Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 07:22 

Hardtraxx Veteran

Phuture Noize & Devin Wild - Hearts Of Steel (BMS031)

Label: Mirror Society
WEB release: 16/01/2025

Tracks:
Phuture Noize & Devin Wild - Hearts Of Steel

Samples:

Bron: YouTube beschrijving
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 20:58 

Hardtraxx Veteran

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 09:12 

Hardtraxxer

Another collab met Devin Wild, alweer een saaie plaat… PN moet zichzelf weer even hervinden want t is de laatste 2 jaar geen kut meer aan op een enkele plaat na en de collabs met B Front. Hopen op weer een goed album het komende jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 11:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zou graag weer wat plaatjes van deze twee heren willen horen met kicks die ik wel leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 22:38 

Hardtraxx Veteran

Vind de mid intro wel vet, maar de rest is gewoon saai en heel 13/12 Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 23:30 

Hardtraxx Elite

Mid is echt dik idd, vind de melo ook wel vet eig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2025 13:00 

Hardtraxxer

Huisapotheker schreef:
Another collab met Devin Wild, alweer een saaie plaat… PN moet zichzelf weer even hervinden want t is de laatste 2 jaar geen kut meer aan op een enkele plaat na en de collabs met B Front. Hopen op weer een goed album het komende jaar

From dust to stardust was een prima album toch?
En hele album met B-Front is goed ontvangen, niet alsof dat drie nummers zijn.
Wel eens dat losse EP's niet geweldig waren en ook niet heel erg zijn aangeslagen. Alleen Wish Outdoor anthem misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2025 13:18 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Huisapotheker schreef:

Wel eens dat losse EP's niet geweldig waren en ook niet heel erg zijn aangeslagen. Alleen Wish Outdoor anthem misschien.

Solo album was prima, niet meer dan dat. Zet nog maar weinig platen aan van dat album dus een hoog replay gehalte hebben ze voor mij niet. De muzikaliteit van BMS tijd was in mijn optiek nog een niveautje hoger dan wat er nu uitgebracht wordt. PN is een hele goede muzikant, dus hij mag ook zeker extra uitgedaagd worden om op dat niveau te blijven

The Enlightenment zit idd op hetzelfde niveau en is een geweldig album. Mja, dat zijn geen solo platen en daarnaast ook nog samen met Koning Bob. Die de laatste jaren op elk vlak uitblinkt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2025 13:26 

Hardtraxxer

Huisapotheker schreef:
poekiepoes12 schreef:
Huisapotheker schreef:

Solo album was prima, niet meer dan dat. Zet nog maar weinig platen aan van dat album dus een hoog replay gehalte hebben ze voor mij niet. De muzikaliteit van BMS tijd was in mijn optiek nog een niveautje hoger dan wat er nu uitgebracht wordt. PN is een hele goede muzikant, dus hij mag ook zeker extra uitgedaagd worden om op dat niveau te blijven

The Enlightenment zit idd op hetzelfde niveau en is een geweldig album. Mja, dat zijn geen solo platen en daarnaast ook nog samen met Koning Bob. Die de laatste jaren op elk vlak uitblinkt imo.

Haha ja tis maar net hoe je het bekijkt. Jij vindt dat B front het niveau omhoog krikt, ik denk dat het gewoon vanuit beide komt en zie dat echt als een team effort. B front solo's heb ik dan weer niet zoveel (meer) mee.

Ik ben het wel met je eens dat ik dat album ook weinig luister, terwijl ik bijna alle platen teringgoed vind. Stom hoe dat werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2025 13:30 

Hardtraxxer

Het komt inderdaad vanuit beiden, zeker. Het ligt misschien ook wel meer aan het feit dat PN een andere muzikale weg is ingeslagen, die mij minder ligt. Hoop iig volgend jaar op weer een goed en memorabel solo album
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 10:03 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
poekiepoes12 schreef:
Huisapotheker schreef:

Zijn muziek is altijd op dat niveau gebleven van BMS. Silver bullet, From dust to stardust, Enlightment. Allemaal is het pure PN muziek met knetter hoge kwaliteit.

Je vindt het gewoon niet meer zo leuk want hij ontwikkelt zich en blijft niet hangen in BMS stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 13:54 

Hardtraxx Addict

Erg lekker deze, vind die eerste kick ook heel dik :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle