Active topics in Hardstyle

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Ik ben ook heel benieuwd naar dit album. In tegenstelling tot de meeste hier vond ik Pursuit of Thunder niet helemaal geweldig. Fire ( :loving: ), The Temple, Breathin' en Human Machinery waren uitschieters, maar de rest pakte me niet. The Aftershock dan weer wel, eens kijken of hier meer bij zit wat mij aanspreekt :) .
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Darknezz wrote:Ik ben ook heel benieuwd naar dit album. In tegenstelling tot de meeste hier vond ik Pursuit of Thunder niet helemaal geweldig. Fire ( :loving: ), The Temple, Breathin' en Human Machinery waren uitschieters, maar de rest pakte me niet. The Aftershock dan weer wel, eens kijken of hier meer bij zit wat mij aanspreekt :) .
Als dit je niet aanspreekt dan weet ik het ook niet meer. :loving:
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
KAN NIET WACHTEN :yay:
S
Hardtraxxer
156 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Benieuwd wanneer deze te bestellen is
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik denk dat deze beter wordt dan Pursuit of Thunder
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik moet het nog afwachten. De meest recentere tracks van PN die ik heb gehoord missen wat pit. Het is allemaal wat voorzichtig alsof hij niet echt meer ''durft''. Slappe hap kan je 't misschien noemen. Tracks als Fire vind ik persoonlijk helemaal niks terwijl hij de laatste tijd wel veel tracks maakt die die kant op nijgen. Circles and Squares klinkt dan alweer veel beter en United States of Amnesia klonk helemaal dik, maar die tracks hebben tenminste wat pit en een hoog energie gehalte wat ik bij deze man van zijn eerdere producties zo ontzettend gaaf vond.

We gaan 't zien, ben wel erg benieuwd naar de HQ's want PN is een ontzettend goede producer :thumbsup:
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
G1LL wrote:Ik moet het nog afwachten. De meest recentere tracks van PN die ik heb gehoord missen wat pit. Het is allemaal wat voorzichtig alsof hij niet echt meer ''durft''. Slappe hap kan je 't misschien noemen. Tracks als Fire vind ik persoonlijk helemaal niks terwijl hij de laatste tijd wel veel tracks maakt die die kant op nijgen. Circles and Squares klinkt dan alweer veel beter en United States of Amnesia klonk helemaal dik, maar die tracks hebben tenminste wat pit en een hoog energie gehalte wat ik bij deze man van zijn eerdere producties zo ontzettend gaaf vond.

We gaan 't zien, ben wel erg benieuwd naar de HQ's want PN is een ontzettend goede producer :thumbsup:

Ik ben het hier 100% mee eens!
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
G1LL wrote:Ik moet het nog afwachten. De meest recentere tracks van PN die ik heb gehoord missen wat pit. Het is allemaal wat voorzichtig alsof hij niet echt meer ''durft''. Slappe hap kan je 't misschien noemen. Tracks als Fire vind ik persoonlijk helemaal niks terwijl hij de laatste tijd wel veel tracks maakt die die kant op nijgen. Circles and Squares klinkt dan alweer veel beter en United States of Amnesia klonk helemaal dik, maar die tracks hebben tenminste wat pit en een hoog energie gehalte wat ik bij deze man van zijn eerdere producties zo ontzettend gaaf vond.

Denk dat het toch meer de softere kant op gaat. Dat is juist de stijl die heel goed is aangeslagen bij het grote publiek. Denk niet dat hij daar heel veel aan gaat veranderen. Ik kan zelf gelukkig van beide kanten van PN genieten, alhoewel de melodische nummers van Pursuit Of Thunder mij een stuk meer deden.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Daarover gesproken, pas bij het horen van United states of amnesia besef ik me hoe graag ik meer van zijn hardere kant wil horen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Beide kanten vind ik ontzettend interessant van Phuture Noize. Heel benieuwd wat er uiteindelijk allemaal de studio uit komt rollen.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
Drift Away, BMS en Circles & Squares al gehoord, alle drie ontzettend dik. Benieuwd naar de rest van dit album! :woot:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Kijk ook wel erg uit naar dit album. Die nieuwe tracks in het 'Nieuwe tracks' gedeelte allemaal 1, 2 of 3 keer beluisterd, en daar laat ik het ook bij. Wacht lekker de HQ's af. Van de tracks die ik al gehoord heb doet tot nu alleen United States Of Amnesia me niks. Heb nooit iets gehad met die wat hardere kant van PN. Zijn melodieuze kant daarentegen :loving: :loving:. Kijk het meest uit naar Drift Away. Die gaat wel eindigen in mijn top 10 van dit jaar denk ik :D
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
Wordt album van het jaar voor mij! Heb er paar live mogen horen tot nu toe en klonken echt goed! Kan niet wachten om dit allemaal te horen op de release party! :yay:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Meer dan genoeg gehoord om te weten dat ik hier een hardcopy van wil hebben. :thumbsup: :thumbsup:
Vanaf nu proberen niets meer te luisteren tot dat het album uit is.
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Album ga ik sowieso kopen.. helaas kan ik niet bij de release party zijn....
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
8 juni releasedatum op Q-Dance Records.

Bron: YT Q-Dance
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
CR___1 wrote:8 juni releasedatum op Q-Dance Records.

He, dan moet ik heel de dag gaan proberen om niet het album te luisteren tot op de release party xd
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Ofcourse wrote:Album ga ik sowieso kopen.. helaas kan ik niet bij de release party zijn....
Is er al bekend waar ik dit album kan kopen zodat ik hem fysiek binnen krijg ? Aangezien de release al in een paar weken is..
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago

Kan nergens op hun yt vinden? En gaat PN net als met het vorig album elke pre-order weer signeren?
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
makrooy wrote:

Kan nergens op hun yt vinden? En gaat PN net als met het vorig album elke pre-order weer signeren?
View on YouTube

En dan in de omschrijving helemaal onderaan.
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2026
Raar dat je deze cd nog nergens kunt preorderen.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
svenn15 wrote:Raar dat je deze cd nog nergens kunt preorderen.
Was volgens mij met het album van heady toch ook zo?
Aangezien die nu dus op Qdance records uitkomt ipv DWX zal dat wel 'normaal' zijn.
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2026
Byron wrote:
Aangezien die nu dus op Qdance records uitkomt ipv DWX zal dat wel 'normaal' zijn.
Wil je mee zeggen dat het pas laatst minute te preorderen is ?
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
svenn15 wrote:
Byron wrote:
Wil je mee zeggen dat het pas laatst minute te preorderen is ?
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat er alleen een digitale release komt.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Ik mag toch hopen dat er van dit album een hardcopy wordt gemaakt. Dit album wil ik echt hebben.