Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is weer zo goed hey :worship: :worship: Alleen Avenue Of Rendez-vous waar ik niks mee heb.

HB1992 schreef:
The Beginning Of Something New is voor mij de TOTY! Wát een plaat! Alles klopt gewoon! :drool: :drool:


En dit, holy shit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 11:02 
 
Hardtraxxer

Weet niet waarom, maar het wow gevoel is een beetje weg bij mij met PN.
Vond zn Pursuit of Thunder sound een stuk fijner klinken.
Neemt niet weg dat t kwalitatief echt perfect in elkaar steekt, maar niet mijn ding helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I wasted all of my time.... :worship:

Die drive in het nummer, perfect voor onderweg :loving: :loving:

HB1992 schreef:
The Beginning Of Something New is voor mij de TOTY! Wát een plaat! Alles klopt gewoon! :drool: :drool:


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wasted All Of My Time by far de beste plaat van alle nieuwe. Beginning of something new is ook wel vet nog maar de rest valt tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen wasted all of my time vind ik erg fijn. Rest pakt me niet. Kicks vind ik lelijk in monster en the beginning of something new vind ik de vocals maar vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon een super dik vervolg op het album dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 14:11 
 
Hardtraxx Crew

Leonidas schreef:
Alleen wasted all of my time vind ik erg fijn. Rest pakt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De beste man heeft binnen korte tijd 20 behoorlijke kwaliteitstracks uitgebracht nu. Tuurlijk is BMS bizar vet en is dit iets minder nog. Maar ook dit zijn allemaal dikke tracks. Zijn stijltje bevalt me enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de nieuwe platen steekt Wasted All Of My Time er voor mij duidelijk bovenuit. Wat een heerlijke track is dat weer :worship:. Die melodie is zo goed. I'm Screaming Out ook een hele fijne plaat geworden.
De 2e climax in The Beginning Of Something New is heel vet gedaan, maar vind het wel jammer dat de 1e climax dan zo simpel is.


De overige nieuwe platen/edits vallen me allemaal tegen :(. Wat mindere melodieën dan ik van PN gewend ben, anti's die ik persoonlijk niet fijn vind klinken, en ook een aantal kicks die het bij mij niet echt goed doen. Fire komt me een beetje mijn neus uit de laatste tijd dus die edit weet me ook niet meer te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet alle platen pakken me evenveel, maar The Beginning Of Something vind ik enorm fijn! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk geen een van de nieuwe nummers die me echt weet te boeien. Wasted All Of My Time en The Beginning Of Something New hebben wel een goede sfeer, maar ik irriteer me mateloos aan de kicks en kickrolls in met name The Beginning Of Something New. Kom er nog steeds niet over uit dat producers dat fijn vinden klinken. Verder eens met SVB dat de edits van Fire en United States Of Amnesia niet veel toevoegen voor mij. Fire heb ik wel vaak genoeg gehoord ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

United States of Amnesia is de enige vette plaat voor mij op dit album omdat deze mij wat doet denken aan zijn oudere werk. En dan is deze plaat ook nog 's van vorig jaar.

Nee, dit pakt me allemaal weer niet. Heel veel platen zijn qua opbouw super vet, maar dan komen we bij de mid intro of climax en dan heb ik iedere keer weer zoiets van: 'is dit het nou?' Dat zweverige wat hij probeert neer te zetten af en toe doet hij super goed, maar als je bij het stuk uitkomt waarbij ik helemaal los zou moeten gaan vallen eigenlijk alle tracks heel erg tegen (vaak door de kicks).

Zoals ik veel wel zie hier is The Beginning of Something New wel een hele dikke plaat, maar die 2e climax is dan weer veel te rommelig.

Het is allemaal wel prima, maar het is gewoon niks voor mij. Ik zet The Bass God weer op, echt zo'n soort plaat moet hij weer 's gaan maken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I am screaming out is mijn persoonlijke favoriet :loving:
The beginning of something new vind ik ook erg gaaf, :worship: alleen die kickrolls zijn echt onnodig en te geforceerd. Die haperingen en die eerste climax maken de plaat wel tot een parel.

Monster en Wasted all of my time gewoon hele gave, degelijke platen. :)

De rest, mjah. Niet slecht, niet bijzonder. Avenue of Rendez-Vouz wel aardig, prima vocalen van MC DL maar de melodie vind ik niet zo spannend.

Fire Edit al te vaak gehoord, United States of Amnesia edit vind ik echt bagger, hele saaie plaat die ik zelfs live niks aan vind.

A new day, Hyperspace en Edge of glory heb ik eigenlijk nooit zoveel mee gehad. Niet mijn stijltje.


Al met al bewijst PN weer dat hij echt wel een fantastische producer is, maar persoonlijk vind ik zijn 'nieuwe' stijl wel iets minder, (ten opzichte van PoT).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe werk klonk goed in zijn dq set, maar verder expres nog niet te veel geluisterd. CD als pre order besteld vorige week en vandaag pas opgestuurd >.< Vind het persoonlijk een beetje jammer dat de CD niet op de dag van release in de bus ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 15:23 
 

ThaBomba. schreef:
Nieuwe werk klonk goed in zijn dq set, maar verder expres nog niet te veel geluisterd. CD als pre order besteld vorige week en vandaag pas opgestuurd >.< Vind het persoonlijk een beetje jammer dat de CD niet op de dag van release in de bus ligt.

vind ik ook een beetje jammer ja, had de cd willen rippen om de muziek op vakantie te luisteren maar ben bang dat ie dat misschien niet red. (is het maar goed dat het ergens niet zo legaal al stond, heb toch al betaald dus ach)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Niet alle platen pakken me evenveel, maar The Beginning Of Something vind ik enorm fijn! :love:

Deze heeft dan als enige plaat van het album geen mix-intro. :/ Is dat een foutje aangezien het wel aangegeven is op hardstyle.com?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 17:10 
 

Ron schreef:
Ron schreef:
Niet alle platen pakken me evenveel, maar The Beginning Of Something vind ik enorm fijn! :love:

Deze heeft dan als enige plaat van het album geen mix-intro. :/ Is dat een foutje aangezien het wel aangegeven is op hardstyle.com?

denk dat die er gewoon niet in zit. de radio edit en de dj mix duren namelijk even lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vind ik wel dat er in vrijwel alle nieuwe platen veel potentie zit maar dat het ook wat minpunten heeft waardoor het niet helemaal lekker uit de verf komt.

Wasted All Of My Time ben ik inmiddels wel gaan waarderen, dat vind ik een erg fijn nummer nu. Niet zijn beste, maar wel typisch PN.
Avenue of Rendez-Vous doet me helaas niet veel. Vocals vind ik wat vervelend en ook de melodie pakt mij niet.
Bij Monster is de sfeer echt heel vet neergezet, ook in die mid-intro. Helaas wordt dit grotendeels verpest door die kicks, doodzonde. Rest van de plaat is namelijk erg sterk.
I Am Screaming Out vind ik overall gezien niet verkeerd, alleen wat irritante vocals. Maar vind hem helaas niet heel bijzonder verder.
The Beginning Of Something New heeft een hele vette sfeer en die outro is echt fucking ziek. Minpuntje is de ietwat rommelige 2e climax. Maar van de nieuwe platen vind ik deze wel het vetst. ^^
Van de 2 edits vind ik die van United States of Amnesia nog wel wat hebben, die van Fire had van mij niet gehoeven, Fire zelf heb ik namelijk al te vaak gehoord.

Al met al vind ik het nog steeds een vet album hoor, en alle bovenstaande platen scoren gewoon nog een voldoende of meer. Ook de 3 platen van de A New Day EP blijven fijn buiten dat ze wat dof klinken. Maar de echte wow-factor die ik bij PoT en BMS wel had, heb ik hier niet echt gekregen. Helaas niet 1 nummer die me echt weg weet te blazen. Maar misschien dat we een beetje te verwend zijn wat dat betreft. Ik zal iig de meeste platen toch nog zeker wel wat vaker opzetten. :) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 22:49 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
United States of Amnesia is de enige vette plaat voor mij op dit album omdat deze mij wat doet denken aan zijn oudere werk. En dan is deze plaat ook nog 's van vorig jaar.

Nee, dit pakt me allemaal weer niet. Heel veel platen zijn qua opbouw super vet, maar dan komen we bij de mid intro of climax en dan heb ik iedere keer weer zoiets van: 'is dit het nou?' Dat zweverige wat hij probeert neer te zetten af en toe doet hij super goed, maar als je bij het stuk uitkomt waarbij ik helemaal los zou moeten gaan vallen eigenlijk alle tracks heel erg tegen (vaak door de kicks).

Zoals ik veel wel zie hier is The Beginning of Something New wel een hele dikke plaat, maar die 2e climax is dan weer veel te rommelig.

Het is allemaal wel prima, maar het is gewoon niks voor mij. Ik zet The Bass God weer op, echt zo'n soort plaat moet hij weer 's gaan maken :innocent:


eindelijk iemand die mijn mening over PN perfect verwoord heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(L) hou echt van deze stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Vind die kicks juist drive meegeven, hoeft neit allemaal zo clean
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers nu ook op vinyl te koop:
https://shop.phuturenoize.com/collectio ... luxe-vinyl
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Voor de liefhebbers nu ook op vinyl te koop:
https://shop.phuturenoize.com/collectio ... luxe-vinyl


Ja direct besteld! Mooie toevoeging voor mijn collectie! :) Wat mij betreft ook BMS, Pursuit of Thunder en Phuture Propaganda! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle