Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heerlijke combi van artiesten en stijlen! Prachtplaat weer!
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Gewoon een gouden combi dit, erg dikke plaat weer van ze :loving: :worship:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Niet de beste plaat die ze samen hebben gemaakt. Misschien zo'n plaat die ik steeds vetter ga vinden als ik m vaker hoor.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind 'm wel dik :D merk dat de melodie net al even in m'n hoofd bleef plakken
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Niet verkeerd maar ik hoor teveel PN. Mijn favoriet van deze mannen blijft toch wel the paradox
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Martin Waus wrote:Niet verkeerd maar ik hoor teveel PN. Mijn favoriet van deze mannen blijft toch wel the paradox
Precies dit
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wel een van de besten imo, kippenvel stukjes zat. Blijf The Solution het vetste vinden, vind The Paradox persoonlijk de minste.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heeeeerlijke plaat :loving: Maar als het een PN solo was geweest had ik het ook geloofd.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Ik vind hem vet :) Het vervelende aan Phuture Noize is dat hij audiotechnisch heel hoog kan produceren waardoor hij mijn verwachtingen steeds hoger weet te leggen. Jammer genoeg word ik daardoor ook kritischer en kritischer, het is geen verkeerde plaat. Maar andere platen zijn toch echt even wat dikker :P
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Broken Balance wrote:Wel een van de besten imo, kippenvel stukjes zat. Blijf The Solution het vetste vinden.
Dit ^^
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Ik moest hem een paar keer luisteren, maar wat een geweldige plaat. Ik mis wel wat B-Front invloeden
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Gewoon top! Maar hoor eerlijk gezegd weinig B-Front in terug.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Deze plaat wordt beter met elke luisterbeurt :loving:. Jaar na jaar lijkt toch wel weer een B-Front en PN collab mijn TOTY te worden. Deze mannen vullen elkaar gewoon zo goed aan. B-Front weet er nét dat beetje gevoel meer mee te geven en PN zorgt voor een hele goeie compositie, waar het bij B-Front toch vaak net wat aan mankeert

Al ligt Blame Game ook wel dicht bij deze plaat voor TOTY
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Mooie mechanische toetsenbord clip