Dit! Die kickKoever wrote:Ik weet niet of ik blijer word van de tweede climax of het enthousiasme van Bob. Wat een prachtplaat
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Al meer info over de release van deze?
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Misschien in 2020.Broken Balance wrote:Al meer info over de release van deze?
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Tijdje terug gevraagd en hij zou dit jaar nog uit moeten komenBroken Balance wrote:Al meer info over de release van deze?
Ja dat hebben we wel vaker gehoord bij B-Front tracksByron wrote:Tijdje terug gevraagd en hij zou dit jaar nog uit moeten komenBroken Balance wrote:Al meer info over de release van deze?
Heu, eindelijk, top plaat dit 
Moet toch terug komen op mijn eerdere oordeel, deze is veel meer aan mij gaan groeien en is imo de beste van de drie.
Moet toch terug komen op mijn eerdere oordeel, deze is veel meer aan mij gaan groeien en is imo de beste van de drie.
Last edited by Broken Balance on 07 Nov 2018 18:40, edited 1 time in total.
Mooie plaat. Vooral 2e climax is genieten!
Poeh voor het eerst in HQ geluisterd, kippenvel zeg. Hoop niet dat het einde van deze serie het einde van b-front/PN collabs betekent. Wat een heerlijke combi aan muziek vind ik het zeg 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vitality wrote:MelvinFR wrote:Mogelijk TOTY dit
Keurig plaatje weer, blijft een mooie combi die gasten 
Absurd hoe goed deze plaat is
Waarschijnlijk TOTY, of er moet binnen nu en 2 maanden nog wel iets heeeeel goeds uitkomen.
Geweldige plaat, beste collab van de 3. Top 10 van dit jaar gaat die wel halen 
Was deze bijna vergeten wegens tijdje niet gehoord maar wat een plaat 
Komt op dit aantal bpm wel beter tot zn recht 
Vind 'm ook zeker iets fijner klinken op dit bpm!FransBezig wrote:Komt op dit aantal bpm wel beter tot zn recht
Weet nog hoe het bij EVP heel erg wennen was toen die uitkwam op een lager bpm. Met deze geen last van, maar is ook in een heel andere stijl dan EVP haha.
B-Front blijft ook als één van de enige raw-artiesten nog produceren op 150 BPM wat idd af en toe storend is maar bij dit soort platen juist prettig!Lnka wrote:Vind 'm ook zeker iets fijner klinken op dit bpm!FransBezig wrote:Komt op dit aantal bpm wel beter tot zn recht
Weet nog hoe het bij EVP heel erg wennen was toen die uitkwam op een lager bpm. Met deze geen last van, maar is ook in een heel andere stijl dan EVP haha.
Dit is toch niet normaal godverdomme. Tweede climax is het beste wat ik in jaren gehoord heb.