Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Chroman schreef:
Ja dit wordt weer een hitje a la Paradox

Nope

Denk t ook niet neee. Ook al vind ik hem zeker van hetzelfde niveau als The Paradox. Vind de melodie gewoon echt heel vet gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurt volgens mij ook niet echt vaak dat een opvolger van een populair nummer, ook weer een hit wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tweede climax met die uithalen :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Gebeurt volgens mij ook niet echt vaak dat een opvolger van een populair nummer, ook weer een hit wordt.


Behalve bij Radical z'n Brutals, lijkt wel of elke Brutal de vorige overtreft qua hitgehalte. Maar kan ook omdat de naam Radical zelf gewoon steeds groter wordt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:30 
 
Hardtraxx Addict

Niet normaal, hoe geniaal. TOTY materiaal :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

Niet normaal meer deze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 12:49 
 
Hardtraxxer



:love: :love:

Deze plaat 2x mogen horen dit weekend, wat geweldig weer zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongekend weer dit! :cry: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hmm, eerste melodie lijkt me te veel op de originele Paradox en is imo ook niet heel bijzonder. Ben zelf nooit zo'n fan van het teren op het succes van een vorige plaat door een te maken die er aardig op lijkt.

2e climax is vetter.

Maar nog steeds is deze plaat niet heel bijzonder en qua melodie ook vrij simpel imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke drive :drool:

Vind het wel weer een geslaagde collab :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Paradox zeker overtroffen imo. Die 2e climax is echt niet normaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:25 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Hmm, eerste melodie lijkt me te veel op de originele Paradox en is imo ook niet heel bijzonder. Ben zelf nooit zo'n fan van het teren op het succes van een vorige plaat door een te maken die er aardig op lijkt.

2e climax is vetter.

Maar nog steeds is deze plaat niet heel bijzonder en qua melodie ook vrij simpel imo.


We hebben ook even getwijfeld om het op deze manier te doen omdat we natuurlijk ook wel aanvoelde dat het zo zou over kunnen komen. Alleen we hebben bewust deze drie tracks zo gemaakt; het vormt een verhaal an sich als je de tracks achter elkaar zet, en dit is de afsluitende track. We hebben expres de vibe van the paradox in de eerste melodie verwerkt op een manier dat deze wat euforischer en opgewekter is, omdat het over de oplossing van the paradox gaat. Dus totaal niet met het oogpunt om even een hitje te kopiëren, want ik denk dat je wel begrijpt dat we wel instaat zijn om iets volledig nieuws te bedenken als dat ons doel was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Broken Balance schreef:
Hmm, eerste melodie lijkt me te veel op de originele Paradox en is imo ook niet heel bijzonder. Ben zelf nooit zo'n fan van het teren op het succes van een vorige plaat door een te maken die er aardig op lijkt.

2e climax is vetter.

Maar nog steeds is deze plaat niet heel bijzonder en qua melodie ook vrij simpel imo.


We hebben ook even getwijfeld om het op deze manier te doen omdat we natuurlijk ook wel aanvoelde dat het zo zou over kunnen komen. Alleen we hebben bewust deze drie tracks zo gemaakt; het vormt een verhaal an sich als je de tracks achter elkaar zet, en dit is de afsluitende track. We hebben expres de vibe van the paradox in de eerste melodie verwerkt op een manier dat deze wat euforischer en opgewekter is, omdat het over de oplossing van the paradox gaat. Dus totaal niet met het oogpunt om even een hitje te kopiëren, want ik denk dat je wel begrijpt dat we wel instaat zijn om iets volledig nieuws te bedenken als dat ons doel was geweest.


Oh nee dat geloof ik zeker wel, van jou verwacht ik zeker niet dat je shortcuts neemt tijdens het produceren van iets :P Maar gezien The Enigma wel wat anders is dan The Paradox, kwam het op mij over dat er inderdaad veel geteerd is op The Paradox.

Het is gewoon dat die opzet mij niet zo ligt. Maar de extra moeite nemen om drie platen te verbinden is sowieso wel een plus punt, het feit dat je net even die extra moeite in platen wilt steken :thumbup:

In dat opzicht is het natuurlijk wel bijzonder. Maar dat het dan nog wat lijkt op The Paradox maakt het voor mij weer niet bijzonder. Ook omdat The Enigma weer best wat verschilde qua melodie.

Zelf was ik geen groot fan van The Paradox, prima plaat verder, en dat zal ook verklaren waarom ik dit niet heel bijzonder vindt. Dit terwijl The Enigma wel heel vet was imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de eerste climax een stuk vetter dan de tweede climax, die pakt me op het eerste gehoor niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kilometers kippenvel bij die tweede climax zeg poahh :loving: :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor deze plaat moet ik mijn meelees-periode wel even onderbreken.

Jezus, wat vet! :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat dik zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een LQ track nog nooit zo vaak opgehad als deze denk ik, fenomenaal :worship: Zou me verbazen als hier nog een track overheen gaat dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
We hebben ook even getwijfeld om het op deze manier te doen omdat we natuurlijk ook wel aanvoelde dat het zo zou over kunnen komen. Alleen we hebben bewust deze drie tracks zo gemaakt; het vormt een verhaal an sich als je de tracks achter elkaar zet, en dit is de afsluitende track. We hebben expres de vibe van the paradox in de eerste melodie verwerkt op een manier dat deze wat euforischer en opgewekter is, omdat het over de oplossing van the paradox gaat. Dus totaal niet met het oogpunt om even een hitje te kopiëren, want ik denk dat je wel begrijpt dat we wel instaat zijn om iets volledig nieuws te bedenken als dat ons doel was geweest.


Voor de liefhebbers is dit zo klaar als kontje...twee sterke producers die er niet bekent om staan in het nemen van een shortcut :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bazen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steengoed (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle