Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Millard Fillmore wrote:
Chroman wrote:Ja dit wordt weer een hitje a la Paradox
Nope
Denk t ook niet neee. Ook al vind ik hem zeker van hetzelfde niveau als The Paradox. Vind de melodie gewoon echt heel vet gedaan
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Gebeurt volgens mij ook niet echt vaak dat een opvolger van een populair nummer, ook weer een hit wordt.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Tweede climax met die uithalen :worship: :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Jordy wrote:Gebeurt volgens mij ook niet echt vaak dat een opvolger van een populair nummer, ook weer een hit wordt.
Behalve bij Radical z'n Brutals, lijkt wel of elke Brutal de vorige overtreft qua hitgehalte. Maar kan ook omdat de naam Radical zelf gewoon steeds groter wordt natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Kippenvel :love:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Niet normaal, hoe geniaal. TOTY materiaal :worship: :loving:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Niet normaal meer deze :love:
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
View on YouTube

:love: :love:

Deze plaat 2x mogen horen dit weekend, wat geweldig weer zeg :drool:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ongekend weer dit! :cry: :surrender:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hmm, eerste melodie lijkt me te veel op de originele Paradox en is imo ook niet heel bijzonder. Ben zelf nooit zo'n fan van het teren op het succes van een vorige plaat door een te maken die er aardig op lijkt.

2e climax is vetter.

Maar nog steeds is deze plaat niet heel bijzonder en qua melodie ook vrij simpel imo.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Dikke drive :drool:

Vind het wel weer een geslaagde collab :D
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
The Paradox zeker overtroffen imo. Die 2e climax is echt niet normaal :loving:
P
Artiest
153 posts member since 2011
last seen Jul 2024
Broken Balance wrote:Hmm, eerste melodie lijkt me te veel op de originele Paradox en is imo ook niet heel bijzonder. Ben zelf nooit zo'n fan van het teren op het succes van een vorige plaat door een te maken die er aardig op lijkt.

2e climax is vetter.

Maar nog steeds is deze plaat niet heel bijzonder en qua melodie ook vrij simpel imo.
We hebben ook even getwijfeld om het op deze manier te doen omdat we natuurlijk ook wel aanvoelde dat het zo zou over kunnen komen. Alleen we hebben bewust deze drie tracks zo gemaakt; het vormt een verhaal an sich als je de tracks achter elkaar zet, en dit is de afsluitende track. We hebben expres de vibe van the paradox in de eerste melodie verwerkt op een manier dat deze wat euforischer en opgewekter is, omdat het over de oplossing van the paradox gaat. Dus totaal niet met het oogpunt om even een hitje te kopiëren, want ik denk dat je wel begrijpt dat we wel instaat zijn om iets volledig nieuws te bedenken als dat ons doel was geweest.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
PhutureNoize wrote:
Broken Balance wrote:Hmm, eerste melodie lijkt me te veel op de originele Paradox en is imo ook niet heel bijzonder. Ben zelf nooit zo'n fan van het teren op het succes van een vorige plaat door een te maken die er aardig op lijkt.

2e climax is vetter.

We hebben ook even getwijfeld om het op deze manier te doen omdat we natuurlijk ook wel aanvoelde dat het zo zou over kunnen komen. Alleen we hebben bewust deze drie tracks zo gemaakt; het vormt een verhaal an sich als je de tracks achter elkaar zet, en dit is de afsluitende track. We hebben expres de vibe van the paradox in de eerste melodie verwerkt op een manier dat deze wat euforischer en opgewekter is, omdat het over de oplossing van the paradox gaat. Dus totaal niet met het oogpunt om even een hitje te kopiëren, want ik denk dat je wel begrijpt dat we wel instaat zijn om iets volledig nieuws te bedenken als dat ons doel was geweest.
Oh nee dat geloof ik zeker wel, van jou verwacht ik zeker niet dat je shortcuts neemt tijdens het produceren van iets :P Maar gezien The Enigma wel wat anders is dan The Paradox, kwam het op mij over dat er inderdaad veel geteerd is op The Paradox.

Het is gewoon dat die opzet mij niet zo ligt. Maar de extra moeite nemen om drie platen te verbinden is sowieso wel een plus punt, het feit dat je net even die extra moeite in platen wilt steken :thumbup:

In dat opzicht is het natuurlijk wel bijzonder. Maar dat het dan nog wat lijkt op The Paradox maakt het voor mij weer niet bijzonder. Ook omdat The Enigma weer best wat verschilde qua melodie.

Zelf was ik geen groot fan van The Paradox, prima plaat verder, en dat zal ook verklaren waarom ik dit niet heel bijzonder vindt. Dit terwijl The Enigma wel heel vet was imo.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Ik vind de eerste climax een stuk vetter dan de tweede climax, die pakt me op het eerste gehoor niet echt
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Wat een helden :worship:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Bizar dit. :worship:
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2017
last seen Nov 2019
View on YouTube
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Kilometers kippenvel bij die tweede climax zeg poahh :loving: :loving: .
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Voor deze plaat moet ik mijn meelees-periode wel even onderbreken.

Jezus, wat vet! :love: :love: :love:
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Wat dik zeg :drool:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik heb een LQ track nog nooit zo vaak opgehad als deze denk ik, fenomenaal :worship: Zou me verbazen als hier nog een track overheen gaat dit jaar.
Hardtraxxer
160 posts member since 2017
last seen Jul 2025
PhutureNoize wrote:We hebben ook even getwijfeld om het op deze manier te doen omdat we natuurlijk ook wel aanvoelde dat het zo zou over kunnen komen. Alleen we hebben bewust deze drie tracks zo gemaakt; het vormt een verhaal an sich als je de tracks achter elkaar zet, en dit is de afsluitende track. We hebben expres de vibe van the paradox in de eerste melodie verwerkt op een manier dat deze wat euforischer en opgewekter is, omdat het over de oplossing van the paradox gaat. Dus totaal niet met het oogpunt om even een hitje te kopiëren, want ik denk dat je wel begrijpt dat we wel instaat zijn om iets volledig nieuws te bedenken als dat ons doel was geweest.
Voor de liefhebbers is dit zo klaar als kontje...twee sterke producers die er niet bekent om staan in het nemen van een shortcut :thumbsup:
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Bazen. :worship:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Steengoed (L)