Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 09:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst

Deze vind ik al weer een heel stuk gaver dan de vorige releases, met name omdat hier aangenamere kicks in zitten :) BPM is wel erg hoog zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 10:52 
 
Hardtraxxer

De minste,en wel erg kort maar 2 min ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit allemaal prima in elkaar, maar ook deze pakt me gevoelsmatig niet. Zoals ik al jaren bij beide heren heb. Waar ik vroeger fan was van zowel B-Front als Phuture Noize, vermijd ik de laatste jaren liever hun sets waar mogelijk. Geen idee waarom, maar ik voel de muziek niet (meer). Kan er niet mijn vinger op leggen, maar heb dit ook met de andere 'tussen' muziek, welke tussen echt euforisch en het echte harde beuken in zitten. De interesse daarin al lang geleden verloren en ook nu merk ik dat weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 11:56 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Zit allemaal prima in elkaar, maar ook deze pakt me gevoelsmatig niet. Zoals ik al jaren bij beide heren heb. Waar ik vroeger fan was van zowel B-Front als Phuture Noize, vermijd ik de laatste jaren liever hun sets waar mogelijk. Geen idee waarom, maar ik voel de muziek niet (meer). Kan er niet mijn vinger op leggen, maar heb dit ook met de andere 'tussen' muziek, welke tussen echt euforisch en het echte harde beuken in zitten. De interesse daarin al lang geleden verloren en ook nu merk ik dat weer.


Daarom, je kunt beter gewoon aftershock gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
RomanAnthony schreef:
Zit allemaal prima in elkaar, maar ook deze pakt me gevoelsmatig niet. Zoals ik al jaren bij beide heren heb. Waar ik vroeger fan was van zowel B-Front als Phuture Noize, vermijd ik de laatste jaren liever hun sets waar mogelijk. Geen idee waarom, maar ik voel de muziek niet (meer). Kan er niet mijn vinger op leggen, maar heb dit ook met de andere 'tussen' muziek, welke tussen echt euforisch en het echte harde beuken in zitten. De interesse daarin al lang geleden verloren en ook nu merk ik dat weer.


Daarom, je kunt beter gewoon aftershock gaan luisteren.

Bedankt voor je bijdrage
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

tomac schreef:
thomvandijk15 schreef:
RomanAnthony schreef:
Zit allemaal prima in elkaar, maar ook deze pakt me gevoelsmatig niet. Zoals ik al jaren bij beide heren heb. Waar ik vroeger fan was van zowel B-Front als Phuture Noize, vermijd ik de laatste jaren liever hun sets waar mogelijk. Geen idee waarom, maar ik voel de muziek niet (meer). Kan er niet mijn vinger op leggen, maar heb dit ook met de andere 'tussen' muziek, welke tussen echt euforisch en het echte harde beuken in zitten. De interesse daarin al lang geleden verloren en ook nu merk ik dat weer.


Daarom, je kunt beter gewoon aftershock gaan luisteren.

Bedankt voor je bijdrage


Ik snap wel wat je bedoeld. Heb hetzelfde met deze track. Echter, vond ik frozen tears wel echt steengoed. Komt volgens mij wel meer uit de koker van PN dan B-Front.

B front trekt mij tegenwoordig ook minder, maar.. die set met Rejecta tijdens Rebellion vind ik wel echt heel gaaf met goede afwisselingen, wat oude platen en nieuw en zelfs United from the start kwam hierin terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje hoog BPM, maar verder wel een hele vette plaat weer zeg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOTY materiaal, wat goed dit. Erg veel gevoel in deze melodie en lead.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2024 15:24 
 
Hardtraxxer

Toty en daarnaast misschien wel mijn favoriete plaat ooit, zo goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2024 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle