Byron wrote:Deze 2 samen gaat ook nooit verkeerd
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Heerlijk meeslepend en emotioneel, was tof op Qlimax!
-
UHardtraxxer
- 60 posts member since 2019
- last seen Dec 2020
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
niet verkeerd maar mijn voorkeur gaat toch uit naar die met pp niet dat je platen moet gaan vergelijken dus maakt ook niet uit verder denk zeg het gewoon even
Ik vind de stukken dat de bassline achter de melodie omlaag gaat aan het einde van de climaxen zo heerlijk he 
Ik weet niet of ik deze beter vind dan The Solution, maar wel weer een fantastische plaat.
Ik weet niet of ik deze beter vind dan The Solution, maar wel weer een fantastische plaat.
Ik vind het de beste plaat die ze samen gemaakt hebben. De melodie is zo meeslepend. Geweldig.. 
Wat een gevoel en emotie zit er in die melodie. Super 
Wat kan hardstyle toch prachtige muziek zijn.
Ongelooflijk dikke plaat dit
Ongelooflijk dikke plaat dit
Wat een bizarre plaat, heb de Qlimax rip al minstens 100x opgezet denk ik
Weet niet of ik over een paar jaar nog hetzelfde roep maar deze zou zomaar eens in m'n top 10 van beste platen aller tijden kunnen belanden 
Dikke samenwerking weer van deze 2
2e climax

Als ze deze dit jaar nog even uitbrengen zouden ze een grote kanshebber zijn om B2B ToTY te worden samen.
Plaat heet My Beautiful Fantasy. Staat in de Qlimax aftermovie.
Wat is deze goed
Wat is deze goed
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
View on YouTube
14:12
14:12
Deze doet me een beetje denken aan The Worlds Beyond qua gevoel en dat is alleen maar heel positief. Tot dato vind ik dat nog steeds een van Phuture Noize beste platen 
wootum wrote:Wat een gevoel en emotie zit er in die melodie. Super
Inclusief tweede climax op 29:45
View on YouTube
View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hoeveel emotie en gevoel kan je meegeven aan een plaat 
Pff, wat een plaat! Deze stijl aanhouden voor het album!Danny Phantom wrote:Hoeveel emotie en gevoel kan je meegeven aan een plaat
Ik kan geen enkele Phuture Noize & B-front collab noemen die slecht was. Elke plaat was echt gruwelijk van hen 
Weet nog niet of ik dit de fijnste collab vind, maar hoor hier wel het beste een mengsel van beide stijlen terug. Vet!
vind alleen the enigma helemaal niks, maar verder leveren ze wel altijd hele vette tracks af jaHekzitter wrote:Ik kan geen enkele Phuture Noize & B-front collab noemen die slecht was. Elke plaat was echt gruwelijk van hen
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013