Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste lompe gated kick is heel dik, de kicks daarna hebben voor mij echt een te lelijke punch die de melodie te veel overstemd. Jammer want die melodie is best goed. Ik vind het de minste collab van ze tot nu toe, hopelijk is de rest van The Enlightenment meer mijn smaak, deze zal ik zelf niet vaak meer opzetten vanwege die kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Eerste lompe gated kick is heel dik, de kicks daarna hebben voor mij echt een te lelijke punch die de melodie te veel overstemd. Jammer want die melodie is best goed. Ik vind het de minste collab van ze tot nu toe, hopelijk is de rest van The Enlightenment meer mijn smaak, deze zal ik zelf niet vaak meer opzetten vanwege die kicks.


Heb precies hetzelfde. Erg zonde want kwa sfeer en emotie kunnen deze 2 veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het een hele dikke built up en een dikke plaat. Jammer van die eerste semi anti-climax die had voor mij niet gehoeven, klinkt minder lekker als je het volume hard zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van alle collabs van deze heren komt deze op een tweede plek
The Paradox nog op 1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 21:06 
 
Hardtraxxer

Misschien wel hun vetste collab, wat een sfeer en wat een meeslepende melodie :loving: Alleen MBF komt voor mij in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 21:37 
 
Hardtraxxer

Had wel echt beter verwacht van deze twee. Totaal niet op het niveau van beautiful fantasy, the anyone en al die andere.

Misschien dat hij over een paar maanden opeens wel aanslaat maar tot nu toe is het gewoon nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2023 18:21 
 
Hardtraxx Elite

Zit echt een heerlijk stukje in de melodie, jammer dat dat maar 1 keer terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro op Qlimax met deze plaat, wat een kippenvel seg. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 11:17 
 
Hardtraxxer

Sfeer en drive 11/10, kicks vind ik geweldig, daar ga ik goed op. Mogelijke TOTY voor mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat een dikke plaat. Die kicks en melodie en die anti is echt heel vet gedaan :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle