Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Eerste lompe gated kick is heel dik, de kicks daarna hebben voor mij echt een te lelijke punch die de melodie te veel overstemd. Jammer want die melodie is best goed. Ik vind het de minste collab van ze tot nu toe, hopelijk is de rest van The Enlightenment meer mijn smaak, deze zal ik zelf niet vaak meer opzetten vanwege die kicks.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
Delt-A wrote:Eerste lompe gated kick is heel dik, de kicks daarna hebben voor mij echt een te lelijke punch die de melodie te veel overstemd. Jammer want die melodie is best goed. Ik vind het de minste collab van ze tot nu toe, hopelijk is de rest van The Enlightenment meer mijn smaak, deze zal ik zelf niet vaak meer opzetten vanwege die kicks.
Heb precies hetzelfde. Erg zonde want kwa sfeer en emotie kunnen deze 2 veel beter!
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Vind het een hele dikke built up en een dikke plaat. Jammer van die eerste semi anti-climax die had voor mij niet gehoeven, klinkt minder lekker als je het volume hard zet.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Van alle collabs van deze heren komt deze op een tweede plek
The Paradox nog op 1 :)
K
Hardtraxxer
390 posts member since 2021
last seen Nov 2025
Misschien wel hun vetste collab, wat een sfeer en wat een meeslepende melodie :loving: Alleen MBF komt voor mij in de buurt
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Had wel echt beter verwacht van deze twee. Totaal niet op het niveau van beautiful fantasy, the anyone en al die andere.

Misschien dat hij over een paar maanden opeens wel aanslaat maar tot nu toe is het gewoon nee
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zit echt een heerlijk stukje in de melodie, jammer dat dat maar 1 keer terugkomt.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Die intro op Qlimax met deze plaat, wat een kippenvel seg. :love:
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 9 minutes ago
Sfeer en drive 11/10, kicks vind ik geweldig, daar ga ik goed op. Mogelijke TOTY voor mij :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Holy shit wat een dikke plaat. Die kicks en melodie en die anti is echt heel vet gedaan :drool: