Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 16:53 
 
Hardtraxxer

Crippled schreef:
Deze plaat vind ik oké, maar niet meer dan dat.
Qua melodie zou het zo een Ran-D plaat kunnen zijn.

De melo deed me een beetje denken aan de melo in de break uit Gunz For Hire - Bassdrum Junkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 15:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Een fris nummer! Leuke sfeer in de break :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 12:19 
 
Hardtraxxer

Franky_mach schreef:
Een fris nummer! Leuke sfeer in de break :thumbup:


eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 22:04 
 

hij is niet zo kut als dat ik eerst vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 18:56 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker vette plaat live zal die wel lekker inkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 13:03 
 

Sorry hoor maar wat is dit kut vergeleken Shallow waters , The one Lie, The worlds Beyond en The Paradox. Dit is in mijn ogen nou een plaat die je maakt om je set op te vullen. Hier was veel meer uit te halen dan er nu mee gedaan is.
Ik had hier sowieso 3 climaxen verwacht. Na de mid/climax? word er meteen weer opgebouwd naar een climax en vervolgens val je weer midden in een break die ontzettend saai is en veel te lang duurt. Dan krijg je weer een climax die totaal niks vernieuwends is en waar niks spannends in gebeurd...
De outro is nog het leuks van heel de plaat.
Had na de mid/climax (weet niet wat het is of voor moet stellen) direct een snoeiharde anti er in gegooid -die je ook verwacht aangezien er ook opgebouwd word naar een climax- met daarna een mooie sfeervolle break met nog een 3e climax met een fijne uitgewerkte melo van de anti's. Dan had je imo een veel leukere plaat gehad dan wat er nu van gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette vocalen :thumbsup: Kan deze track wel waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Sorry hoor maar wat is dit kut vergeleken Shallow waters , The one Lie, The worlds Beyond en The Paradox. Dit is in mijn ogen nou een plaat die je maakt om je set op te vullen. Hier was veel meer uit te halen dan er nu mee gedaan is.
Ik had hier sowieso 3 climaxen verwacht. Na de mid/climax? word er meteen weer opgebouwd naar een climax en vervolgens val je weer midden in een break die ontzettend saai is en veel te lang duurt. Dan krijg je weer een climax die totaal niks vernieuwends is en waar niks spannends in gebeurd...
De outro is nog het leuks van heel de plaat.
Had na de mid/climax (weet niet wat het is of voor moet stellen) direct een snoeiharde anti er in gegooid -die je ook verwacht aangezien er ook opgebouwd word naar een climax- met daarna een mooie sfeervolle break met nog een 3e climax met een fijne uitgewerkte melo van de anti's. Dan had je imo een veel leukere plaat gehad dan wat er nu van gemaakt is.


Ik vind dat je de track daar echt heeel erg tekort mee doet, het is een totaal andere plaat als the World Beyond enzo, maar dat maakt Phuture Noize juist zo vet, elke keer weer totaal wat anders produceren. Ik vind het echt een enorm dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 11:54 
 

'het is een totaal andere plaat als the World Beyond enzo, maar dat maakt Phuture Noize juist zo vet, elke keer weer totaal wat anders produceren' @Rickzel:

Jij vind het vet maar ik denk het overgrote deel van het publiek niet. Met tracks die ik bovenstaand genoemd heb win je heel rap aan fanbase of mensen die geïnteresseerd raken in jou muziek. Maar dan wil ik wel zulk soort platen horen! En niet dan weer een The one lie achtige plaat om vervolgens meer een The bass god te horen te krijgen. Als hij alleen maar platen in die mooie stijl zo maken zou hij binnen notime op maintages staan toch? Nu komt hij iedere keer nog met zulk soort platen zoals deze aanzetten waar de meeste mensen niet op zitten te wachten.
Kijk ook naar het aantal views op platen zoals Hope, The one lie, The worlds beyond en dan naar de views op zijn 'beuk' platen.
Het lijkt mij wel duidelijk welk soort platen populairder zijn. Als hij alleen zulk soort platen zou maken zou ik nooit twijfelen of ik naar een set van PN zou gaan en nu doe ik dat wel.
Op deze manier groeit zijn fanbase nooit echt juist omdat hij zo verschillend produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 12:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hij maakt juist muziek die hij vet vindt, hij zit niet vast in bepaalde hokjes. Dat is juist wat ik zo waardeer aan PN. Elke plaat heeft iets anders en weinig klinkt hetzelfde. De sfeer die hij in veel platen weet te creëren is fenomenaal, vind ik dan.

Hoe kun jij nu weten dat 'de meeste mensen' niet op zulke platen zitten te wachten? Omdat jij dit niks aan vindt, betekent niet dat 'de meeste mensen' dit ook niks aan vinden. Views op YT zijn natuurlijk ook niet representatief. Deze plaat staat er minder lang op dan anderen en je weet ook niet hoe vaak dezelfde persoon de plaat heeft afgespeeld, dat argument gaat dus niet op.

Om m'n verhaal maar af te ronden. Ik denk dat veel van 'de meeste mensen' die op een feest komen in veel gevallen PN niet eens kennen, wellicht één of twee platen dus dan groeit de fanbase ook wat minder snel. Uiteindelijk blijft muziek altijd een kwestie van smaak, dus jij mag zoiets vinden. Toch zou ik als ik jou was eens een setje meepakken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 13:20 
 
Artiest

SVB schreef:
'het is een totaal andere plaat als the World Beyond enzo, maar dat maakt Phuture Noize juist zo vet, elke keer weer totaal wat anders produceren' @Rickzel:

Jij vind het vet maar ik denk het overgrote deel van het publiek niet. Met tracks die ik bovenstaand genoemd heb win je heel rap aan fanbase of mensen die geïnteresseerd raken in jou muziek. Maar dan wil ik wel zulk soort platen horen! En niet dan weer een The one lie achtige plaat om vervolgens meer een The bass god te horen te krijgen. Als hij alleen maar platen in die mooie stijl zo maken zou hij binnen notime op maintages staan toch? Nu komt hij iedere keer nog met zulk soort platen zoals deze aanzetten waar de meeste mensen niet op zitten te wachten.
Kijk ook naar het aantal views op platen zoals Hope, The one lie, The worlds beyond en dan naar de views op zijn 'beuk' platen.
Het lijkt mij wel duidelijk welk soort platen populairder zijn. Als hij alleen zulk soort platen zou maken zou ik nooit twijfelen of ik naar een set van PN zou gaan en nu doe ik dat wel.
Op deze manier groeit zijn fanbase nooit echt juist omdat hij zo verschillend produceert.


Ik snap je punt. Ik heb nog getwijfeld om deze plaat te releasen, puur uit commerciele logica.

Maarja, ik ben altijd de gene geweest die gelooft in muziek. Ik wist van te voren al dat deze plaat niet zo groot ging worden als een The Worlds Beyond, puur omdat het gros denkt zoals jij. De invloeden vanuit de hiphop, een andere stijl kicks met een oldskool-achtige melodie. Inderdaad op het moment niet het recept voor de grootste hit.

Maar het muzikant zijn gaat niet om non stop hitjes te scoren of zo snel mogelijk de grootste mainstages te pakken zodat ik over een paar maanden een dikke nieuwe wagen kan aanschaffen. Het gaat mij om evolutie vinden in mezelf, maar ook proberen te maken voor het genre. Ik voel dat ik nog zoveel kan leren en zoveel nieuwe dingen te vinden zijn dat ik mezelf daar juist toe moet zetten om uiteindelijk op het ultieme te kunnen komen.

Dus af en toe heb ik er juist behoefte aan om zoiets te maken om te zoeken naar iets nieuws. Daarbij vind ik je wel vrij elitair praten over het feit dat jij denkt te weten wat voor mij het beste is. Geld, succes en views is niet zozeer waar ik het voor doe. Zelf voldoening is een stuk meer waard. Ook vind ik het jammer dat dus na 4-5 tracks achter elkaar die je vet vind me direct wilt afrekenen op 1 track die niet je straatje past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal het wel weer niet mogen zeggen, maar ik ben inmiddels echt wel weer een beetje SVB-moe aan het worden. :D Je gaat een diverse artiest als Phuture Noize toch niet bekritiseren op zijn diversiteit? Dit is wat Phuture Noize als artiest nou juist zo interessant maakt, en zulke artiesten zouden op handen gedragen moeten worden. Wat het grote publiek volgens jou zogenaamd verwacht of zogenaamd zou willen zijn vooral assumpties, en zeker niet iets waar jij op de een of andere manier persoonlijk representatief voor bent.

Verder een gigantische worship-smiley voor de post van Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 13:46 
 

@ magnetron
Dat ik dit zeg heeft geen hol te maken met dat ik deze platen niet kan waarderen.

Hoe ik dat kan weten vraag je, omdat ik de afgelopen dagen (daarom duurde het ook zo lang voordat ik op Rickzel reageerde) zelf een klein onderzoekje heb gedaan naar aan welke platen je het snelst denkt als je aan PN denkt.
Ik heb dit aan vrienden gevraagd die wel eens een HS feestje meepakken (geen die-hard HS fans) en aan een aantal wel die-hards HS fans die net zoals de meeste hier echt groot fan zijn van de muziek.
De top 3 was meer dan duidelijk.
1. Hope (29 x genoemd)
2. The one lie (28 x genoemd )
3. The world Beyonds (28 x genoemd )

Op nummer 4 'Phuture Propaganda' 2 x genoemd en meer tracks heb ik niet eens voorbij horen komen. Deze bovengenoemde tracks zijn echt blijven hangen bij mensen.

Het is niet voor niets dat deze platen zoals deze door zowel dagjes mensen als ekte ekte liefhebbers als eerste in hun opkomt. Deze platen hebben in de scene veel meer los gemaakt dan platen zoals bijvoorbeeld deze en the bass god.
Dit kun je toch ook niet ontkennen lijkt me.

@phuture Noize.
De reden dat ik met mijn reacties deze weg in sloeg is dat op dit forum vaak geschreeuwd word dat het zo raar is dat je nog steeds nooit echt doorgebroken bent. Zoals je zelf al zegt is deze plaat commercieel gezien niet echt 'handig' en dit was eigenlijk ook wat ik er mee zeggen wou.

Verder reken ik je totaal niet af op een plaat! Ik hoop puur vanuit mijn oogpunt dat je altijd plaatjes maakt als The One lie etc puur omdat ik die platen zo ontzettend vet vind. Voor mij is het dan een teleurstelling als ik op play klik en ik dit hoor. Je volgende tracks ga ik zeker weer luisteren en de ene zal ik geweldig vinden en de ander minder maar dat is mijn persoonlijke smaak. Ik blijf van je muziek genieten die mij wel bekoren kan en de rest laat ik links liggen. Alleen dit is wel een forum waar ik soms ook mijn mening geef over Eem plaat die ik minder vind. Voor de rest ben ik meestal vrij positief hoor dus het is echt niet zo dat ik alles af ga lopen zeiken wat ik niet leuk vind want dat is gewoon kansloos.

Hoe jij je weg wilt gaan als DJ moet je helemaal zelf weten en doe vooral waar je zelf het meeste plezier in hebt! Ik zal nooit zeggen wat beter is voor jou want er is maar 1 persoon die weet wat het beste is voor jezelf en dat ben jij.

De kritiek op deze plaat moet je los zien van de reactie op Rickzel. Ookal had ik deze plaat wel gewaardeerd dan had ik alsnog dat onderzoekje gedaan en met deze oppering gekomen. Dit was gewoon iets wat ik aan wou kaarten en wat verder niet te maken heeft met mijn persoonlijke smaak. Ik hoop dat je dat kunt berijpen en niet denkt dat ik een van de mensen ben hier die alles wat ze niet leuk vinden de grond in boort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 13:53 
 

pim0412 schreef:
Ik zal het wel weer niet mogen zeggen, maar ik ben inmiddels echt wel weer een beetje SVB-moe aan het worden. :D Je gaat een diverse artieste als Phuture Noize toch niet bekritiseren op zijn diversiteit? Dit is wat Phuture Noize als artiest nou juist zo interessant maakt, en zulke artiesten zouden op handen gedragen moeten worden. Wat het grote publiek volgens jou zogenaamd verwacht of zogenaamd zou willen zijn vooral assumpties, en zeker niet iets waar jij op de een of andere manier persoonlijk representatief voor bent.

Verder een gigantische worship-smiley voor de post van Phuture Noize.

Ik bekritiseer hem ook niet op zijn diversiteit. Het zal mij een worst wezen al maakt die ook Rap. Zolang die ook maar platen zoals hope blijft maken zal ik altijd uitkijken naar de volgende PN platen.
Ik zeg dit alleen om aan te geven dat het vanuit commercieel gebied zoals PN zelf ook al zegt mss niet zo handig is.

Ik bedoel dit verder helemaal niet slecht of als uithaal richting PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Hoe ik dat kan weten vraag je, omdat ik de afgelopen dagen (daarom duurde het ook zo lang voordat ik op Rickzel reageerde) zelf een klein onderzoekje heb gedaan naar aan welke platen je het snelst denkt als je aan PN denkt.
Ik heb dit aan vrienden gevraagd die wel eens een HS feestje meepakken (geen die-hard HS fans) en aan een aantal wel die-hards HS fans die net zoals de meeste hier echt groot fan zijn van de muziek.
De top 3 was meer dan duidelijk.
1. Hope (29 x genoemd)
2. The one lie (28 x genoemd )
3. The world Beyonds (28 x genoemd )

Op nummer 4 'Phuture Propaganda' 2 x genoemd en meer tracks heb ik niet eens voorbij horen komen. Deze bovengenoemde tracks zijn echt blijven hangen bij mensen.


Jezus gast :lol: onze nieuwe Maurice de Hond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dafuq did I just read :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 07:32 
 

Juist :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize is goed bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Phuture Noize is goed bezig


Sander niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha dat onderzoek van jou slaat echt nergens op. Ik geloof niet dat 28 mensen die 3 nummers noemden en helemaal niemand Shallow Waters, Paranoid, Save Me of Existence Through Sound :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Terror Dome mis ik ook in je totaal ongeloofwaardige onderzoek.
Inderdaad een maurice de hondje dit. Beetje met cijfers komen die jouw mening goed weer zouden geven :thumbdown:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 23:19 
 
Hardtraxx Addict

Yourai schreef:
Dafuq did I just read :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(GAAT FOUT)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle