Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 15:46 
 
Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:
thunder schreef:
ga toch weg met je rebelion ,dat ze zoiets toelaten op het podium :evil:


Als je kijkt naar de Rebelion van toen en nu dan is dit toch 100x beter? Kijk maar naar hun album Uprising dat was echt niet veel bijzonders maar de producties van nu zijn 100x beter.

ja klopt maar kwalitatief loopt het nog niet echt heeel lekker , ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 15:47 
 
Hardtraxx Addict

thunder schreef:
TheUnnamed schreef:
thunder schreef:
ga toch weg met je rebelion ,dat ze zoiets toelaten op het podium :evil:


Als je kijkt naar de Rebelion van toen en nu dan is dit toch 100x beter? Kijk maar naar hun album Uprising dat was echt niet veel bijzonders maar de producties van nu zijn 100x beter.

ja klopt maar kwalitatief loopt het nog niet echt heeel lekker , ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:


Maar je kan wel zeggen dat beter is dan vroeger, ik persoonlijk vind hun stijl geweldig, dikke kicks en ze laten nu bijna altijd de melodie doorlopen in de climax.

Rapper sjors is een andere verhaal :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 15:52 
 
Hardtraxxer

Als je kijkt naar de Rebelion van toen en nu dan is dit toch 100x beter? Kijk maar naar hun album Uprising dat was echt niet veel bijzonders maar de producties van nu zijn 100x beter.[/quote]
ja klopt maar kwalitatief loopt het nog niet echt heeel lekker , ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:[/quote]

Maar je kan wel zeggen dat beter is dan vroeger, ik persoonlijk vind hun stijl geweldig, dikke kicks en ze laten nu bijna altijd de melodie doorlopen in de climax.

Rapper sjors is een andere verhaal :lol: .[/quote]
maar om even on-topic te blijven phuture noize heeft het denk ik wel goed gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dit hebben veel Rebelion tracks toch ook? Oke daarnaast bevatten ze ook vaak veel kickrolls, anti's en aparte kicks, dus begrijp wat je bedoelt, maar er zitten in veel van hun platen ook normale climaxen. D-Sturb is exact hetzelfde verhaal imo, maar die zet jij dan wel weer naast PN, MYST en Deetox :P

Vind je D-sturb zo veel verschillen van de andere die ik noem?

thunder schreef:
ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb niet zoveel tegen die kick/screech anti tracks, maar hoe het pak en beet 1 jaar geleden was.. Dat was alleen maar dat. Voor mij is 'raw hardstyle' veel meer dan alleen een kick en screech en de het kan zeker melodie bevatten. Vaak zijn die tracks mét een melodie er in toch heerlijke tracks. Neem bijvoorbeeld tracks als NC - Samara / Control Alt Delete / Shreek / Attack Again, The Rebels - Motherland / Bionicle / Keep the rhytm, nja en zo kan ik nog wel meer artiesten/tracks opnoemen. Dat soort tracks zijn hard genoeg, ik hoor liever een hele avond dit soort tracks met afsluitend een beetje anti- en screech tracks. Het tekent ook gewoon dat een artiest creatief wil zijn en iets van een track wil maken. Myst / Phuture Noize zijn daar nu echt goed mee bezig. Geen slappe hap, maar ook geen simpele tracks en er zit gevoel in. Ik ben in ieder geval blij dat het niveau van nieuwe tracks weer stukken hoger komt te liggen.

OT: Ik weet niet of die de 1e climax is, maar het lijkt me dat er nog een 2e achteraan gaat komen. Ik hoop dat dat er een wordt met lange uithalen in de melodie, net als hij bij Fire gedaan heeft. Dan kan dit best een heel sterk anthem worden en krijgt het toch nog iets van de duistere sfeer, al hoeft dat voor mij niet altijd bij Qapital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een melodie weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het met je eens Roy. Ik zou een Phuture Noize niet meer echt als raw bestempelen als we het vergelijken met andere raw artiesten zoals Delete of Warface.

OT: lekkere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
ga toch weg met je rebelion ,dat ze zoiets toelaten op het podium :evil:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 18:29 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
thunder schreef:
ga toch weg met je rebelion ,dat ze zoiets toelaten op het podium :evil:

Afbeelding

hahaha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 18:39 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat Qapital niet zozeer dat 'raw'-sfeertje meedraagt zoals Supremacy. Een anthem met meer melodie erin past wat mij betreft dus prima bij Qapital.

Deze klinkt op het eerste gehoor al veelbelovend. Ben benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het echt een prachtig nummer, maar had het passender gevonden voor een wat meer mainstream feest. Hoop echt dat hij gauw wat meer van zijn nieuwe album laat horen. Zijn nieuwe tracks zijn zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt superdik. Volgens mij ook hardere kicks dan in zijn vorige platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 20:46 
 
Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:
Jambekkieee schreef:
Qapital 2013 anthem had een Qlimax anthem kunnen zijn, want bij Qapital denk ik echt niet aan een duister anthem. Het is juist goed dat Phuture Noize nu een melodieus anthem heeft gemaakt wat laat zien dat RAW meer is dan de screeches en harde kicks waar we jarenlang naar geluisterd hebben.


Duister en hard bedoel ik :P
Die anthem van 2013 is gewoon perfect voor Qapital.


Inderdaad, dijk van een plaat sowieso! Thanks voor het delen, want je vergeet een hoop gouden platen na een tijdje. Staat weer in mijn lijstje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Het is ook wel een raw hardstyle festival alleen als je ziet wie de anthem heeft gemaakt (Phuture Noize dus) dan verwacht ik niet dat het anthem raw zou zijn.

Wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo vorige filmpje was de tweede climax volgens mij. Dit klinkt me toch een partij dik en dit heeft zeker wel de Qapital feeling voor mij :loving:

https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 823161468/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betere kwaliteit:

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poahhhh :loving: :loving: :loving: Ik vroeg me al af waar die melodie uit de qapital trailer was gebleven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poah wat heerlijk! Mooie sfeer, goede kicks en vette melodie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Dyland schreef:
TheUnnamed schreef:
Het is ook wel een raw hardstyle festival alleen als je ziet wie de anthem heeft gemaakt (Phuture Noize dus) dan verwacht ik niet dat het anthem raw zou zijn.

Wat


Wat eigenlijk een 'wat' voor mij is dat jij meer tijd besteed naar het kijken van mijn grammatica dan het lezen van wat ik zei. Zijn altijd wel 1 van die mensen op een forum die grammatica politie moeten spelen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Dyland schreef:
TheUnnamed schreef:
Het is ook wel een raw hardstyle festival alleen als je ziet wie de anthem heeft gemaakt (Phuture Noize dus) dan verwacht ik niet dat het anthem raw zou zijn.

Wat


Wat eigenlijk een 'wat' voor mij is dat jij meer tijd besteed naar het kijken van mijn grammatica dan het lezen van wat ik zei. Zijn altijd wel 1 van die mensen op een forum die grammatica politie moeten spelen :sleep:


Niet om lullig te zijn, maar bij jou kun je er ook niet echt omheen :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nailed it :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een zieke track weer :oh:

Vooral die vocals geven me zeker een anthem feeling en jezus die tweede climax :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 13:56 
 
Hardtraxx Addict

W/e geen zin om verder op in te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godver die 2e climax :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle