Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
TheUnnamed wrote:
thunder wrote:ga toch weg met je rebelion ,dat ze zoiets toelaten op het podium :evil:
Als je kijkt naar de Rebelion van toen en nu dan is dit toch 100x beter? Kijk maar naar hun album Uprising dat was echt niet veel bijzonders maar de producties van nu zijn 100x beter.
ja klopt maar kwalitatief loopt het nog niet echt heeel lekker , ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
thunder wrote:
TheUnnamed wrote:
thunder wrote:ga toch weg met je rebelion ,dat ze zoiets toelaten op het podium :evil:
Als je kijkt naar de Rebelion van toen en nu dan is dit toch 100x beter? Kijk maar naar hun album Uprising dat was echt niet veel bijzonders maar de producties van nu zijn 100x beter.
ja klopt maar kwalitatief loopt het nog niet echt heeel lekker , ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:
Maar je kan wel zeggen dat beter is dan vroeger, ik persoonlijk vind hun stijl geweldig, dikke kicks en ze laten nu bijna altijd de melodie doorlopen in de climax.

Rapper sjors is een andere verhaal :lol: .
T
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
Als je kijkt naar de Rebelion van toen en nu dan is dit toch 100x beter? Kijk maar naar hun album Uprising dat was echt niet veel bijzonders maar de producties van nu zijn 100x beter.[/quote]
ja klopt maar kwalitatief loopt het nog niet echt heeel lekker , ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:[/quote]

Maar je kan wel zeggen dat beter is dan vroeger, ik persoonlijk vind hun stijl geweldig, dikke kicks en ze laten nu bijna altijd de melodie doorlopen in de climax.

Rapper sjors is een andere verhaal :lol: .[/quote]
maar om even on-topic te blijven phuture noize heeft het denk ik wel goed gedaan :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:Dit hebben veel Rebelion tracks toch ook? Oke daarnaast bevatten ze ook vaak veel kickrolls, anti's en aparte kicks, dus begrijp wat je bedoelt, maar er zitten in veel van hun platen ook normale climaxen. D-Sturb is exact hetzelfde verhaal imo, maar die zet jij dan wel weer naast PN, MYST en Deetox :P
Vind je D-sturb zo veel verschillen van de andere die ik noem?
thunder wrote:ze hebben wel een eigen stijl maar dat heeeft rapper sjors ook :huh:
:lol: :lol:
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Ik heb niet zoveel tegen die kick/screech anti tracks, maar hoe het pak en beet 1 jaar geleden was.. Dat was alleen maar dat. Voor mij is 'raw hardstyle' veel meer dan alleen een kick en screech en de het kan zeker melodie bevatten. Vaak zijn die tracks mét een melodie er in toch heerlijke tracks. Neem bijvoorbeeld tracks als NC - Samara / Control Alt Delete / Shreek / Attack Again, The Rebels - Motherland / Bionicle / Keep the rhytm, nja en zo kan ik nog wel meer artiesten/tracks opnoemen. Dat soort tracks zijn hard genoeg, ik hoor liever een hele avond dit soort tracks met afsluitend een beetje anti- en screech tracks. Het tekent ook gewoon dat een artiest creatief wil zijn en iets van een track wil maken. Myst / Phuture Noize zijn daar nu echt goed mee bezig. Geen slappe hap, maar ook geen simpele tracks en er zit gevoel in. Ik ben in ieder geval blij dat het niveau van nieuwe tracks weer stukken hoger komt te liggen.

OT: Ik weet niet of die de 1e climax is, maar het lijkt me dat er nog een 2e achteraan gaat komen. Ik hoop dat dat er een wordt met lange uithalen in de melodie, net als hij bij Fire gedaan heeft. Dan kan dit best een heel sterk anthem worden en krijgt het toch nog iets van de duistere sfeer, al hoeft dat voor mij niet altijd bij Qapital.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een melodie weer :loving:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik ben het met je eens Roy. Ik zou een Phuture Noize niet meer echt als raw bestempelen als we het vergelijken met andere raw artiesten zoals Delete of Warface.

OT: lekkere plaat!
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Image
T
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
Svbtwee wrote:
Image
hahaha :lol: :lol:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
:loving: :loving:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Ik vind ook dat Qapital niet zozeer dat 'raw'-sfeertje meedraagt zoals Supremacy. Een anthem met meer melodie erin past wat mij betreft dus prima bij Qapital.

Deze klinkt op het eerste gehoor al veelbelovend. Ben benieuwd naar de HQ.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Vind het echt een prachtig nummer, maar had het passender gevonden voor een wat meer mainstream feest. Hoop echt dat hij gauw wat meer van zijn nieuwe album laat horen. Zijn nieuwe tracks zijn zo goed.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 37 minutes ago
Klinkt echt superdik. Volgens mij ook hardere kicks dan in zijn vorige platen.
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 30 minutes ago
TheUnnamed wrote:
Jambekkieee wrote:Qapital 2013 anthem had een Qlimax anthem kunnen zijn, want bij Qapital denk ik echt niet aan een duister anthem. Het is juist goed dat Phuture Noize nu een melodieus anthem heeft gemaakt wat laat zien dat RAW meer is dan de screeches en harde kicks waar we jarenlang naar geluisterd hebben.
Duister en hard bedoel ik :P
Die anthem van 2013 is gewoon perfect voor Qapital.
Inderdaad, dijk van een plaat sowieso! Thanks voor het delen, want je vergeet een hoop gouden platen na een tijdje. Staat weer in mijn lijstje :P
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
TheUnnamed wrote:Het is ook wel een raw hardstyle festival alleen als je ziet wie de anthem heeft gemaakt (Phuture Noize dus) dan verwacht ik niet dat het anthem raw zou zijn.
Wat
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Zooo vorige filmpje was de tweede climax volgens mij. Dit klinkt me toch een partij dik en dit heeft zeker wel de Qapital feeling voor mij :loving:

https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 823161468/
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Betere kwaliteit:
View on YouTube
:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Poahhhh :loving: :loving: :loving: Ik vroeg me al af waar die melodie uit de qapital trailer was gebleven :D
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Poah wat heerlijk! Mooie sfeer, goede kicks en vette melodie. :loving:
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
Dyland wrote:
TheUnnamed wrote:Het is ook wel een raw hardstyle festival alleen als je ziet wie de anthem heeft gemaakt (Phuture Noize dus) dan verwacht ik niet dat het anthem raw zou zijn.
Wat
Wat eigenlijk een 'wat' voor mij is dat jij meer tijd besteed naar het kijken van mijn grammatica dan het lezen van wat ik zei. Zijn altijd wel 1 van die mensen op een forum die grammatica politie moeten spelen :sleep:
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
TheUnnamed wrote:
Dyland wrote:
Wat
Wat eigenlijk een 'wat' voor mij is dat jij meer tijd besteed naar het kijken van mijn grammatica dan het lezen van wat ik zei. Zijn altijd wel 1 van die mensen op een forum die grammatica politie moeten spelen :sleep:
Niet om lullig te zijn, maar bij jou kun je er ook niet echt omheen :p.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Nailed it :surrender:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Wat een zieke track weer :oh:

Vooral die vocals geven me zeker een anthem feeling en jezus die tweede climax :D :D
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
W/e geen zin om verder op in te gaan.
Last edited by TheUnnamed on 18 Feb 2018 12:59, edited 2 times in total.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Godver die 2e climax :loving: