Heel erg saai dit, kicks zijn niet goed, melodie is niet leuk, allemaal beetje slapjes. Phuture Noize kan veel en veel beter! 
Mis een beetje kracht..
De WEB klinkt hetzelfde hoor.PEPii wrote:Youtube kwaliteit![]()
Mis een beetje kracht..
precies dit. Het is allemaal zo flinter dun heb ik het ideeG1LL wrote:Heel erg saai dit, kicks zijn niet goed, melodie is niet leuk, allemaal beetje slapjes. Phuture Noize kan veel en veel beter!
Beetje alsof hij niet gelayerdThe Ace of Bass wrote:precies dit. Het is allemaal zo flinter dun heb ik het ideeG1LL wrote:Heel erg saai dit, kicks zijn niet goed, melodie is niet leuk, allemaal beetje slapjes. Phuture Noize kan veel en veel beter!
Vond het wel een verschil tussen Spotify en Youtube. Spotify klinkt iets beter.Kaasstaaf wrote:De WEB klinkt hetzelfde hoor.PEPii wrote:Youtube kwaliteit![]()
Mis een beetje kracht..
Ik heb ook gewoon geprobeerd om mijn PN brilletje af te zetten, maar kan er ook niks aan doen dat ik toch kippenvel krijg in die 2e climaxRowanyt1309 wrote:Ik vind het in tegenstelling tot de rest hier echt een prachtplaat. De sfeer die zich vormt vind ik echt geweldig en vind de lyrics juist super gaaf. Nou ben ik best een fanboy van Phuture Noize, maar kijk ik juist daardoor kritischer naar zijn tracks. Ik vind hem erg goed gelukt.
Ik heb hier precies hetzelfde. Alles wat PN aanraakt veranderd in goud.makrooy wrote:Ik heb ook gewoon geprobeerd om mijn PN brilletje af te zetten, maar kan er ook niks aan doen dat ik toch kippenvel krijg in die 2e climaxRowanyt1309 wrote:Ik vind het in tegenstelling tot de rest hier echt een prachtplaat. De sfeer die zich vormt vind ik echt geweldig en vind de lyrics juist super gaaf. Nou ben ik best een fanboy van Phuture Noize, maar kijk ik juist daardoor kritischer naar zijn tracks. Ik vind hem erg goed gelukt.Pracht plaat met een heerlijk qapital gevoel maar toch eigen stijl gehouden imo
Echt een kritische blik heb je danRowanyt1309 wrote:Ik heb hier precies hetzelfde. Alles wat PN aanraakt veranderd in goud.makrooy wrote:Ik heb ook gewoon geprobeerd om mijn PN brilletje af te zetten, maar kan er ook niks aan doen dat ik toch kippenvel krijg in die 2e climaxRowanyt1309 wrote:Ik vind het in tegenstelling tot de rest hier echt een prachtplaat. De sfeer die zich vormt vind ik echt geweldig en vind de lyrics juist super gaaf. Nou ben ik best een fanboy van Phuture Noize, maar kijk ik juist daardoor kritischer naar zijn tracks. Ik vind hem erg goed gelukt.Pracht plaat met een heerlijk qapital gevoel maar toch eigen stijl gehouden imo
Hoezo? Je kunt toch best een kritische blik hebben en toch dat concluderen? Een kritische mening is niet perse een negative mening.tjakevladze wrote: Echt een kritische blik heb je dan
kriek4 wrote:Deze plaat
Overigens kan ik totaal niet meer objectief naar Phuture Noize kijken.
Als een Zatox eenzelfde nummer zou maken zou ik hem waarschijnlijk veel minder gaaf vinden
Precies. Niemand in de scene heeft deze specifieke stijl. Misschien zijn we allemaal wel teveel fan van de sound zelf, dat zou wel kunnenmakrooy wrote:Als hier zatox stond ipv phuture noize, had ik gewoon gedacht dat PN hem heeft geghost