Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 18:21 
 
Hardtraxx Crew

zeke schreef:
paperclip schreef:
Te veel van hetzelfde denk ik :/


Daar gaan we weer..

Ja zeg, hoe durft hij een mening te hebben :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
zeke schreef:
paperclip schreef:
Te veel van hetzelfde denk ik :/


Daar gaan we weer..

Ik heb hem heel lang heel vet gevonden. Tot fanboy aan toe, maar hij pakt mij gewoon niet meer zo. Dusja, doe er meet wat je wil


Ik snap ook dat je dat vind, want het klinkt ook vaak 'hetzelfde'. Maar dat is nou eenmaal de stijl van de producer toch.
En wat ik dan dus niet zo goed begrijp is dat men na een paar jaar alweer uitgekeken is op een dj en de bijbehorende stijl.

Of is het dan dat Phuture Noize teveel tracks uitbrengt, en kan je beter zoals bijvoorbeeld Wildstylez te werk gaan. Door wat minder te releasen, maar wel continue interessant blijven.

btw:
De opmerking 'Daar gaan we weer', had dan ook alleen betrekking op het feit dat er zometeen wéér een discussie losbarst over het feit dat dingen wel of niet hetzelfde klinken en dat producers hetzelfde trucje uithalen. Voor je het weet wordt er weer een hele tracklist gepost ter vergelijking etc. etc. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 18:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De enige discussie die los is gebarsten komt door jezelf nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 20:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hyperspace :loving: :drool:

Hier ook weer alleen een Spotify release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prachtige nummers, wow :worship:
Hyperspace en Edge of Glory als favoriet.
Ik vind deze stijl nog steeds niet saai worden, maar hoop wel weer op wat hardere tracks zonder al dat gezang. Dat is echt het enige minpuntje dat wmb iets minder mag.
Blijft een kwestie van smaak, hoor persoonlijk het liefst zo min mogelijk gezang/vocals. Al is gezang (in dit geval) nog altijd beter te doen dan cringy teksten als in, ik noem maar even wat, Strike As A Die Hard >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Zeke, veel producers hebben 'natuurlijk' hun eigen stijl, niks mis mee.

Maar ik vind het saai worden zodra releases op elkaar beginnen te lijken. Gebeurde ook bij radical en inmiddels nu ook bij hhz. Nergens zeg ik dat zij hun stijl moeten aanpassen om mijn behoeften maar te voorzien.

Ik los dit dus mooi op om periodes naar andere artietsen te luisteren of gewoon lekker eens wat andere genres op te zetten. (De lndu/lompe techno nu :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man, wat een gruwelijke EP!! :love:

Alle 3 ontzettend vet, maar voor mij steekt A New Day er wel echt bovenuit. Wat een euforie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 22:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

A New Day: Meh. Slappe synth, pakt me op het eerste gehoor totaal niet.
Hyperspace: Klinkt nogal dof na A New Day. Breaks zijn leuk en sfeertje is fijn, maar afwerking is zeer matig.
Edge Of Glory: Fijne plaat dit. Positief verrast na de vorige twee. Synth nogsteeds wat aan de doffe kant, maar de rest maakt het snel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperspace :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edge Of Glory :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een EP weer :love: A new Day steek er wel bovenaan en is ook echt TOTY materiaal, maar :love: hyperspace en vooral Edge of Glory zijn ook echt supervet. Volgens mij heb ik al 2 jaar lang geen slechte PN plaat meer gehoord :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 3 weer heel sterke platen. Ik vind het heel knap dat hij binnen dit stijltje toch altijd weer met een nieuwe melodie weet te komen. Vind een plaat vrijwel nooit op een ander nummer lijken. Alleen jammer van de kicks die wat hol klinken, nog steeds helaas. Maar dat wordt dan wel ruimschoots gecompenseerd met de sfeer in de nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ook weer geen extended? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 18:17 
 

vind het wel schijtvervelend dat zowel black mirror society als deze tracks niet staan op hardstyle.com/beatport/junodownload.

maar je kan wel streamen via spotify/ deezer of kopen via icrap.

ik wil wav, en itunes doet daar niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 18:58 
 
Hardtraxxer

De sfeer in deze EP is weer ongekend van deze man! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil extendeeeeeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ik wil extendeeeeeed


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke EP :love: PN mag van mij nog wel even doorgaan zo :$
A New Day vind ik het fijnst van de drie op dit moment. Ook +1 inderdaad dat de 2e climax geen kopie is van de 1e :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de breaks en opbouw heerlijk, maar zodra de climax komt mis ik wat. Ik mis overtuiging, kracht, drive. Het is het constant net niet. Zeer jammer, want alles zonder kicks zit prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste climax in Edge Of Glory, wtf man :worship:. Zo ontiegelijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een geweldige platen weer allemaal. De sfeer in Hyperspace :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

Deze man is echt mijn held :love: :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
Alleen jammer van de kicks die wat hol klinken, nog steeds helaas.


patrickjeb schreef:
Ik vind de breaks en opbouw heerlijk, maar zodra de climax komt mis ik wat. Ik mis overtuiging, kracht, drive. Het is het constant net niet. Zeer jammer, want alles zonder kicks zit prima in elkaar.


Ik vind dit dus zo jammer en eigenlijk de reden waarom ik nooit echt Phuture Noize luister, het klinkt gewoon niet 'warm'. Melodisch is het top maar de afwerking haalt me vaak uit de track.
Hyperspace klinkt ronduit slecht afgemixt, die lead klinkt enorm dof, vind ik.
De melodie van A New Day haalt die plaat wel flink omhoog, alleen weer jammer van die 'tok'-kicks en die dunne lead.
Edge of Glory hetzelfde, de kicks klinken vrij hol, met een harde tok en een zwaar overstuurde tail, maar de track mist voor mij echte warmte erin.

Zo zonde want het zijn stuk voor stuk dikke melodieën en breaks, vind alleen de uitvoering zo jammer :(

Edit: En begrijp me niet verkeerd, ik heb extreem veel respect voor PN en wat hij heeft weten op te bouwen maar op muzikaal vlak raakt het me niet, en het is ook zeker geen felle kritiek op hemzelf of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 23:48 
 
Hardtraxx Crew

Mr Lellebel schreef:
Ik wil extendeeeeeed

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al gezegd dat ik het vette platen vind, maar wil toch even zeggen dat ik me wel erg irriteer aan de afwerking. Vooral Hyperspace klinkt zo ontzettend dof. Hierdoor zet ik ze toch minder snel op. De platen op zijn album waren veel beter afgewerkt.

Hopelijk bij de volgende releases wel weer goed.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle