Hardtraxx Veteran

Phrantic - Glowing In The Dark (DWX-289)

Label: Dirty Workz
WEB release: 27/01/16

Tracks:
Phrantic - Glowing In The Dark

Samples:

Bron: YT
Hardtraxx Veteran

De vocal klinkt te droog/leeg in de break, verpest voor mij de hele feeling. Voor de rest wel een leuke plaat
Hardtraxx Veteran

WAT LEKKER :drool: :drool: :drool:

Hopelijk World on Fire ook snel :love:
Hardtraxx Elite

Vocals vind ik ook niet echt fijn overkomen. Kicks en melodie daarentegen dik in orde. Denk echter dat hij beter kan dan dit en dat heeft hij in het verleden wel laten horen.
Hardtraxxer

:love:
Hardtraxx Crew

Volg Phrantic al een tijdje niet meer en dit is waarom. Intro zoals die in zoveel andere tracks zitten. Dunne synth, tenenkrommende vocalen, geen pakkende melodie, kicks zijn niks. Nee, laat deze volledige langs me heen gaan.
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Volg Phrantic al een tijdje niet meer en dit is waarom. Intro zoals die in zoveel andere tracks zitten. Dunne synth, tenenkrommende vocalen, geen pakkende melodie, kicks zijn niks. Nee, laat deze volledige langs me heen gaan.

Ik snap enigszins wel waarom hij dit gaat doen.. Je kunt nog zo experimenterend zijn, wat een klein publiek tof vindt maar daar wordt je helaas niet veel om geboekt. :x
Hardtraxx Addict

Leuk geëxperimenteerd maar het pakt mij (nog) niet ;)
Hardtraxx Veteran

Dit is zoals bovenstaand al door meerdere mensen gezegd, de reden waarom ik Phrantic niet echt meer volg. Ik zet Spells en Let Go nog maar eens op.
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Dit is zoals bovenstaand al door meerdere mensen gezegd, de reden waarom ik Phrantic niet echt meer volg. Ik zet road warrior en Violence nog maar eens op.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle