Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 20:02 
 
Hardtraxxer

Da Reveller schreef:
Misschien een beetje domme vraag, mar waarom zijn deze 2 door de NC gemaakt?
Pavo is toch heel iemand anders, die in principe niks met NC te maken heeft??
Ja, ik weet het niet, daarom vraag ik het ;)

Geld en bekendheid :) dus Pavo betaald NC voor bekendheid. of heb ik dat verkeerd?
Corrigeer mij mocht ik het fout hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 20:07 
 
Donateur

Ik denk ook zoiets. Oftewel had Pavo geen zin om te produceren, ofwel wilde hij terug fans lokken door nummer te laten maken door 2 bekende en goede producers. Zoiets in die aard denk ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bekijk pagina 2 en 3 even!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden de Noisecontrollers spijt hebben dat ze deze dikke hits verkocht hebben? Ze doen het beter dan hun vorige eigen releases geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwa, het brengt hun ook publiciteit he.

zoals hier ook gebeurt, veel mensen weten dat die van noisecontrollers zijn, dus gaan ze ook naar noisecontrollers luisteren, omdat het zulke goeie tracks zijn.
er zit dus publiciteit in voor beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAVEN!!!!!!!!! :whistle: :whistle: :innocent: :innocent: :woot: :woot: :drool: :drool: :thumbsup: :thumbsup: :worship: :worship: :worship: :clap: :clap: :yay: :yay:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Raven :love: :thumbsup:


+1 :woot:

Ravenwood schreef:
RAVEN!!!!!!!!! :whistle: :whistle: :innocent: :innocent: :woot: :woot: :drool: :drool: :thumbsup: :thumbsup: :worship: :worship: :worship: :clap: :clap: :yay: :yay:


+1 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldige release! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Ik denk ook zoiets. Oftewel had Pavo geen zin om te produceren, ofwel wilde hij terug fans lokken door nummer te laten maken door 2 bekende en goede producers. Zoiets in die aard denk ik. ;)


Laten we zeggen dat Pavo niet zo goed is in producen en dat hij, gezien de tegenwoordige tijd, wel producties moet hebben. (Zonder producties ben je niks blababla)
en ik geloof niet dat Pavo ze gekocht heeft, het komt voornamelijk omdat allebei de partijen van Fusion zijn en het ongeveer hetzelfde werkt als wat The Pitcher doet voor Nagoom en Dozer.
Ik geloof echt niet dat Pavo geen ''zin'' heeft om producties te maken maar eerder dat hij daar niet de capaciteiten voor heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 18:16 
 
Hardtraxxer

Oke, bedankt!
Dat wilde ik ff weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 20:53 
 
Hardtraxxer

Guide4U schreef:
Yannicksuper schreef:
Ik denk ook zoiets. Oftewel had Pavo geen zin om te produceren, ofwel wilde hij terug fans lokken door nummer te laten maken door 2 bekende en goede producers. Zoiets in die aard denk ik. ;)


Laten we zeggen dat Pavo niet zo goed is in producen en dat hij, gezien de tegenwoordige tijd, wel producties moet hebben. (Zonder producties ben je niks blababla)
en ik geloof niet dat Pavo ze gekocht heeft, het komt voornamelijk omdat allebei de partijen van Fusion zijn en het ongeveer hetzelfde werkt als wat The Pitcher doet voor Nagoom en Dozer.
Ik geloof echt niet dat Pavo geen ''zin'' heeft om producties te maken maar eerder dat hij daar niet de capaciteiten voor heeft.

Dus het komt er op neer dat Pavo alleen een beetje bekendheid nodig heeft zodat hij kan blijven draaien in clubs.
Maar ik denk toch echt dat NC wat heeft gevangen voor deze release want je gaat niet zomaar iets maken voor iemand anders.
Zou ik tenminste niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Guide4U schreef:
Yannicksuper schreef:
Ik denk ook zoiets. Oftewel had Pavo geen zin om te produceren, ofwel wilde hij terug fans lokken door nummer te laten maken door 2 bekende en goede producers. Zoiets in die aard denk ik. ;)


Laten we zeggen dat Pavo niet zo goed is in producen en dat hij, gezien de tegenwoordige tijd, wel producties moet hebben. (Zonder producties ben je niks blababla)
en ik geloof niet dat Pavo ze gekocht heeft, het komt voornamelijk omdat allebei de partijen van Fusion zijn en het ongeveer hetzelfde werkt als wat The Pitcher doet voor Nagoom en Dozer.
Ik geloof echt niet dat Pavo geen ''zin'' heeft om producties te maken maar eerder dat hij daar niet de capaciteiten voor heeft.

Dus het komt er op neer dat Pavo alleen een beetje bekendheid nodig heeft zodat hij kan blijven draaien in clubs.
Maar ik denk toch echt dat NC wat heeft gevangen voor deze release want je gaat niet zomaar iets maken voor iemand anders.
Zou ik tenminste niet doen.


Ik ben het meer eens met het gedeelte zoals uitgelegd.. Pavo is namelijk veel meer een DJ, hij kan echt supergoed platen overleggen en de "wil van het publiek" aanvoelen en daarop inspelen. Helaas moet je in de markt van tegenwoordig veel meer een producent zijn om kans te maken op een plekje in een feest. Dus Pavo laat onder zijn naam een plaatje uitbrengen en kan zo zijn geniale draaikunsten vertonen.

Deepack produceren ook heel weinig, maar die gasten kunnen ook geniaal draaien.. Dat bedoel ik een beetje! Alpha Twins is ook een beetje zo'n voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is toch al jaren bekend dat Pavo zn platen voor het grootste gedeelte laat produceren door anderen. Of het nou de Noisecontrollers of Zany zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou ja jaren... alleen de vorige productie (Electronik/ Tekno Music) is door anderen geproduceerdt.
Hij heeft wel heel veel Limewire Tracks op zijn naam staan! ^^

http://www.discogs.com/artist/DJ+Pavo

Niet heel veel producties dus :whistle:
En als je luistert naar Echoes 2009 begrijp je wat ik bedoel met ''weinig capaciteit'' haha :P

maargoed, respect 4 Pavo! :worship:



Nuclear (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Freaky binnen 10 dagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YEAH!!!!!!!!!! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Communicate is echt geil.

Hier staat dat de vinyl Augustus uitkwam terwijl ik toch ergans anders Juli las, weer is uitgesteld dus door NC..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

over 10 dagen komt hij uit
bron: Fusion twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2009 19:28 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: zo vet dat deze ineens uitkomt want had verwacht in augustus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

hebbe hebben HEBBEN :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
hebbe hebben HEBBEN :$


Koopuhh koppuhhh koooooopuhhhhhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

web WEB WEBJES :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
web WEB WEBJES :woot:


maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2009 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Timmer schreef:
web WEB WEBJES :woot:


maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek :clap:


Iedereen dubbelfris :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle