Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite

ik zeg toch dat ik de sounds overeen vind komen? en je geeft overigens best een slecht voorbeeld, ik vind deze plaat gewoon in meerdere opzichten op eclipse lijken o.a. de manier dus hoe de melodie gaat. maargoed, dat mag je hier schijnbaar niet zeggen wat je denkt (hoor je wel vaker )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pavo op Scantraxx?


toe ik hem een tijdje terug sprak was hij al aan te overwegen om over te stappen naar scantraxx zodra zijn fusion contract afliep, hij zal de daad wel bij het woord hebben gevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

TheAvENgER schreef:
Nando schreef:
Pavo op Scantraxx?


toe ik hem een tijdje terug sprak was hij al aan te overwegen om over te stappen naar scantraxx zodra zijn fusion contract afliep, hij zal de daad wel bij het woord hebben gevoegd

Ken je hem ook in het echt dan? hij produceert niet zijn eigen tracks toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Meende dat deze track was geproduceerd door Frontliner en niet door de noisecontrollers deze keer.
daarom zal deze uitkomen op scantraxx.


Noisecontroller album is toch ook onder Scantraxx?

Digital Age is toch ook een zustertje van Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

facedeath schreef:
TheAvENgER schreef:
Nando schreef:
Pavo op Scantraxx?


toe ik hem een tijdje terug sprak was hij al aan te overwegen om over te stappen naar scantraxx zodra zijn fusion contract afliep, hij zal de daad wel bij het woord hebben gevoegd

Ken je hem ook in het echt dan? hij produceert niet zijn eigen tracks toch?


nee maar stond op een kleinschalig feestje ff met em te praten, bas produceerde altijd voor hem.

hij zie dat dat so was omdat hij niet 10 uur in de studio kan zitten en steeds naar hetzelfde kon luisteren:P

zijn exacte woorden waren laat mij maar draaien en die jonge gasten maar in de studio zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pavo op scantraxx??? Wat heb ik gemist. Toch best een grote stap eerlijk gezegd, zonder enige vermelding hiervan. Ik vind de track maar slap en energieloos overkomen om eerlijk te zijn. Hij doet me niet zo veel. Die melodie in de climax is zooo traag....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

delange schreef:
kerel, er is ook waarschijnlijk één iemand begonnen met het overdreven pitchen van kicks, maar je denkt toch zeker niet dat alle pitchkicks-platen door één iemand geproduceerd ofwel :P . als dat wel zo is dan heeft die kerel geen leven


Als je goed las had hij het over dat pingel geluidje en niet over pitchen van kicks ;). Dat pingel geluidje is overigens ook het enige interessante in de track idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rzr schreef:
Als je goed las had hij het over dat pingel geluidje en niet over pitchen van kicks ;).


Als je goed leest zie je dat het van hem ook maar een voorbeeld was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan deze in HWS9 best goed waarderen eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 08:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik kan deze in HWS9 best goed waarderen eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 09:54 
 
Artiest

JEFSKIII schreef:
Heb ik wat gemist? Pavo van Fusion naar Scantraxx gegaan?


wootum schreef:
Pavo op scantraxx??? Wat heb ik gemist. Toch best een grote stap eerlijk gezegd, zonder enige vermelding hiervan. Ik vind de track maar slap en energieloos overkomen om eerlijk te zijn. Hij doet me niet zo veel. Die melodie in de climax is zooo traag....


op 16 januari j.l. is dit bericht bij MYD naar buiten gebracht:

Citaat:
Make You Dance Bookings has expanded her roster once again with two big names in harder styles. After signing various massive acts the bookings agency is excited to share that Hardstyle pioneer Pavo and AVIO’s supreme artists Alphaverb and The Intractable One are now available for bookings at Make You Dance Bookings.

Make You Dance Bookings started as an agency specialized in upcoming DJ/ producers, but managed to sign more and more leading artists in harder styles ever since. Its roster has now been expanded with the signing of one of the founding fathers of the Hardstyle sound and an act that distinguished their selves in the harder styles spectrum.

Pavo
Paul van der Vooren can be described as one of the true harder styles pioneers. His legacy started with performances on the infamous Multigroove events and working at the Attalos record store in Amsterdam. Pavo had a unique style in the hardcore during the nineties, playing underrated records combined with huge technical skills. In 2001, he compiled the legendary second Qlimax compilation, which is still considered to be one of the most important Hardstyle compilation-cd’s in history. Pavo has performed on all leading Hardstyle events and has produced hit records with producers such as Zany, Blutonium Boy and Thera. Pavo is currently back on track producing new tracks at Scantraxx and available for bookings in Hardstyle, Early Hardstyle, Oldschool and Early Rave.

Avio
From now on, AVIO is signed to Make You Dance Bookings! The dj-duo and live-act was formed by Alphaverb and Intractable One after the foundation of AVIO Records back in 2008. AVIO has performed on many events such as Black, The Qontinent, Loudness, Euphoria and Ground Zero. With the signing of AVIO, this means that Alphaverb and Intractable One are now also available for bookings at Make You Dance. Alphaverb’s first productions have been released back in 2004 and established his own label AVIO Records in 2008, followed by many releases on his own imprint. He dropped his debut album “Subsstream” in 2010, which included smashes like “The Otherside”, “Roots of Evil” and “Chemistry of Sound”. As the owner of AVIO Records, he had the honor to host an entire AVIO area at Euphoria in 2011 and played at events such as Defqon.1, Hard Bass and Decibel. Intractable One has also dropped many tracks on AVIO Records and played at events like Defqon.1, Ground Zero and Euphoria.

Make You Dance Bookings’ roster keeps on expanding, signing more and more artists who are among the premier league of harder styles. For the complete roster, Make You Dance Bookings would like to refer to its website: http://www.makeyoudancebookings.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke reversed bass, mid-intro heeft een lekkere drive in dat melodietje, en de melodie klinkt erg lekker ^^
Enige nadeel is de late releasedatum :P

Ik denk trouwens dat dit door Noisecontrollers gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 12:58 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Tita zei ergens dat het NIET van NC zou zijn, ookal lijkt het er best erg op. Move naar Scantraxx is leuk, dan krijgen we 'm op een vinyltje :)


Scantraxx brengt helaas niet meer alle tracks op vinyl uit, even afwachten dus nog :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een Pavo release! Al had deze track zo op het Noiscontrollers album gekund wat mij betreft. :P
Vind de melodie in de climax vet en kicks vallen reuze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LaBierre schreef:
PNXRMX schreef:
Tita zei ergens dat het NIET van NC zou zijn, ookal lijkt het er best erg op. Move naar Scantraxx is leuk, dan krijgen we 'm op een vinyltje :)


Scantraxx brengt helaas niet meer alle tracks op vinyl uit, even afwachten dus nog :(

PMXRMX is betrokken bij het kiezen welke platen er op vinyl komen, dus dat helpt mee. (toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, heb deze sowieso voorgelegd voor sampler 26. Komt wss nog 1tje tussen dus (met wat mindere platen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik het enige die de intro niet "boeiend" vind, gewoon omdat het idee net lijkt op TNT First Match qua melodie-structuur/klank/sfeer.

Eerste instantie toen ik dit hoorde, dacht ik dat het weer iets van TNT/Saifam was. Qua melodie structuur sfeertje ook heel erg Saifam achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 19:31 
 
Hardtraxx Addict

Let's Go to Scantraxx! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 20:52 
 
Hardtraxxer

Leuk sfeertje in de climax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 23:19 
 
Hardtraxx Newbie

Aardig track maar niet bijzonder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro zeer saai naar mijn mening. De rest van de track is wel redelijk. Mario coin ftw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Ben ik het enige die de intro niet "boeiend" vind, gewoon omdat het idee net lijkt op TNT First Match qua melodie-structuur/klank/sfeer..

Zo, daar moest ik ook gelijk aan denken! Verder wel een leuk plaatje als hij ooit langskomt, maar ga hem zelf niet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 00:30 
 
Hardtraxxer

Vind er wel een lekkere sweer in zitten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 00:44 
 
Hardtraxx Addict

Murcie schreef:
Vind er wel een lekkere sweer in zitten :clap:

sFeer. Zo moeilijk is Nederlands toch niet..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle