Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 22:14 

Hardtraxx Veteran

Outbreak & Digital Punk Prison of Commercializm (WE R RAW 002)

Label: WE R
WEB release: xx/xx/2014

Tracks:
1. Outbreak & Digital Punk Prison of Commercializm

Samples:

Bron:
Citaat:
To be released on WE R RAW - 002

https://www.youtube.com/watch?v=QNxK3snJgEg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 01:58 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Zag hem nog niet staan maar wilde hem toch met jullie delen

Ik had hem op Defqon gefilmt, maar kreeg Copyright Strike en account gebanned die ik nu inmiddels wel weer terug heb, maar anyways ik hoop dat jij niet hetzelfde krijgt nu als dit jouw filmpje is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
yowan schreef:

Ik had hem op Defqon gefilmt, maar kreeg Copyright Strike en account gebanned die ik nu inmiddels wel weer terug heb, maar anyways ik hoop dat jij niet hetzelfde krijgt nu als dit jouw filmpje is xd

Is al gebeurd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 12:56 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:

Bedankt hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 13:02 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
yowan schreef:

Bedankt hé!

Nu weet hij ook waarom hij hem hier niet zag staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 16:00 

Hardtraxx Veteran

mijn excuses, ik had dit niet voorzien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 19:50 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:

Excuses aanvaard meneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 22:41 

Hardtraxx Addict

Ik ben screech-moe. Raw is ontzettend verzadigd met dit soort platen. En dan nog zo'n titel erbij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 00:47 

Deze heb ik op Decibel langs horen komen tijdens Digital Punk & E-Force maar er is helemaal niks blijven hangen. Slecht teken... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:54 

Vannacht gehoord, echt heel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 13:35 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:

Slaat verder ook nergens op. Alleen WE R Music label is zo vies bezig om die video's te claimen..

Geen enkel ander label geeft claims maar bijvoorbeeld de keuze om hem te verwijderen zonder problemen.

En reageren hó maar..

Edit: heb zojuist een bericht op FB gekregen dat de claim is opgeheven van mijn account :)

Ik denk dat hier posten geholpen heeft :P

Fijn dat ze alsnog gereageerd hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:34 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Basxt schreef:
Alleen WE R Music label is zo vies bezig om die video's te claimen..

Je eigendom claimen is inderdaad echt zo vies... zeker wanneer de uploader regels overtreed door copyrighted material te uploaden :D. In Hardstyle gebeurd het claimen misschien niet zo veel omdat veel labels hier geen/weinig tijd in steken, of ze werken met een 3rd party content manager die te lui zijn om videos te blokkeren. Echter in de House scene gebeurd het constant, heb het wel eens gehad dat een top40 video geblokkeerd werd op audio welke al officiaal gereleased was...

Ja maar toch vind ik het klets dat als je een filmpje van LOW quality hebt die je gefilmt hebt op een festival waar je gewoon je ticket voor hebt betaald etc. dat ze zelfs dan gaan zeggen dat je niet in het bezit mag zijn van zulk materiaal. Draai het dan niet :thumbdown: Als ik de HQ versie zou hebben en ik zou hem uitlekken dan is het een ander verhaal, maar dit is echter gewoon pure onzin imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 19:07 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Een ticket naar een feest geeft je niet het recht om copyrighted materiaal te verspreiden. Sommige organisatoren zeggen wel dat je gewoon mag opnemen en verspreiden, maar dat gaat niet over materiaal dat in bezit is van anderen...

In bezit zijn van een video met de track is overigens iets anders dan het verspreiden er van :). Zoals eerder gezegd mag je uberhaupt van YouTube zelf dit materiaal niet uploaden, dus een label of artiest heeft dan gewoon het recht om te bepalen wat ermee gebeurd als je het wel doet. Zelfs als je een track gekocht hebt, credits naar de artiest geeft etc. dan heb je nog steeds geen recht om dit online te verspreiden (https://support.google.com/youtube/answer/2797466/)

Heb je ook helemaal gelijk in, alleen is de manier van hoe het verwijderen gaat gewoon iets wat té drastisch :)

Ik zou zeggen je krijgt de optie om hem te verwijderen of je blijft een claim houden. Maar dat is natuurlijk niet wat je als label wilt, want je wilt die track (zoals bassface) gewoon nergens online hebben, tot dat hij uit is.

Eventueel zouden ze de video kunnen "muten" dat je niks meer hoort. Lijkt mij beter als het direct hard straffen. :whistle:

-----

En heb zojuist ook een bericht op FB gekregen dat de claim is opegeven van mijn account :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 19:36 

Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Qre8ive schreef:
Een ticket naar een feest geeft je niet het recht om copyrighted materiaal te verspreiden. Sommige organisatoren zeggen wel dat je gewoon mag opnemen en verspreiden, maar dat gaat niet over materiaal dat in bezit is van anderen...

In bezit zijn van een video met de track is overigens iets anders dan het verspreiden er van :). Zoals eerder gezegd mag je uberhaupt van YouTube zelf dit materiaal niet uploaden, dus een label of artiest heeft dan gewoon het recht om te bepalen wat ermee gebeurd als je het wel doet. Zelfs als je een track gekocht hebt, credits naar de artiest geeft etc. dan heb je nog steeds geen recht om dit online te verspreiden (https://support.google.com/youtube/answer/2797466/)

Heb je ook helemaal gelijk in, alleen is de manier van hoe het verwijderen gaat gewoon iets wat té drastisch :)

Ik zou zeggen je krijgt de optie om hem te verwijderen of je blijft een claim houden. Maar dat is natuurlijk niet wat je als label wilt, want je wilt die track (zoals bassface) gewoon nergens online hebben, tot dat hij uit is.

Eventueel zouden ze de video kunnen "muten" dat je niks meer hoort. Lijkt mij beter als het direct hard straffen. :whistle:

-----

En heb zojuist ook een bericht op FB gekregen dat de claim is opegeven van mijn account :)

Idd precies wat hierboven gezegd is, was ik eigenlijk ook al van plan te zeggen. Als ze het er niet mee eens zijn kunnen ze die persoon altijd vragen om de video te verwijderen binnen circa 24 uur o.i.d. en dan zou je eventueel altijd nog na die 24 uur kunnen dreigen om die persoon zijn account te bannen, maar in mijn geval gebeurde het echt gewoon per direct.
Voor de rest ben ik het wel gewoon met je eens wat dat filmpje in bezit hebben betreft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 20:06 

Hardtraxx Veteran

Deze hele discussie is wel heel pijnlijk met de titel van de track als uitgangspunt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 21:42 

Zeg dat wel zeg, pfoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:12 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Zin schreef:
nog na die 24 uur kunnen dreigen om die persoon zijn account te bannen,

Als je account een ban krijgt betekend het dat je al 2 andere copyright strikes had staan, gezien het pas bij 3 strikes gebeurd ofzo :P. Een label/artiest kan in ieder geval alleen takedowns indienen, geen account bans ;)

Ik heb wel eens wat mensen een PM gestuurd om HSTOP40 videos te verwijderen, maar sommigen zijn nog te dom om "please remove the video" te begrijpen en reageren pas na een week ofzo. Ik kan er wel in komen dat persoonlijke berichtjes dus niet altijd gebeurd.

Anyways valt weinig om ontopic op te gaan gezien er geen samples zijn xd

Haha thanks for the info man, heb ik tenminste meer aan dan die zeikerige opmerkingen boven jou ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:16 

Hardtraxx Addict

Inderdaad.. dit is gewoon wel info waar je wat aan hebt :) ;)

niet sarcastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:26 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:

niet sarcastisch.

Ik bedoel ook niet jullie, maar de houding van de labels (in dit geval We R) tov filmpjes icm de titel van de track. Je track plat draaien, maar dan wel exclusief...tja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:28 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Basxt schreef:

niet sarcastisch.

Ik bedoel ook niet jullie, maar de houding van de labels (in dit geval We R) tov filmpjes icm de titel van de track. Je track plat draaien, maar dan wel exclusief...tja :P

Oh, verkeerd opgepakt dan. Bij deze m'n excuses :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 23:28 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Basxt schreef:

niet sarcastisch.

wauw.. ik snap hem nu inderdaad xd

Tjah haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:25 

Hardtraxx Veteran

Gister gehoord, die kicks zeg pfffff , de rest herinner ik me niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:01 

Hardtraxx Veteran

http://instagram.com/p/skdoa7govG/

Wordt wel WE R RAW 002 zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:48 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

Of wordt samen met Bassface gereleased? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 19:56 

Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Qlown schreef:

Of wordt samen met Bassface gereleased? :P

Kan inderdaad een Outbreak EP worden ofzo. Ben benieuwd naar deze. Platen van allebei boeien me altijd zonder meer. :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle