Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Omegatypez - Get Up! (FUSION201)

Label: Fusion Records
WEB release: 25/11/2013

Tracks:
Get Up!

Samples:


Bron: fusionbv.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker deuntje :). Redelijk energieke plaat. Ben wel benieuwd hoe zoiets live klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Het was dus blijkbaar te veel moeite om Fiction en deze op een 2-tracker te zetten? Get Up vind ik wel beter dan Fiction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Introkick heeft totaal geen kracht. Melodie doet me ook vrij weinig, weet me niet te pakken. Kicks gaan weer veel te hoog. Ook typisch weer zo'n track die 2 weken na de release niemand zich meer herinnert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 vd betere platen die ze de laatste tijd gemaakt hebben. :thumbsup:
Vond na Calling hun platen niet zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 21:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Introkick heeft totaal geen kracht. Melodie doet me ook vrij weinig, weet me niet te pakken. Kicks gaan weer veel te hoog. Ook typisch weer zo'n track die 2 weken na de release niemand zich meer herinnert.


Inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Introkick heeft totaal geen kracht. Melodie doet me ook vrij weinig, weet me niet te pakken. Kicks gaan weer veel te hoog. Ook typisch weer zo'n track die 2 weken na de release niemand zich meer herinnert.

Dit, en al helemaal als Fusion hem pas na een halfjaar released, lijkt wel alsof ze sommige tracks zo min mogelijk onder de aandachtig willen brengen, maar snap dat ook wel bij deze track waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 08:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Het was dus blijkbaar te veel moeite om Fiction en deze op een 2-tracker te zetten? Get Up vind ik wel beter dan Fiction.


Rekken van releases... :x
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle