Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ondertussen ook al bij Junodownload . Morgen wat neerschrijven! Enorm veel zin in! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Be One Of Us (6)
Intro lijkt een beetje op techno, niet echt boeiend ofzo. De mid-intro is al stukke beter met een reversed kick en een 'duistere' screech. De break speelt zich ook af in die sferen en gaat zo door in de climax, die verder niet echt boeiend is. Track is in totaal ook vrij simpel.

Be Afraid Of Acid (6.5)
Intro begint lekker pittig. Stevige kick en vette sounds zorgen voor behoorlijk wat drive. Daarna een korte break waar ik een bel hoor die verdomd veel weg heeft van de welbekende 'The Prophecy bel'. De acid sounds die er dan inkomen vind ik niet heel boeiend, geeft wel veel drive mee. Verder is dit ook een beetje een techno track volgens mij. Ben er niet echt bekend mee verder.

Frigthening Thing (7.0)
Weer een techno track, wat je gelijk in de intro kan horen aan de percussie. De mid-intro begint wel erg vet, met die screech. Daarna een build-up met acid sounds die in de climax ook erg lekker erin klapt. De tweede climax is volgens mij hetzelfde waardoor de track wat eentonig wordt.

Origin (7.5)
Dit klinkt al iets meer als hardstyle / hardtrance. Lekkere kicks met lekkere screeches in de mid-intro. Climax klapt er ook wel lekker in, met een best leuke climax. Tweede vind ik wat minder.

Ooh La La (5.5)
Aparte mid-intro met die rollende kicks. Klinkt wel erg vet, alleen wordt snel eentonig. De climax is alles behalve interessant.

Bad Dreams (8.0)
Eerste echte hardstyle plaat. Hele toffe mid-intro met een stevige kick en toffe sounds. De climax die dan komt is ook erg vet, vooral de tweede climax is zeer dik.

Trashin' My Scene (5.5)
Hé ik hoor weer 'The Prophecy belletjes'. Mid-intro heeft een goeie kick, maar vind de sounds wat rommelig klinken. De climax is ook niet echt boeiend. Enige pluspunt zijn de kicks aan deze track.

Nacho (7.5)
Beetje simpele mid-intro maar wel dikke sound. Daarna geniale vocals uit een geniaal slechte film (Nacho Libre). Daarna weer acid wat in combinatie met een stevige kick erg goed klinkt. Simpele track eigenlijk, maar zeker niet slecht.

7 Days (7.5)
Vette opbouw naar een dikke mid-intro, met stevige kicks en toffe sounds. Daarna wel toffe break met helaas een hele karige piano sound. Climax klinkt ook goed, alleen mochten de sounds wel wat voller zijn. Kicks zijn wel dik in orde.

The Reaper (8.0)
Je hoort gelijk dat deze track gemasterd is door Vazard & Delete. Sounds zijn veel voller dan voorgaande tracks. Eerste mid-intro is wel leuk, maar niet speciaal. Tweede is een stuk beter, lekker chaotisch. Climax is prima, maar eigenlijk vooral als de kicks van Delete erin komen, die blijven gewoon geniaal.

UK Style Remix (4.0)
Klinkt nergens naar. Ook heel amateuristisch.

Don't Resist Remix (7.0)
Early hardcore op z'n tijd is nog steeds erg lekker. Heerlijke kick dit met al die percussie. Beetje lange break, maar climax is dan wel weer lekker. Je moet hier van houden denk ik. In mijn geval zit dat wel goed.

Totaal: 6,7
Lekker divers album. Nog niet eens de helft is hardstyle volgens mij. Deze tracks zijn wel de beste van dit album. Denk dat niet iedereen dit album leuk gaat vinden, juist door de diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Be One Of Us: Intro neigt naar techno, wel irritant die "fluit" die er door heen komt. Dat lijkt meer op zo'n 1000 shots fluitpot. Mid-Intro geeft een goede sfeer aan de track. Toch vind ik het niet helemaal overtuigend overkomen. De break geeft wel een erg vette sfeer. climax die daarna komt is vrij simpel en saai. Ik had op iets anders gehoopt. Outro heeft weer dat irritante fluitpotje.
5

Be Afraid Of Acid: Hele dikke intro, die kleine geluiden zorgen voor een dikke bak energie. Erg korte break wat alleen maar fijn is. Meteen doorknallen naar de climax. Jammer genoeg is ook hier de climax ondermaats. Ik had dikke acid sounds verwacht net als in bijv. Phrantic - Overdose. Toch geeft het wel weer een flinke drive, maar het klinkt wel of ik gewoon een mid-intro aan het beluisteren ben.
5

Frightening Night: Een wat matige intro. Die build-up naar de climax is wel heel vet. Hoe die climax er dan inklapt is abnormaal. Hele snelle kleine acid sounds, superveel drive. Heerlijk. De climax had wel wat korter gemogen. Als je het te lang hoort raak je er een beetje gek van. 2e climax is weer precies hetzelfde ??
Kon hij beter niet doen. Bij de 2e wordt het alleen maar erger. Had liever gehad dat het een hele korte is net als bij Nightmare Into Reality ookal is dat een anti.

Edit: ben Frightening Night toch wel erg gaan waarderen. Echt supervet.
7 nu een 8

Origin: Heerlijke kicks dit, scherpe screeches in de mid. Rustige lege break, die toch voor heel veel sfeer zorgt. Het lijkt wel alsof ik ergens wordt opgesloten in een kerker ofzo. Supergaaf in ieder geval. Melodie die erna komt komt waarschijnlijk ook terug in de climax. Wat simpele opbouw naar de climax, maar effectief. hele fijne climax. 2e climax is ook gewoon weer top. Outro gewoon weer als de mid-intro scherpe screeches. Dit was overigens ook de eerste hardtrance track die ik heb gehoord.
8

Ooh La La: WOW, die kicks in de mid zijn echt gruwelijk. Heel origineel. Wat saaie eentonige break zeg, heeft voor mij totaal geen toegevoegde waarde. Melodie in de climax is wel weer wat duisterder. In de climax vind ik die kicks eigenlijk totaal niet bij de melodie passen. Het is een onsamenhangen geheel. Outro is weer heerlijk stevig. Van deze track verwachte ik veel maar het is voor mij echt niet genoeg.
5

Bad Dreams: de track waar ik naar uit keek. Nu heb ik een heerlijke HQ dus dat wordt de komende tijd genieten. Die kick in de mid-intro is zeer zeldzaam de laatste tijd in de hardstyle. De mid is ook niet te druk, dat hoge geluid wat er wel eens door heen komt geeft extra drive met zich mee heerlijk. De break is echt fenomenaal. Het koor is echt super ziek, wanneer het volume in de break harder gaat verwacht je een dikke climax. Dat is het ook erg lompe kicks met toch wel een goede melodie. 2e climax is een heerlijke aanvulling op de eerste. Klinkt net een tikkeltje beter. Dat koor door de 2e climax _O_ Outro zelfde als de mid. Tevens ook de eerste hardstyle plaat.
9.5

Trashin' My Scene: Hele vette kicks in de mid-intro, maar het klinkt helemaal niet mooi afgewerkt. Het lijkt wel of in sommige sounds heel veel ruis zit erg jammer. Break is niet speciaal. Opbouw naar de climax is wel leuk. Climax zelf vind ik vrij eentonig en saai. rond 2:41 hoor je een soort machine geweer geliud trrrrrrr. Klinkt opzich wel vet alleen past het totaal niet bij de track. 2e climax is nog minder dan de eerste.Outro idem dito als de intro.
6

Nacho: Wat een simpele sounds in de mid-intro. geeft me wel een early achtige feeling. Break heeft wel geinige vocals. Ik vind dat die kinderstem er heel droog in komt. Ik hoor weer acid sounds aankomen. De build-up is een beetje hetzelfde als bij Frightning Night. Climax is gewoon heel vet. Meer kan ik er niet over kwijt. 2e climax is ook weer hetzelfde als de eerste maar geen problemen mee.
7.5


7 Days: Van deze track verwachte ik echt heel weinig. opbouw naar de mid-intro is echt geniaal. Abnormaal vette mid-intro. De eerste keer toen ik de break hoorde dacht ik echt van wat is dit. ik vind dat die stem er nogal abrupt in komt. wel weer dat koor dat op de achtergrond verschijnt is heel vet. Melodie is wel aardig. Climax klinkt erg leeg. Hadden wat meer kleine geluidjes bij gemogen. Simpel kan soms heel effectief werken, maar dat doet het hier niet. 2e climax is dan ook meteen stuk vetter, omdat het gewoon stukken voller klinkt.
Daarna komt een 3e climax (?) waar het koor weer erbij komt. Weer die soort build-up naar de outro die echt heel vet is.
8

The Reaper: Ook een van de tracks waar ik naar uitkeek. Die vocals zijn typisch Delete. Kort maar krachtig.
Mid-Intro is echt heel erg chaotisch. Dat heb ik toch al gauw bij Vazard & Delete tracks. Wat soms wel jammer is. Toch vind ik het na een aantal keer erg vet. Geeft in ieder geval een bak drive mee. Je hoort wel dat dit is gemasterd door Vazard of Delete. Klinkt allemaal veel beter op elkaar afgestemd. Lekkere break. De melodie had ik echt al een paar dagen in mijn hoofd, maar wist niet waar het vandaan kwam. Het komt blijkbaar van deze track. Erg aanstekelijke melodie wat een pluspunt is. Dikke 1e climax met volle sounds. 2e climax is ook gewoon top
8.5

UK Style (D-Verze Dutch Style Remix): Wat een mid-intro. Sorry, maar dit klinkt echt dramatisch slecht. Waar is de kick? Klinkt ook super amateuristisch. Break is ook gewoon matig. Climax is amateuristisch en klinkt nergens naar. heb hem maar afgezet. Geef mij maar D-Verze & Zirkum - Victory of Honour waar de kicks wel gewoon prima op orde zijn.
2

Don't Resist (Tremor Remix): Vond dit na de preview maar een matig nummer. Na een aantal keer klinkt het opzich nog zo slecht nog niet. Prima track
7

Gemiddelde: 6,5

Erg divers album waardoor het gemiddelde maar op een 6,5 ligt. Ik vond de eerste 2 nummers namelijk niet zo vet. Als er alleen maar hardstyle op had gestaan was het toch wel beter denk ik. De afwerking was niet altijd even goed, er mochten soms wat meer sounds in. Sommige tracks hadden eentonige 2 climaxen. Maar aan de andere kant waren de kicks gewoon overal in orde muv UK Style Remix. Over het algemeen een prima album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eigenlijk nog nooit van Nutty T gehoord :$ maar ik vind dit wel heel vet!
Beetje out of the box, lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album biedt mij wat ik juist al maanden mis in de Hardstyle. Lekkere rechttoe rechtaan tracks zonder al te veel fancy gedoe. Uitschieters zijn Bad Dreams, Frightening Thing en 7 Days, maar ook de overige tracks zal ik de komende tijd nog vaak opzetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dit album biedt mij wat ik juist al maanden mis in de Hardstyle. Lekkere rechttoe rechtaan tracks zonder al te veel fancy gedoe. Uitschieters zijn Bad Dreams, Frightening Thing en 7 Days, maar ook de overige tracks zal ik de komende tijd nog vaak opzetten. :)

Ben het hier mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het album even geluisterd.
Ik vind van Frightening Thing en Origin de kicks wel lekker, maar de geluiden eromheen niet zo.
Nacho is de enige track die ik écht vet vind, maar zonde van de vocals, vooral die schreeuw maakt het echt lelijk, ik hoop dat er ooit een dub versie van komt.

Voor de rest vind ik het allemaal maar niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb er ff snel doorheen geluisterd, maar tot nu toe valt het tegen. Er is geen een plaat die me aanspreekt. Normaal kan ik dit wel waarderen, maar nu doet het me niks.

Morgen uitgebreid luisteren en hopelijk valt het mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bad Dreams :worship:
Okee, geen tijd om alles te luisteren, ga hier later op terug komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Staan zeker een aantal nummers op die ik leuk vind! Frightening Thing & Nacho zijn echt gaaf met die acid en oldschool kick, ik krijg er kippenvel van!
Ooh La la is ook leuk, lijkt wel een beetje The Machine-achtig :p
Voor de rest zijn alle collabs tot zo ver goed naar mijn mening; ze zijn niet supergoed, maar zeker de moeite waard voor dit album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit nu op de helft van het album en dit is awesome. Heerlijke sounds en kicks die lekker doorpoffen. :loving:
Edit: die kicks in Trashin' My Scene :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf Bad Dreams word het pas interessant voor mij, Lekkere Sasha F kicks met een vrij simpele maar knallende climax. De platen die daarna komen zijn stuk voor stuk prima plaatjes, maar vind het allemaal niet zo geweldig als dat ik had gehoopt. The Reaper vind ik nog het vetste, intro en outro zijn heerlijk, eerste climax komt de kick niet zo goed over bij de rest, 2e climax maakt het dan wel weer goed met een stevigere kick. Maar al met al ontbreekt in de meeste tracks een portie drive voor mij. Alle platen voor Bad Dreams zijn wel geinig maar vrij saai naar mijn mening, te lage replay value. Maar dit allemaal geconcludeerd na 1x luisteren, zet 'm nog wel een paar keer op en misschien ga ik sommige platen dan meer waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Vanaf Bad Dreams word het pas interessant voor mij, Lekkere Sasha F kicks met een vrij simpele maar knallende climax. De platen die daarna komen zijn stuk voor stuk prima plaatjes, maar vind het allemaal niet zo geweldig als dat ik had gehoopt. The Reaper vind ik nog het vetste, intro en outro zijn heerlijk, eerste climax komt de kick niet zo goed over bij de rest, 2e climax maakt het dan wel weer goed met een stevigere kick. Maar al met al ontbreekt in de meeste tracks een portie drive voor mij. Alle platen voor Bad Dreams zijn wel geinig maar vrij saai naar mijn mening, te lage replay value. Maar dit allemaal geconcludeerd na 1x luisteren, zet 'm nog wel een paar keer op en misschien ga ik sommige platen dan meer waarderen.

sasha f produceert niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Wesz91 schreef:
Vanaf Bad Dreams word het pas interessant voor mij, Lekkere Sasha F kicks met een vrij simpele maar knallende climax. De platen die daarna komen zijn stuk voor stuk prima plaatjes, maar vind het allemaal niet zo geweldig als dat ik had gehoopt. The Reaper vind ik nog het vetste, intro en outro zijn heerlijk, eerste climax komt de kick niet zo goed over bij de rest, 2e climax maakt het dan wel weer goed met een stevigere kick. Maar al met al ontbreekt in de meeste tracks een portie drive voor mij. Alle platen voor Bad Dreams zijn wel geinig maar vrij saai naar mijn mening, te lage replay value. Maar dit allemaal geconcludeerd na 1x luisteren, zet 'm nog wel een paar keer op en misschien ga ik sommige platen dan meer waarderen.

sasha f produceert niet...

Dat zeg ik toch ook niet.. anders zei ik: lekkere Sami Haapajoki kicks. Speciaal voor jou dan, Lekkere Machine kicks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Be One Of Us: gruwelijke reversed bass :worship: Precies zoals ik hem graag hoor.
De rest van de sounds zijn wel een beetje irritant in de mid/ outro. Prima break, leuk sfeertje. Melodie klinkt een beetje dof maar is op zich wel leuk. Climax ook prima. Doet mij denken aan de wat oudere Theracords-tracks. Vetjes.

Be afraid of Acid: saaie intro, reversed bass klinkt ook niet helemaal lekker. Eigenlijk vind ik de gehele track niet interessant.

Frightening Thing: dikke kicks, maar wel een ontzettend lege screech. Zal het live waarschijnlijk goed doen, maar doet me thuis niet zo veel.

Origin: Saai

Ooh La La: Gooooooeeeiiiieeeedag wat een kicks :drool: Mid is saai.
Die break vind ik wel heel erg vet. Leuke melodie ook met die vage sound er door.
Jammer dat de melodie niet echt veranderd in de climax, anders had die echt leuk kunnen zijn. Nu klinkt het erg eentonig.

Bad Dreams: probeert een beetje op Difficult te lijken, maar mag daar nog niet eens de veters van strikken mijns inziens. Toch wel een vet plaatje, vooral de beide climaxen vind ik leuk. Prima kicks ook.

Trashin' my Scene: kicks klinken prima, maar ook hier vind ik de sounds allemaal wel erg dun. Ook deze zal het live zeker wel goed doen qua hardheid, maar net als bij vele andere platen van dit album vind ik de melodie wel erg saai. Die kicks in de 2e climax zijn vet trouwens!

Nacho: vreselijk saaie mid weer afgezien van de kicks (lijken wel Delete kicks). Break en opbouw naar de eerste climax klinken vet, die schreeuw had alleen echt niet gehoeven. Bij de climax lijkt het volume ook opeens omlaag te gaan. Niet echt bijzonder ook verder, maar wel weer dikke kicks.

7 Days: hier lijken de kicks weer op die van The Machine. Eindelijk eens een leuke mid :D Leuke break ook. Wel echt kut hoe die climax er in komt. Rest van de plaat niet echt bijzonder. Niet slecht hoor, maar doet me niet zo veel.

The Reaper: 2e leuke mid van het album va de hardstyle-tracks. Heerlijk die verschillende kicks en sounds. Eindelijk wat afwisseling qua sounds binnen de plaat. 2e mid is fucking gruwelijk! Climaxen boeien me vervolgens niet echt meer. Alweer constant dezelfde sounds :sleep: Outro is dik.

Uk-Style (D-Verze Remix): Prima mid, lekkere kicks ook. Die vocalen vind ik niks helaas.
Vette break & melodie, en die 1e climax klinkt ook lekker. Fijne sounds ook. 2e climax klinkt ook wel prima.
Daarna wordt het wel saai in die 3e climax, erg traag lijkt het te worden. Die outro is dan weer leuk!

Don't Resist (Tremor Remix): geen fluit aan.


Geen geweldig album, maar vrijwel iedere plaat bevat wel iets wat ik heel tof vind. Over het algemeen wat leeg/ dun, maar de kicks zijn bij vrijwel elke plaat erg goed te pruimen.
6,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:03 
 
Artiest

Thanks for everyones comments, I wanted something quite diverse instead of a full on hardstyle album.
A couple of hardtrance, early hardstyle, techno, rawstyle and even oldskool hardcore.

Wesz91 schreef:
That's what I do not .. otherwise I said nice Sami Haapajoki kicks. Especially for you then, Tasty Machine kicks. :thumbsup:


These are actually my own kicks from an older release, and the Reaper track was mine, Delete's and Vazards kicks, we put all our styles of kicks into the track to give it a feel of all our styles.

Anyway i'm really glad some of you are liking the album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sorry, my bad, they actually sounded like the SashaF/Machine kicks i'm used to. I don't know your kind of kicks you usually make 'cause I'm not that familiar with your work. Either way, they sound really good, just like The Reaper track i'm quite fond of. Not everything is my kind of taste, but one thing is sure, it's very diverse. Keep up the good work. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:38 
 
Artiest

Thanks mate, yea I thought I would try and make something different and unique that has something for everyone rather then just another average hardstyle album.

Again thanks to the people that have taken their time to check it out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk album. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Ik heb er ff snel doorheen geluisterd, maar tot nu toe valt het tegen. Er is geen een plaat die me aanspreekt. Normaal kan ik dit wel waarderen, maar nu doet het me niks.


Ik vind Nutty T altijd amateuristisch klinken, ik vind ook bij dit album geen enkele track die mij kan bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bad Dreams, Trashin' My Scene, 7 Days en The Reaper zijn echt heel gaaf zeg :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ik vind Nutty T altijd amateuristisch klinken, ik vind ook bij dit album geen enkele track die mij kan bekoren.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:41 
 

Haha zuurpruimen. Amateuristisch klinken bestaat niet. Het klinkt goed of niet goed en dit is goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Haha zuurpruimen. Amateuristisch klinken bestaat niet. Het klinkt goed of niet goed en dit is goed.

Rages inc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Na maanden wachten heb ik nog altijd niet de kans gekregen om deze te beluisteren. Zucht, tentamens! Vanavond maar eens even opzetten! :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle