Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Notorious Two - Going Under (FUSION290)

Label: Fusion Records
WEB release: 18/04/2016

Tracks:
Notorious Two - Going Under

Samples:


Bron: The Pitcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:00 
 

Die melodie in de break :cry: :worship: en dan komt de rest :/ Wat zonde zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hé wat leuk, een inmiddels kapot gebruikt trucje gebruiken om de climax in te luiden! De melodie in deze break heeft inderdaad potentie. Tot die stoere raw vocal er doorheen komt schreewen, vanaf dat moment is het klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een saaie bedoeling weer dit zeg.... Net als die andere twee. 0 originaliteit, irritante sounds, alles lijkt op elkaar. Next.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende troep is dit. Ik denk dat ik dit nog verschrikkelijker vind dan het standaard kick/screech patroon. In plaats daarvan bouw je een redelijk acceptabele track, en gooi je hem vol met geklapper en gepingpong waardoor het gewoon he-le-maal nergens meer naar klinkt. Is dit nu de kant die The Pitcher op wil met zijn muziek? Is dít nu de nieuwe 'signature sound' van The Pitcher? Wat zijn deze mannen, maar uiteindelijk toch vooral Michel Pollen ontzettend afgezakt. Aan het begin van het jaar had ik nog redelijk goede hoop voor The Pitcher, toen ie met dat album kwam waar best wel een aantal prima platen opstonden, maar ik denk dat ik The Pitcher nu wel volledig kan afschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, The Pitcher kan beter weer gewoon z'n oude stijltje oppakken. Het normale hardstyle publiek vraagt ook om de tijd van Smack, dus ik zou zeggen grijp je kans. Jammer dat ze op de rawboys willen inspelen, dit vind ik echt helemaal niks. Die kicks zijn soft en dat gepingpong is echt veeeeul te veel van 't goede. Dat heen en weer gestuiter is sowieso wel leuk geweest nu. Het was leuk als afwisseling, maar nu wil iedereen het ineens doen en is de lol er wel van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik comment alleen ff zodat ik over pak em beet 10 jaar dit topic terug kan vinden aangezien er dan ongeveer een schadeclaim komt. Gaat me vriendin niet tof vinden he geen nakomelingen en alleen door zo'n verschrikkelijke zaad dodende kuttrack die ik zo op een zaterdagavond opzet. Wat een bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het toch een aardig plaatje. Alleen jammer weer dat er zoveel wordt gepingpongd in de track. De break vind ik echt gruwelijk. Plaat doet me denken aan Bitches Cry, maar dan iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 00:39 
 
Hardtraxxer

Geen slecht nummer opzich. Wekt niet heel veel emotie los ofzo. Denk wel dat deze live snoeihard gaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Nee, The Pitcher kan beter weer gewoon z'n oude stijltje oppakken. Het normale hardstyle publiek vraagt ook om de tijd van Smack, dus ik zou zeggen grijp je kans. Jammer dat ze op de rawboys willen inspelen, dit vind ik echt helemaal niks. Die kicks zijn soft en dat gepingpong is echt veeeeul te veel van 't goede. Dat heen en weer gestuiter is sowieso wel leuk geweest nu. Het was leuk als afwisseling, maar nu wil iedereen het ineens doen en is de lol er wel van af.

Eens, dat gestuiter verpest echt veel tracks. Those Summer Nights vind ik bijvoorbeeld echt de meest irritante track die ik in 2015 heb gehoord (zelfs nog erger dan de fucking Hybrid Player) door dat gepong.

Ook vind ik dat er teveel Radical platen zijn met dat geklappertand, waardoor ik het album een stuk minder tof vind. Echt een hele irritante trend/rage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 20:55 
 
Hardtraxxer

Notorious Two zijn The Pitcher & Lady Faith trouwens, die hebben wat met elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Notorious Two zijn The Pitcher & Lady Faith trouwens, die hebben wat met elkaar :P

Dat vraag je zojuist in het topic met California Dreamers :P
Ga je het ook nog even in het topic van Gangsta zeggen?

OT:
Deze vind ik niks meh, niets speciaals aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 21:10 
 
Hardtraxxer

bartjj schreef:
Backstabber schreef:
Notorious Two zijn The Pitcher & Lady Faith trouwens, die hebben wat met elkaar :P

Dat vraag je zojuist in het topic met California Dreamers :P
Ga je het ook nog even in het topic van Gangsta zeggen?

OT:
Deze vind ik niks meh, niets speciaals aan.


Is er nog een gangsta topic :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m eigenlijk wel oke, alleen de hoge kickrolls maakt het weer zo onaantrekkelijk. Daar moeten ze echt mee stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze op hardbass mogen horen op een subliem afgesteld geluidssysteem. Haartjes stonden overeind tijdens de break :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De break is best dik, maar dan is ook alles mee gezegd. Die kickrolls klinken alsof je een bak knikkers op het porselein van een toiletpot flikkert. Ohja, de vocals zijn het best te vergelijken met orale sproeipoep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De break is heel vet, de rest niet. Wat ontzettend jammer dat ze voor deze weg hebben gekozen, zeker nu de vraag naar de 'oudere' sound weer een beetje lijkt toe te nemen. :cry:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle