Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2009 22:23 
 
Hardtraxxer

Diffusion beste plaat van de vinyl, Diavoli heeft beste intro met die lekkere reverse bass dr door ^^ en paranoid is ook lekker plaatje maar wordt op de duur toch wel irritant, probeer m dan ook eigenlijk niet te vaak te luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Donkey controller schreef:
agterkant

colletctie!


:thumbsup:



pwned :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow begin Diavoli nu wel erg vet te vinden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg laat maar komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paranoid :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Diavoli (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

uitbrengen die hap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 12:37 
 
Donateur

1. Daivoli
2. Diffusion
3. Paranoid
Daivoli zooooooo eeen fijne melodie zeg!
Diffusion lekker knallen!
Paranoid voor als je kneitershard wil spacen met een dikke joint in je bakkes :D
1001 berichten! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wordt die nc sound een beetje moe. Totaal niet meer vernieuwd en ze blijven hangen op het zelfde refreintje. Kicks zijn eigenlijk altijd het zelfde en hun style wordt mij te soft. alleen diffusion spreek me erg aan maar dat komt dat 9 van de 10 elementen van zany weg hebben en mij dat meer aanspreekt. Nee van mij mogen ze terug naar de tijd van crump & malboro man (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 21:25 
 
Donateur

Barto schreef:
Ik wordt die nc sound een beetje moe. Totaal niet meer vernieuwd en ze blijven hangen op het zelfde refreintje. Kicks zijn eigenlijk altijd het zelfde en hun style wordt mij te soft. alleen diffusion spreek me erg aan maar dat komt dat 9 van de 10 elementen van zany weg hebben en mij dat meer aanspreekt. Nee van mij mogen ze terug naar de tijd van crump & malboro man (L)

dat zijn dikke tracks maar Aliens is het dikst en die word bijna nooit genoemd! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 21:35 
 
Hardtraxx Newbie

Diavoli, Zeker wel dik ! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Barto schreef:
Ik wordt die nc sound een beetje moe. Totaal niet meer vernieuwd en ze blijven hangen op het zelfde refreintje. Kicks zijn eigenlijk altijd het zelfde en hun style wordt mij te soft. alleen diffusion spreek me erg aan maar dat komt dat 9 van de 10 elementen van zany weg hebben en mij dat meer aanspreekt. Nee van mij mogen ze terug naar de tijd van crump & malboro man (L)

dat zijn dikke tracks maar Aliens is het dikst en die word bijna nooit genoemd! :(


zeker :O als aliens kwam kreeg je gewoon kippevel. heerlijk maar mis wel die sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Barto schreef:
Ik wordt die nc sound een beetje moe. Totaal niet meer vernieuwd en ze blijven hangen op het zelfde refreintje. Kicks zijn eigenlijk altijd het zelfde en hun style wordt mij te soft. alleen diffusion spreek me erg aan maar dat komt dat 9 van de 10 elementen van zany weg hebben en mij dat meer aanspreekt. Nee van mij mogen ze terug naar de tijd van crump & malboro man (L)

dat zijn dikke tracks maar Aliens is het dikst en die word bijna nooit genoemd! :(

Aliens is zeker dik ja! Maar niet dikker dan Crump of Venom. Wel een geniale opbouw en een zieke kick!
Verder eens met het laatste stukje van Barto: terug naar de tijd van Crump en Marlboro Man, met heerlijke diepe en volle kicks. Jammer dat ze van stijl veranderd zijn hoewel hun nieuwe stijl ook best netjes is. Alleen door de overkill aan producties wordt het te eenzijdig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boontje schreef:
Diavoli, Zeker wel dik ! :loving: :worship:

Mag ik vragen wat je leuk vind aan Diavoli? Niet lullig bedoeld hoor. Ik vind de intro namelijk heel erg veelbelovend maar die climax stelt zo verschrikkelijk teleur. Saaie, ongeinspireerde melodie die geen bepaalde lijn heeft, simpel bassje etcetera. Het klinkt gewoon puur middelmaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2010 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Boontje schreef:
Diavoli, Zeker wel dik ! :loving: :worship:

Mag ik vragen wat je leuk vind aan Diavoli? Niet lullig bedoeld hoor. Ik vind de intro namelijk heel erg veelbelovend maar die climax stelt zo verschrikkelijk teleur. Saaie, ongeinspireerde melodie die geen bepaalde lijn heeft, simpel bassje etcetera. Het klinkt gewoon puur middelmaat.


De intro vind ik juist ook het vetste :D
Melodie is inderdaad niet heel veel, maar de track kan er mee door, met dank aan de intro :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat je bij Diavoli ziet zie je ook bij Back in Time van Noisecontrollers(PAVO)...
Fantastische intro, mindere climax!!!

Al vind ik Diavoli door die Intro wel meteen heel aantrekkelijk en neem je dat mee ook in de climax!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Vind Paranoid ook wel op Godz Power lijken man
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm ik vind de melodie van diavoli best wel vet, en ik vind Back in Time ook wat leuker als Classic xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Vind Paranoid ook wel op Godz Power lijken man


Paranoid is 10x harder. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
freddyadu8 schreef:
Vind Paranoid ook wel op Godz Power lijken man


Paranoid is 10x harder. :worship:


Ik vind Godz Power ook hard gaan anders, maar t stijltje van deze 2 nummer is wel zo'n beetje hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
freddyadu8 schreef:
Vind Paranoid ook wel op Godz Power lijken man


Paranoid is 10x harder. :worship:

Doet u mij maar Godz Power eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Dakpan schreef:
freddyadu8 schreef:
Vind Paranoid ook wel op Godz Power lijken man


Paranoid is 10x harder. :worship:


Ik vind Godz Power ook hard gaan anders, maar t stijltje van deze 2 nummer is wel zo'n beetje hetzelfde


De eerste versie leek er nog veel meer op, maar hij is aangepast omdat veel mensen, waaronder Bas van NC het te veel op elkaar vonden lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Maar goed ook anders hoor je dalijk het verschil niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Vind Paranoid ook wel op Godz Power lijken man


Mee eens!

Khadber schreef:
Doet u mij maar Godz Power eerlijk gezegd.


Ook mee eens! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godz Power heeft iets meer drive imo.
Vind het beide topplaten, laat die blije melodietjes maar een keer voor wat ze zijn :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle