Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
:love: :love: :love: :love: :love:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nu word ik toch best benieuwd naar dat album :drool:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Leuk plaatje maar pakt mij nog niet helemaal. Lijkt beetje alsof de melodie weg wordt gedrukt door iets.
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Meh, klinkt wel leuk, maar absoluut geen 'wow-factor'. Ik vind dat mensen hier af en toe iets te makkelijk hosanna roepen zodra het over Noisecontrollers, B-Front of Phuture Noize gaat. En ik ben ook fan van die 3, maar daarom ook juist extra kritisch.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Gewoon heel erg fijn dit weer, al vind ik bijvoorbeeld de anthems die hij eerder voor Decibel heeft gemaakt vele malen beter.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
TropicalDanny wrote:Meh, klinkt wel leuk, maar absoluut geen 'wow-factor'. Ik vind dat mensen hier af en toe iets te makkelijk hosanna roepen zodra het over Noisecontrollers, B-Front of Phuture Noize gaat. En ik ben ook fan van die 3, maar daarom ook juist extra kritisch.
Eens
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vette plaat, maar geen wauw factor inderdaad. Liever Spirit Of Hardstyle.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Vette plaat, maar geen wauw factor inderdaad. Liever Spirit Of Hardstyle.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Geen meesterwerk als sommige andere platen van hem, maar nog altijd goed.
Krijg hiervan in ieder geval wel erg veel zin in het festivalseizoen :)
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
TropicalDanny wrote:Meh, klinkt wel leuk, maar absoluut geen 'wow-factor'. Ik vind dat mensen hier af en toe iets te makkelijk hosanna roepen zodra het over Noisecontrollers, B-Front of Phuture Noize gaat. En ik ben ook fan van die 3, maar daarom ook juist extra kritisch.
Vind de hosanna over PN anders echt meer dan terecht. Zijn platen zijn gewoon heeel erg goed. En inderdaad als er keer een slechte plaat komt, dan zeg ik dat heus wel. Maar die zijn er simpelweg nou eenmaal niet. OT: lekker zomers plaatje maar niet veel bijzonders ofzo
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
RoyAPO wrote:
Vind de hosanna over PN anders echt meer dan terecht. Zijn platen zijn gewoon heeel erg goed. En inderdaad als er keer een slechte plaat komt, dan zeg ik dat heus wel. Maar die zijn er simpelweg nou eenmaal niet. OT: lekker zomers plaatje maar niet veel bijzonders ofzo
Ik vind wel, nadat hij z'n baas is in sounddesign, zijn tracks de laatste tijd (op een uitzondering na) erg veel van het hetzelfde zijn qua sounds. Zelfde geldt voor de NCBM platen. Van wat je er nu van kan horen is deze plaat ook weer zijn voorbeeld. De melodie geeft mij igg nergens het wauw gevoel en voor de rest zijn het ontzettend standaard NC sounds. Het wordt nergens echt bijzonder of spannend. Het begint me gewoon te vervelen :$. Van iemand die z'n baas is in sounddesign verwacht ik eigenlijk meer. Phuture Noize heeft met zijn album laten zien dat je met veelal dezelfde sounds toch stuk voor stuk hele unieke platen kunt maken, en dat mis ik bij NC de laatste tijd toch wel een beetje. Uitzonderingen daargelaten.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Klinkt goed, leuk en echt een zomers plaatje. (L)
Ik vind dat 'verkooppraatje' juist perfect hierin omdat het goed word overgebracht wat voor een festival het nou eigenlijk is.
Hardtraxxer
63 posts member since 2016
last seen Jan 2025
Exterkate wrote:Noisecontrollers, onmeunige dikke baas dat je bent :worship:
Niet normaal he, wat een producer!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Krijg hierdoor spontaan zin om met m'n korte broek over het festivalterein te rennen. :D
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Bas is weer lekker bezig :thumbsup:

Laat de zomer maar komen :yay:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik heb met PN ook van tijd tot tijd nog een Audiofreqje.

Ja zijn sounds zijn briljant maar dat betekend niet dat ik sommige platen ook daadwerkelijk leuk vind. Ik vind King Of The Jungle en Human Machinery bijvoorbeeld niet zo veel aan. Veel platen die ik na een tijdje wel weer ben vergeten. Alleen The Temple, Chaos & Order, Breathin, The Grind en Fire zullen me wel bij blijven heb ik t idee.

Maar dat is wel een bijkomst van een album zoals B-Front ook al aangaf eens.

Heb ik bij een paar NC albums ook dat ik een paar platen alweer ben vergeten. Maar door het gematigd releasen blijven de platen wel meer hangen bij mij imo. Ik geef B-Front op dat punt ook zeker gelijk.

MAAR WORLD OUTSIDE DUURT WEL TE LANG, of heeft de Frontliner de camera weggemept bij het maken van de clip er voor?
Hardtraxxer
83 posts member since 2015
last seen Apr 2022
Aangezien Noisecontrollers niet solo op de main staat ga ik ervan uit dat dit niet het anthem is?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Deze plaat is erg gaan groeien bij me! :loving:
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Jopsterz wrote:Aangezien Noisecontrollers niet solo op de main staat ga ik ervan uit dat dit niet het anthem is?
Misschien dan toch ncbm.. ? aangezien die er wel staan. Maar denk idd eerder dat het een weekend theme is a la Gold skies.

Heerlijke plaat overigens! :yay:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Wat een fantastische plaat :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Svbtwee wrote:nadat hij z'n baas is in sounddesign ....Van iemand die z'n baas is in sounddesign
huh?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
zeke wrote:
Svbtwee wrote:nadat hij z'n baas is in sounddesign ....Van iemand die z'n baas is in sounddesign
huh?
Ik zal het even voor je vertalen hoor.

Ik vind wel dat, naast dat hij zo'n baas is in sound design, zijn tracks de laatste tijd erg veel van hetzelfde zijn qua sounds.

Nou zo moeilijk was het niet toch?

@Svb, "z'n" betekent zijn en niet zo een ^^
Last edited by ThaBomba. on 08 May 2017 10:34, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Seb wrote:
Jopsterz wrote:Aangezien Noisecontrollers niet solo op de main staat ga ik ervan uit dat dit niet het anthem is?
Misschien dan toch ncbm.. ? aangezien die er wel staan. Maar denk idd eerder dat het een weekend theme is a la Gold skies.

Heerlijke plaat overigens! :yay:
Natuurlijk is dit niet het Decibel Anthem.
De track in de trailer is nooit (Toch?) het anthem.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
De trailer van 2014 bevatte wel het anthem. Nog steeds een goed anthem trouwens.