Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nice, alleen net cd gebrandt kut zooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:54 
 
Hardtraxxer

de enige defqon-anthem die me blijft hangen van de afgelopen jaren is die van headhunterz eigenlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 18:47 
 
Artiest

Heerlijk dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind m wel lekker zomers, maar hij pakt me niet :( . En helemaal met de 'echte' NC kicks in m'n achterhoofd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie blijft hangen, maar mist energie. De kicks vind ik te zacht, dus ik denk dat ik hem live niet zo tof vindt.
De intro en de break zijn ook wel leuk :) .

Edit : Ik heb hem nu live gehoord, en kon mij nog steeds niet overtuigen, de intro vind ik het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Melodie blijft hangen, maar mist energie. De kicks vind ik te zacht, dus ik denk dat ik hem live niet zo tof vindt.
De intro en de break zijn ook wel leuk :) .

Edit : Ik heb hem nu live gehoord, en kon mij nog steeds niet overtuigen, de intro vind ik het beste.

dat en het mist het gevoel die een anthem meebrengt maar dat is al een tijdje niet meer zo....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HarderStylezz schreef:
Ik ben stom en plaats hier illegale downloadlinks.


Haha :lol:
Naar een paar keer luisteren word die wel tikkie beter :P
Intro is wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde? Of ben ik zo scheel dat ik je sarcasme niet herken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde? Of ben ik zo scheel dat ik je sarcasme niet herken?

al zou die het niet mooi vinden. ik weet niet hoor, maar ik denk dat er veel hardstyleproducers ook graag naar andere muziek luisteren behalve dat van zichzelf. ik denk dat Jannes ook wel naar muziek van de toppers luistert hoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde? Of ben ik zo scheel dat ik je sarcasme niet herken?


Brede muzieksmaak noem je dat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan-SV schreef:
flevoboys schreef:
Melodie blijft hangen, maar mist energie. De kicks vind ik te zacht, dus ik denk dat ik hem live niet zo tof vindt.
De intro en de break zijn ook wel leuk :) .

Edit : Ik heb hem nu live gehoord, en kon mij nog steeds niet overtuigen, de intro vind ik het beste.

dat en het mist het gevoel die een anthem meebrengt maar dat is al een tijdje niet meer zo....


Grappig ik had met No Time To Waste eerst ook geen anthem gevoel, tot ik de aftermovie en dvd zag. Toen had ik het opeens wel, zou me niks verbazen als het dit x ook zo is :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 19:55 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde?

is dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde?

is dat zo?



typisch kortzichtige reactie... zo van producer die dark & raw maakt merendeel vind bij voorbaat melodieus en zomers niets ??

jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 02:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wel een lekker zomers anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb m al live gehoord, maar moet zeggen dat het me zwaar tegenvalt. Alle sound komen er niet zo lekker uit als wanneer ik m thuis luister. En bijv die pitch in de kick op de melo, die hoor of je voel je ook totaal niet. Live klonkt het allemaal gewoon als een standaard simpel plaatje. Mij niet overtuigd, mja dat ben ik de laatste jaren toch al niet zo van defqon anthems :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde? Of ben ik zo scheel dat ik je sarcasme niet herken?


Wat reageer jij nou weer dom, ga je eerst eens verdiepen in de muziek die Geck-O produceert. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Heb m al live gehoord, maar moet zeggen dat het me zwaar tegenvalt. Alle sound komen er niet zo lekker uit als wanneer ik m thuis luister. En bijv die pitch in de kick op de melo, die hoor of je voel je ook totaal niet. Live klonkt het allemaal gewoon als een standaard simpel plaatje. Mij niet overtuigd, mja dat ben ik de laatste jaren toch al niet zo van defqon anthems :P


Jouw favoriet is The Colour Of The Harder Styles? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
typisch kortzichtige reactie... zo van producer die dark & raw maakt merendeel vind bij voorbaat melodieus en zomers niets ??

jammer


Ik ben het zowaar met je eens met dit :P nu snap ik ook nog enigszins de commotie in het andere topic, maar gelukkig zijn er genoeg die niet zo kortzichtig zijn :)

OT:
Des te vaker ik hem hoor, des te beter vind ik hem worden. Toch wel een erg sterk anthem! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet slecht, maar geef mij maar No Time To Waste, ik ben één van de weinigen die deze plaat echt :bomb: vindt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
SoundTunerZ schreef:
Heb m al live gehoord, maar moet zeggen dat het me zwaar tegenvalt. Alle sound komen er niet zo lekker uit als wanneer ik m thuis luister. En bijv die pitch in de kick op de melo, die hoor of je voel je ook totaal niet. Live klonkt het allemaal gewoon als een standaard simpel plaatje. Mij niet overtuigd, mja dat ben ik de laatste jaren toch al niet zo van defqon anthems :P


Jou favoriet is The Colour Of The Harder Styles? :D


Colours of the harder styles is nog altijd een van de beste ja :) Ik vond het vanaf biological insanity echt achteruit gaan. Vanaf dat moment leek het wel alsof er niet meer echt moeite gedaan werd om iets unieks neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een zalig anthem :D
Deze gaat nog veel gedraait worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Geck-o schreef:
Gangsterdwerg schreef:
wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde?

is dat zo?



typisch kortzichtige reactie... zo van producer die dark & raw maakt merendeel vind bij voorbaat melodieus en zomers niets ??

jammer

Waarom kortzichtig? Unite is commercieel, gericht op de massa, supervrolijk. Geck-o produceert over het algemeen helemaal niet commercieel, gericht op een relatief kleine niche binnen de scene en vrij hard. dat zijn al 3 tegenstellingen.
Ik zeg niet dat gecko dit bij voorbaat niets moet vinden, ik sprak alleen mijn verbazing uit over zijn reactie. Vervolgens Worden mij woorden in de mond gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde? Of ben ik zo scheel dat ik je sarcasme niet herken?


Van mijn part houdt die van 50 cent. Jonguh, wtf >.< Jij luistert toch ook niet de gehele dag door HS?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Geck-o schreef:
Heerlijk dit :drool:

wtf? je vindt dit heerlijk maar je produceert zelf precies het tegenovergestelde? Of ben ik zo scheel dat ik je sarcasme niet herken?


Van mijn part houdt die van 50 cent. Jonguh, wtf >.< Jij luistert toch ook niet de gehele dag door HS?!

Eigenlijk wel haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ok! ^^ Ik eigenlijk ook wel, maar dat betekent niet dat ik andere stijlen niet leuk vind!
Luister ook veel naar andere muziek! Net als Geck-o wss!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle