Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannochtend al gekocht en op mijn iPod gezet. Vanavond in de trein eens aan een goede luistersessie onderwerpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Promises is echt geweldig, eigenlijk beter als Addictive Fantasy. Vooral de intro vind ik heerlijk.
Die andere 2 kunnen mij echt niks doen, vooral Unbroken vind ik een oninteressant plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 16:33 
 
Hardtraxx Elite

ik heb juist het gevoel dat die intro niet klopt bij promises
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

ik vind ze best moeilijk in te mixen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 17:26 
 
Hardtraxx Newbie

Promises :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal gehaald:D!

Promises: Beetje rare intro, niet echt mijn stijl, maar super goede break + heeeeeerlijke qlimax :) !
Unbroken: Lekkere intro + lekkere qlimax, gewoon lekker nummertje :) !
Addictive Fantasy: Mwoah.. intro, goede break en heeeeerlijke qlimax :) !
Confucious: Lekkere intro, de qlimax boeit me niet zo heel erg eigenlijk en die outro is TE hard :woot: :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2009 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je weet dat qlimax een feest is he xD

het is Climax :nono: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2009 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn ik weet tussen Part 1 en Part 2 niet welke ik nu beter vind :loving:

Confucius, heel raar, maar door dat zinnetje: message.... from Confucius.. ben ik er helemaal verliefd op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Al het getroll en wat daarop volgde is verwijdert. En uw stemmen zijn gehoord ;)

XtD schreef:
Hardtraxx gaat er echt keihard op achteruit, al maanden lang, doordat er niet gewoon stevig wordt ingegrepen.


Hier wil ik even op reageren...

Je kan ons al enorm helpen door berichten te melden, zo zien wij beter waar er gekloot wordt zodat wij er wat aan kunnen doen. Een bericht melden kan rechtsonder ieder bericht met een klik op het volgende icoon:Afbeelding
Meld gewoon zoveel mogelijk waarvan jij denkt dat het tegen het beleid in gaat. Want volgens mij snappen sommigen niet echt dat, als je deze website wilt gebruiken, je gewoon aan ons beleid (onze voorwaarden) dient te houden, want anders willen we je hier niet. Simple as that, en houdt het gezellig voor iedereen :)

Reageren op dit bericht of andere zaken anders dan Noisecontrollers - Surge Of Power EP Part 2 kan via PM.

Ontopic! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch draai ik deze platen nog regelmatig ^^ De Noisecontrollers van toen luister ik namelijk vele malen liever dan de NC van nu. De kicks waren toen beter en nu slechter. Stukken minder dubstep invloeden in de tracks van toen. Goh wat was het een heerlijke tijd.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle