Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2009 21:26 
 
Hardtraxxer

De 4 tracks zijn leuk. Maar Met Sanctus heb ik het meeste. Ik heb de laatste tijd vaker. Dat de meer wat duistere platen mij aanspreken. Revolution Is Here is een goede dansbare plaat. om je set mee te beginnen. Yellow minute heeft een beetje de zelfde sfeer. Maar heeft een wat hardere kick. En straalt daardoor iets anders uit. Het slot stuk Attack Again. Is een remix van het bekende Dj Panda nummer. It,s A Dream. Ze hebben het in een jasje gestoken. Dat goed past op de dansvloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 02:50 
 
Hardtraxx Newbie

je samples kloppen trouwens niet helemaal met je opgave van vinyl indeling: link 2 is yellow minute en link 3 is revolution is here, terwijl je vinyl indeling anders suggereert! Mierenneuken van jewelste, maar wel irritant want ik kwam er pas na 6 keer achter... :P okeoke, dat ligt aan mij... (was overtuigd dat k de goeie aan klikte!)

@ vinyl: Naaais vinyl :D:D love yellow minute, die zware bass en hoge melodie met een of ander effect er over... PLEASANT FOR ME EARS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb vandaag tijdens wiskunde de Hardbass Chapter nogwattes nog ff beluisterd en vind de meeste nummers toch wel vet eigenlijk. Sanctus blijft een dikke fail climax hebben na de fantastische info. Revolution is Here heeft een heerlijke melodie, maar de bass klonk nie zo lekker (door me oordopjes dan, misschien dat het op goeie boxen wel goed klinkt). Yellow Minute vond ik eerst maar saai, deze keer vond ik 'm echt heerlijk. Hele lekkere climax. Attack Again is een zwak aftreksel van het mooie It's a Dream ( (L) ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 20:03 
 
Donateur

Arthurhoihoi schreef:
. Sanctus blijft een dikke fail climax hebben na de fantastische info. Revolution is Here heeft een heerlijke melodie, maar de bass klonk nie zo lekker (door me oordopjes dan, misschien dat het op goeie boxen wel goed klinkt). Yellow Minute vond ik eerst maar saai, deze keer vond ik 'm echt heerlijk. Hele lekkere climax. Attack Again is een zwak aftreksel van het mooie It's a Dream ( (L) ).

Zo denk ik er exact dus ook over ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 18:02 
 
Hardtraxxer

Release: Begin Mei.
Dan pas? waarom? iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat waarschijnlijk eerst nog de vinyl van Dozer zal komen of sampler #3 van Zany. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hun release met hhz en ws is bvegin mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The new noisecontrollers vinyl is delayed It will hit stores end of april or beginning of may.

Bron: NC Blog
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 17:50 
 
Donateur

Khadber schreef:
The new noisecontrollers vinyl is delayed It will hit stores end of april or beginning of may.

Bron: NC Blog


Nog later ? ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion Sampler 2 ;). 3 zal of heel snel komen of NC vinyl.. We merken het vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat dacht je van de vinyl van Dozer khad. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die komt niet op Fusion Records, maar onder Superplastik lieve schat ;).
Daardoor is de Williams Syndrome vinyl wel wat later overigens, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat weet ik, maar het is wel een onderdeel van Fusion dat superplastik label. ;)

Serenity en Sampler 2 kwamen ook niet tegelijk uit. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar dat gaat over het algemeen sneller na elkaar dan dat het met 1 label zelf gaat. Dat staat wat onafhankelijker van elkaar, mede door naamsbekendheid (je kan niet elke week op hetzelfde label een release hebben etc ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar toch verwacht ik dat de vinyl van Dozer eerder komt als sampler #3 en na de sampler de NC vinyl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 15:39 
 
Donateur

Revolution Is Here & Sanctus zijn absoluut niet hetzelfde! 1 of andere kerel heeft ze al 320 kb/s geript en op soundarea.org gezet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Revolution Is Here & Sanctus zijn absoluut niet hetzelfde! 1 of andere kerel heeft ze al 320 kb/s geript en op soundarea.org gezet ;)


Daar waren we allang uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godver schiet op met deze tracks, sampler 3 is al uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk dat het fusion 51-5 wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sayenjumper schreef:
ik denk dat het fusion 51-5 wordt

Stating the Obvious (als Sampler 3 50 is). Maar goed..


Animated Audio is net 2 weken uit.. Ik denk dat hij net na IQ komt. Niet zeker, is een schatting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het duurt wel gewoon echt te lang.. Wat erg jammer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eer dat deze onderhand uit is ben ik bang dat de meeste mensen er al op uitgekeken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Eer dat deze onderhand uit is ben ik bang dat de meeste mensen er al op uitgekeken zijn.


ben ik nou al een beetje, luister meer naar nieuwe andere tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2009 23:15 
 
Donateur

Al de nummers zijn al uit in HQ, maar natuurlijk niet full voor de dj's. Dus als gewone hardstyle luisteraar ga je hier niet meer zitten op wachten denk ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De verwachtingen zijn dat de vinyl er binnen een maand is...
Aldus insiders bij Freaky
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle