Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Vind het een saaie plaat :( . Wordt voor mij echt helemaal nergens spannend. Mis hier net als de laatste tijd vaak bij Wildstylez en Headhunterz (P1) platen gewoon de pit/kracht/venijn. Ik hou van zweverige hardstyle, maar wel zweverige hardstyle waar ik op los kan gaan. Op platen van WP bijvoorbeeld kan ik nog steeds helemaal uit mijn plaat gaan, maar van dit krijg ik totaal geen zin om te gaan springen, of wat dan ook. Nu zit ik 3 minuten lang voor me uit te kijken, zonder dat het ook maar iets in me losmaakt.

Heeft er denk ik ook mee te maken dat ik het, qua sounds, bijna te goed vind kinken. Alles klinkt zo glad dat het helemaal niet meer schuurt. Het klinkt van het begin tot het einde goed, maar het maakt nergens meer iets in me los. Om dan nog maar weer even terug te komen op WP: Juist omdat daar bijvoorbeeld een synth nogal eens niet helemaal kwalitatief top klinkt, schuurt het wel, en maakt dat nog eens wat bij me los. Hardstyle moet voor mij wel iets kriebelen, en dat doet dit niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 17:25 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:

Vind het een saaie plaat :( . Wordt voor mij echt helemaal nergens spannend. Mis hier net als de laatste tijd vaak bij Wildstylez en Headhunterz (P1) platen gewoon de pit/kracht. Ik hou van zweverige hardstyle, maar wel zweverige hardstyle waar ik op los kan gaan. Op platen van WP bijvoorbeeld kan ik nog steeds helemaal uit mijn plaat gaan, maar van dit krijg ik totaal geen zin om te gaan springen, of wat dan ook. Nu zit ik 3 minuten lang voor me uit te kijken, zonder dat het ook maar iets in me losmaakt.

Heeft er denk ik ook mee te maken dat ik het, qua sounds, bijna te goed vind kinken. Alles klinkt zo glad dat het helemaal niet meer schuurt. Het klinkt van het begin tot het einde goed, maar het maakt nergens meer iets in me los. Om dan nog maar weer even terug te komen op WP: Juist omdat daar een synth nogal eens niet helemaal kwalitatief top klinkt, schuurt het wel, en maakt dat nog eens wat bij me los. Hardstyle moet voor mij wel iets kriebelen, en dat doet dit niet meer.



jij bent niet goed :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb gewoon hetzelfde, prima productie maar kneiter saai dit. Zou hier niks mee kunnen live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EINDELIJK horen we weer een Noisecontrollers terug waar die jarenlang mijn favoriete producer was. Unieke sfeer, sterk sounddesign en overall gewoon een erg boeiende plaat. Technisch kneitersterk. Hij kan het dus nog wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een NC plaat die me pakt, wat gaaf dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk zweverig nummer wat voor mij vooral een luisterplaat is. Live zou ik er denk ik niet veel mee kunnen. Maar technisch gezien is dit wel echt heel vet en ook iets wat ik bij deze man de laatste 1-2 jaar gemist heb. Dus fijn om te horen dat hij dat nog wel kan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn ding. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 16:17 
 
Hardtraxx Crew

makrooy schreef:
prima productie maar kneiter saai dit.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vind het een saaie plaat :( . Wordt voor mij echt helemaal nergens spannend.


Dit, maar sounds natuurlijk weer dik voor elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Wat voor Orange Heart geldt, geldt ook voor deze plaat. Een enorm toffe productie, maar meer om thuis te luisteren dan op een feest vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat en steekt goed in elkaar. Doet me echt denken aan zijn 2011 sound ( a la defqon anthem). Leuk als filler op een tracklist maar verder niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 23:37 
 
Hardtraxx Newbie

Prachtig nummer :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle