Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
View on YouTube
Vind het een saaie plaat :( . Wordt voor mij echt helemaal nergens spannend. Mis hier net als de laatste tijd vaak bij Wildstylez en Headhunterz (P1) platen gewoon de pit/kracht/venijn. Ik hou van zweverige hardstyle, maar wel zweverige hardstyle waar ik op los kan gaan. Op platen van WP bijvoorbeeld kan ik nog steeds helemaal uit mijn plaat gaan, maar van dit krijg ik totaal geen zin om te gaan springen, of wat dan ook. Nu zit ik 3 minuten lang voor me uit te kijken, zonder dat het ook maar iets in me losmaakt.

Heeft er denk ik ook mee te maken dat ik het, qua sounds, bijna te goed vind kinken. Alles klinkt zo glad dat het helemaal niet meer schuurt. Het klinkt van het begin tot het einde goed, maar het maakt nergens meer iets in me los. Om dan nog maar weer even terug te komen op WP: Juist omdat daar bijvoorbeeld een synth nogal eens niet helemaal kwalitatief top klinkt, schuurt het wel, en maakt dat nog eens wat bij me los. Hardstyle moet voor mij wel iets kriebelen, en dat doet dit niet meer.
Last edited by Svbtwee on 06 Jul 2019 21:19, edited 2 times in total.
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
Svbtwee wrote:View on YouTube
Vind het een saaie plaat :( . Wordt voor mij echt helemaal nergens spannend. Mis hier net als de laatste tijd vaak bij Wildstylez en Headhunterz (P1) platen gewoon de pit/kracht. Ik hou van zweverige hardstyle, maar wel zweverige hardstyle waar ik op los kan gaan. Op platen van WP bijvoorbeeld kan ik nog steeds helemaal uit mijn plaat gaan, maar van dit krijg ik totaal geen zin om te gaan springen, of wat dan ook. Nu zit ik 3 minuten lang voor me uit te kijken, zonder dat het ook maar iets in me losmaakt.

Heeft er denk ik ook mee te maken dat ik het, qua sounds, bijna te goed vind kinken. Alles klinkt zo glad dat het helemaal niet meer schuurt. Het klinkt van het begin tot het einde goed, maar het maakt nergens meer iets in me los. Om dan nog maar weer even terug te komen op WP: Juist omdat daar een synth nogal eens niet helemaal kwalitatief top klinkt, schuurt het wel, en maakt dat nog eens wat bij me los. Hardstyle moet voor mij wel iets kriebelen, en dat doet dit niet meer.

jij bent niet goed :surrender:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Heb gewoon hetzelfde, prima productie maar kneiter saai dit. Zou hier niks mee kunnen live.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Geweldig :worship:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
EINDELIJK horen we weer een Noisecontrollers terug waar die jarenlang mijn favoriete producer was. Unieke sfeer, sterk sounddesign en overall gewoon een erg boeiende plaat. Technisch kneitersterk. Hij kan het dus nog wel :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Eindelijk weer een NC plaat die me pakt, wat gaaf dit :D
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Heerlijk zweverig nummer wat voor mij vooral een luisterplaat is. Live zou ik er denk ik niet veel mee kunnen. Maar technisch gezien is dit wel echt heel vet en ook iets wat ik bij deze man de laatste 1-2 jaar gemist heb. Dus fijn om te horen dat hij dat nog wel kan :D
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Niet mijn ding. :(
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
makrooy wrote:prima productie maar kneiter saai dit.
Dit dus.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vet :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Svbtwee wrote: Vind het een saaie plaat :( . Wordt voor mij echt helemaal nergens spannend.
Dit, maar sounds natuurlijk weer dik voor elkaar
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Wat voor Orange Heart geldt, geldt ook voor deze plaat. Een enorm toffe productie, maar meer om thuis te luisteren dan op een feest vind ik.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Vette plaat en steekt goed in elkaar. Doet me echt denken aan zijn 2011 sound ( a la defqon anthem). Leuk als filler op een tracklist maar verder niet.
R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Prachtig nummer :D