Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 09:26 

Hardtraxx Veteran

Had gehoopt dat het me meer zou doen, toch lichtelijk teleurgesteld.

Wel nieuwsgierig naar het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 09:40 

Hardtraxx Veteran

PvO Hardstyle schreef:
Ohja, deze hardstyle miste ik :loving:, Allemaal leuk en aardig die Progressive Hardstyle en Solstice enzo, maar dit pakt mij gewoon veel meer.

Helemaal mee eens. Die melodie in Harmony die iedere keer een toon omhoog springt, eigenlijk heel simpel, maar voor Hardstyle toch weer uniek, ook lekker anders qua beats. Be Free vind ik ook nice, kijk wel uit naar meer in deze stijl. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 09:43 

Hardtraxx Crew

Heerlijk om deze stijl weer te horen :loving: Be Free een typische NC plaat, Harmony lekker anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 11:22 

Hardtraxx Veteran

Be Free zeer degelijke plaat, maar Harmony steekt er voor mij wel bovenuit. Heerlijke melodie en zo fijn hoe die omhoog loopt in de climax :loving: Hij voelt wel wat traag, als kleine kanttekening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 11:51 

Hardtraxxer

Beetje mixed feelings wel, ik hoopte echt op dat wauw effect, maar als comeback vind ik dit toch een beetje matigjes.

Het zijn wel weer de vertrouwde NC sounds, maar de melodieën pakken me niet echt als een Faster 'n Further etc.
Maar goed, misschien wat vaker luisteren of de rest van het album afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 11:55 

Hardtraxx Elite

Beide erg fijn, zo blij dat deze man terug is :loving: Benieuwd naar de rest van het album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 11:57 

Hardtraxx Addict

Gewoon een steengoed EP.
Laat dat album maar komen inderdaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 14:14 

Hardtraxx Addict

Probeer met elke cel in m'n lichaam om dit vet te vinden, maar wat een oersaaie platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 15:12 

Zaagkick schreef:
Probeer met elke cel in m'n lichaam om dit vet te vinden, maar wat een oersaaie platen.

Dat probleem heb ik ook een beetje. De sounds zijn vet. Deze stijl is fijn om weer te horen. De tracks zelf zijn voor mij niet heel spannend.

Oh en ik vind dat de tracks te hard gemastered zijn. Ik moest mijn volume ver terug draaien en dat gebeurt eigenlijk alleen met dat soort te harde tracks. En ja het is een beetje een muur van geluid in plaats van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 15:23 

Hardtraxx Elite

GE-WEL-DIG :worship: :loving: :worship: :loving:

Eindelijk is ie weer terug.
Beide tracks zijn heerlijk om naar te luisteren. Geen idiote kicks en raw geluiden. Maar wel de typische NC sound. Helemaal prima ook dat ie het een beetje richting hardtrance duwt. Laat de andere maar volgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 20:39 

Hardtraxxer

Jeffreylp schreef:
Zaagkick schreef:

Dat probleem heb ik ook een beetje. De sounds zijn vet. Deze stijl is fijn om weer te horen. De tracks zelf zijn voor mij niet heel spannend.

Oh en ik vind dat de tracks te hard gemastered zijn. Ik moest mijn volume ver terug draaien en dat gebeurt eigenlijk alleen met dat soort te harde tracks. En ja het is een beetje een muur van geluid in plaats van muziek.

Vond ik niet. Moest hem voor mijn gevoel juist harder zetten xd. Vette platen overigens! Heb Noisecontrollers erg gemist afgelopen jaren. De scène is toch niet compleet zonder hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 21:18 

Hardtraxxer

Be free :loving: :loving: krijg er een beetje so high vibes van ofzo. Harmony is aardig! Graag een collab met showtek nog :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2024 22:21 

Hardtraxx Veteran

Sinds 2018 ben ik Noisecontrollers een beetje uit het oog verloren. Hij heeft sindsdien maar een beperkt aantal platen uitgebracht en die hij uitbracht vond ik allemaal niet zo bijzonder. Uitzonderingen daargelaten zoals People Are Awesome en 200 Dreams.

Maar met deze release is hij weer flink op de weg terug :worship: Ik was bang dat hij beetje met bepaalde trends mee zou gaan maar hij is juist heel fijn bij zichzelf gebleven en daarnaast toch doorontwikkeld. Ik ben zelf echt fan van Harmony. :loving: Dit is juist het experimentele wat ik miste van Noisecontrollers. Melodie is niet 4x4 en dat maakt het misschien wat lastiger te volgen en minder dansbaar, maar het is wel echt een ontzettend fijne luisterplaat. In Be Free hoor je de typische vrolijke stijl van hem terug zoals bijv ook in een So High zit. Enig minpuntje hier is dat ik hier wel beetje een 2e climax mis.

Maar al met al echt een hele sterke release naar mijn mening. Dit is wat ik tegenwoordig juist mis in de Hardstyle. Gewoon platen die ijzersterk zijn juist doordat er niet te veel toeters en bellen omheen zitten of geforceerd zijn. Kijk enorm uit naar zijn album (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2024 08:38 

Hardtraxx Newbie

Normale kick, intro en outro, vette opbouw en catchy melodie. :D

What year is it?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 08:55 

Hardtraxx Veteran

Vind Harmony een hele fijne plaat :loving:. Heerlijke melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2024 21:57 

Hardtraxx Veteran

Helaas niet wat ik had gehoopt, vind Be Free wel de leukste van de 2, maar wauw is het zeker niet... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2024 09:09 

Hardtraxx Veteran

Ja, hier keek ik wel naar uit ^^ Unieke muziek maakt deze kerel altijd. Vind in Harmony dat speelse wel vet gedaan. Die zweverige melodie die mee omhoog gaat, heerlijk. Be Free ook lekker vrolijk, typische pakkende NC plaat waar ik eigenlijk nooit genoeg van kan krijgen. Een keer hardstyle zonder de verplichte rare fakedrops en overdreven hoge kicks, een verademing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2024 16:26 

Hardtraxxer

Harmony :loving: Alhoewel de kicks wat steviger hadden gemogen
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle