Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:28 
 
Hardtraxxer

knotsjebilly schreef:
Nando schreef:
dawasiknie schreef:
Waarom treedt Wildstylez nog steeds op met Scantraxx World Tour dan?

Ze komen te kort aan goede artiesten. :D

+ Nu wildstylez bij digital age zit, is het toch niet automatisch zo dat hij bij scantraxx weg is.... Zelfde bij NC & Fusion

Dacht toch dat ze aangaven bij de aankondiging van DA dat ze hun label zouden verlaten om samen onder DA verder te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat Wildstylez nog met de SWAT meegaat komt nog van voor het Digital Age tijdperk. Toen was ie waarschijnlijk al geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
knotsjebilly schreef:
Nando schreef:
Ze komen te kort aan goede artiesten. :D

+ Nu wildstylez bij digital age zit, is het toch niet automatisch zo dat hij bij scantraxx weg is.... Zelfde bij NC & Fusion

Dacht toch dat ze aangaven bij de aankondiging van DA dat ze hun label zouden verlaten om samen onder DA verder te gaan.

Ja en lijkt me wel zo netjes om niet meteen zwaai zwaai ik ben weg hier te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 01:43 
 
Hardtraxxer

Nee dat niet, maar ze zullen er niet meer onder releasen. Geen solo releases iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leukje plaatje dit maar zit meer te wachten op Huh?..en erg slecht van DA imo datbze allemaal 1-trackers releasen nu duurt het nog langer voordat je de tracks hebt terwijl ze al te vaak gedraait zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Leukje plaatje dit maar zit meer te wachten op Huh?..en erg slecht van DA imo datbze allemaal 1-trackers releasen nu duurt het nog langer voordat je de tracks hebt terwijl ze al te vaak gedraait zijn :/

Snap niet zo goed waarom dat een probleem is. Anders word je helemaal overspoeld met Digital Age materiaal en vind ik het steeds meer zijn waarde verliezen. Het feit dat ik toch iedere week graag wil weten wat de volgende gaat worden zegt wat mij beteft wel genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Intervention schreef:
Leukje plaatje dit maar zit meer te wachten op Huh?..en erg slecht van DA imo datbze allemaal 1-trackers releasen nu duurt het nog langer voordat je de tracks hebt terwijl ze al te vaak gedraait zijn :/

Snap niet zo goed waarom dat een probleem is. Anders word je helemaal overspoeld met Digital Age materiaal en vind ik het steeds meer zijn waarde verliezen. Het feit dat ik toch iedere week graag wil weten wat de volgende gaat worden zegt wat mij beteft wel genoeg.


ja daar heb je wel punt maar zoals bij deze release waar makkelijk Give it Up bij had gekunt en Stardust en A Different Story had makkelijk 1 release kunnen zijn...de tracks zijn ook al erg vaak op feesten gedraait dus vandaar het imo beter is als je zulke plaatjes bij elkaar op gooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Khadber schreef:
Intervention schreef:
Leukje plaatje dit maar zit meer te wachten op Huh?..en erg slecht van DA imo datbze allemaal 1-trackers releasen nu duurt het nog langer voordat je de tracks hebt terwijl ze al te vaak gedraait zijn :/

Snap niet zo goed waarom dat een probleem is. Anders word je helemaal overspoeld met Digital Age materiaal en vind ik het steeds meer zijn waarde verliezen. Het feit dat ik toch iedere week graag wil weten wat de volgende gaat worden zegt wat mij beteft wel genoeg.


ja daar heb je wel punt maar zoals bij deze release waar makkelijk Give it Up bij had gekunt en Stardust en A Different Story had makkelijk 1 release kunnen zijn...de tracks zijn ook al erg vaak op feesten gedraait dus vandaar het imo beter is als je zulke plaatjes bij elkaar op gooit :)

Dan heb je in een korte tijd veel releases en daarna niks meer. Nu kunnen ze na het eind van de 10 weken wss al bijna gelijk weer nieuw materiaal releasen


knotsjebilly schreef:
Nando schreef:
dawasiknie schreef:
Waarom treedt Wildstylez nog steeds op met Scantraxx World Tour dan?

Ze komen te kort aan goede artiesten. :D

+ Nu wildstylez bij digital age zit, is het toch niet automatisch zo dat hij bij scantraxx weg is.... Zelfde bij NC & Fusion

NC zit ook niet meer bij fusion. Reden dat Marlboro man Remix op fusion kwam is dat daar de rechten liggen. Als ze willen, kunnen ze al het oude NC materiaal laten remixen en uitbrengen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja eindelijk de full binnen :D:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer dit, een van de betere van NC van de laatste tijd, maar wacht nog steeds op Big bang en ook van WS
Back 2 Basics :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 13:52 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem echt zoooo heerlijk:O _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 11:29 
 

PNXRMX, dus jij zou willen dat ieder label het op die manier doet? Ik vind dat als je te lang wacht met een plaat releasen, dan verliest het zijn extrawaarde. Je hebt m al helemaal suf gehoord op feestjes / setjes en dan pas kun je m zelf draaien..

In mijn ogen moet een release worden gereleased op het moment dat het nét na zijn populairste moment komt. (Als je in zo'n normale verdeling grafiek kijkt.. Kon t niet anders zeggen :P )

Anyway - zo hou je iig nog redelijke de exclusiviteit, en zo maak je er het meeste winst op denk ik.


Plus voor ons is het nu gewoon niet meer heel boeiend. Wie wil er nu nog Big Bang hebben? Like, the fuck..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
PNXRMX, dus jij zou willen dat ieder label het op die manier doet? Ik vind dat als je te lang wacht met een plaat releasen, dan verliest het zijn extrawaarde. Je hebt m al helemaal suf gehoord op feestjes / setjes en dan pas kun je m zelf draaien..

In mijn ogen moet een release worden gereleased op het moment dat het nét na zijn populairste moment komt. (Als je in zo'n normale verdeling grafiek kijkt.. Kon t niet anders zeggen :P )

Anyway - zo hou je iig nog redelijke de exclusiviteit, en zo maak je er het meeste winst op denk ik.


Plus voor ons is het nu gewoon niet meer heel boeiend. Wie wil er nu nog Big Bang hebben? Like, the fuck..


Ik ken de cijfers niet, maar ik denk dat de artiesten toch met het optreden het meeste verdienen. Dus de nummers zolang mogelijk uitmelken op een manier als mensen trekken die de nummers nog niet in hun bezit hebben en dus deze niet vaak kunnen luisteren, lijkt me winstgevender. Er zullen ongetwijfeld bepaalde economische-modellen zitten achter het beleid wat betreft het releasen van nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de artiesten verdienen veel an hun optredens omdfat ze die promo's hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit een heerlijk zomers plaatje!

Vandaag in de file op de A4 maar eens op repeat gezet! Konden ze mooi meegenieten van deze toffe track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben denk de enige, maar ik vind dit echt een 'zeur' melodie! Wel weer is iets anders dan andere platen, maar ik vind alsnog geen lekker track! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zaaaalige track, zat hier op te wachten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een zalig liedje :) het deuntje blijft maar in men kop zitten ! (L)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle