Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Wordt wss een Inqontrol Remix van een ouder nummer van hun, net zoals bij Thunderbeats.


De Crump 2008 edit misschien. Dat lijkt mij in iedergeval een grote kanshebber. Die is namelijk erg populair en kan de verkoop van de vinyl goed beinvloeden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KYHU Rmx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lees hier meer slechte reacties als goeie reacties! :(

Ik vind dit nou echt een Anthem zoals een Anthem moet zijn!
Het feest representen en iedereen op de vloer helemaal los laten gaan!

Kicks zijn zoals gewoonlijk bij NC, weer kei en KEIhard! Melodie mag misschien wat gewoontjes zijn, hij knalt wel! :thumbup:

Supernummertje! (L) :innocent:


Sunboom schreef:
KYHU Rmx?


Zou best fijn zijn zeg maar xD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Waarom dat? Vorig jaar stond er ook een edit van de Donkey Rollers op, misschien dit jaar wel eentje van de Noisecontrollers.

Heb je het ergens gehoord of gelezen dan?


A1. The Last City On Earth (InQontrol Anthem 2008)

B2. Thunderbeats (Original Mix)

dat was de vinyl van vorig jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2009 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de B side stond Thunderbeats (Inqontrol Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie KYHU (Noisecontrollers Remix) ook wel als een grote kandidaat voor de B-Side.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er weinig vertrouwen in dat er een persoonlijke remix van hen op de B-Kant komt, simpelweg omdat NC nou niet al te veel prijsgeeft qua tracks en remixes.

Heb de IQ anthem Zaterdag 2x gehoord. Echt overtuigd ben ik niet, tis een lekker plaatje, maar ik heb zo'n net niet gevoel erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Waarom dat? Vorig jaar stond er ook een edit van de Donkey Rollers op, misschien dit jaar wel eentje van de Noisecontrollers.

Heb je het ergens gehoord of gelezen dan?


Nee dat denk ik, maar ik wist ook niet dat thunderbeats er vorig jaar ook op stond :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maakt
headhunterz & wildstyle VS Noisecontrollers - tonight
geen goede kans om kandidaat te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Sayenjumper schreef:
maakt
headhunterz & wildstyle VS Noisecontrollers - tonight
geen goede kans om kandidaat te zijn



mm denk dat die weer apart uit zal komen, maar je weet het nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sayenjumper schreef:
maakt
headhunterz & wildstyle VS Noisecontrollers - tonight
geen goede kans om kandidaat te zijn

Simpel gezegd.. Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kweet niet wat ik vn deze vinyl moet zegge :)
typisch nc geluid ok, ramt wel door denk ik maar kweet het niet goed, OF er moest een stevige b kant kome


zoals bv:

thugz (nc remix)
KYHU (nc remix)
Shreek is back

zou uber vet zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens.. Ik hoop totaal niet op een remix van Noisecontrollers op de B-Kant. Ik verwacht namelijk niet dat ze die uitbrengen. En al helemaal niet op een vinyl met een anthem, maar op een aparte vinyl. Wat de B-Kant is? Misschien een remix of misschien komt er simpelweg gewoon geen B-Kant.

Feit blijft voor mij: Zolang ik geen officiele bron zie ga ik er niet vanuit dat er een remix als Thugz of KYHU of enig andere remix op de B-kant komt, omdat Noisecontrollers een dergelijk goede remix nog nooit uitgebracht hebben en naar mijn verwachting gaat dat ook niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jongens.. Ik hoop totaal niet op een remix van Noisecontrollers op de B-Kant. Ik verwacht namelijk niet dat ze die uitbrengen. En al helemaal niet op een vinyl met een anthem, maar op een aparte vinyl. Wat de B-Kant is? Misschien een remix of misschien komt er simpelweg gewoon geen B-Kant.

Feit blijft voor mij: Zolang ik geen officiele bron zie ga ik er niet vanuit dat er een remix als Thugz of KYHU of enig andere remix op de B-kant komt, omdat Noisecontrollers een dergelijk goede remix nog nooit uitgebracht hebben en naar mijn verwachting gaat dat ook niet gebeuren.


Ik vind het goed dat ze dat niet doen... zo blijft het tenminste nog leuk als je die op feesten hoort :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

One sided vinyl lijkt me o.k :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jongens.. Ik hoop totaal niet op een remix van Noisecontrollers op de B-Kant. Ik verwacht namelijk niet dat ze die uitbrengen. En al helemaal niet op een vinyl met een anthem, maar op een aparte vinyl. Wat de B-Kant is? Misschien een remix of misschien komt er simpelweg gewoon geen B-Kant.

Feit blijft voor mij: Zolang ik geen officiele bron zie ga ik er niet vanuit dat er een remix als Thugz of KYHU of enig andere remix op de B-kant komt, omdat Noisecontrollers een dergelijk goede remix nog nooit uitgebracht hebben en naar mijn verwachting gaat dat ook niet gebeuren.


Ja dat is nou het vervelende ervan als nummers zo vroeg hier gepost worden, dan krijg je speculaties over de b-side bijvoorbeeld .. 'k Vind toch dat er wat meer informatie moet zijn voordat je hier een topic opent ^^ Dat houd het ook overzichtelijker :thumbsup:
Overigens, als er geen B-Side komt, dan eehm ja, dan is het afzetterij. One Sided Vinyls :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe sample, betere kwaliteit!

Het wordt er toch wel steeds beter op als ik hem vaker luister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Khadber schreef:
Jongens.. Ik hoop totaal niet op een remix van Noisecontrollers op de B-Kant. Ik verwacht namelijk niet dat ze die uitbrengen. En al helemaal niet op een vinyl met een anthem, maar op een aparte vinyl. Wat de B-Kant is? Misschien een remix of misschien komt er simpelweg gewoon geen B-Kant.

Feit blijft voor mij: Zolang ik geen officiele bron zie ga ik er niet vanuit dat er een remix als Thugz of KYHU of enig andere remix op de B-kant komt, omdat Noisecontrollers een dergelijk goede remix nog nooit uitgebracht hebben en naar mijn verwachting gaat dat ook niet gebeuren.


Ja dat is nou het vervelende ervan als nummers zo vroeg hier gepost worden, dan krijg je speculaties over de b-side bijvoorbeeld .. 'k Vind toch dat er wat meer informatie moet zijn voordat je hier een topic opent ^^ Dat houd het ook overzichtelijker :thumbsup:
Overigens, als er geen B-Side komt, dan eehm ja, dan is het afzetterij. One Sided Vinyls :thumbdown: :thumbdown:

Wat een bullshit jongens, die 'speculatie' is gebaseerd op het feit dat er vorig jaar als B-kant voor het IQ anthem wél een remix van een oud nummer van de anthemmaker kwam, en dat de Noisecontrollers behoorlijk wat van dat soort remixen in de omloop hebben. Dus er is zeker wel wat voor te zeggen (hoewel ik zelf dan toch weer denk, van niet :P).

One-sided lijkt me niet, voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd bij een Q-Dance anthem, dus waarom zou het nu wel zo zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik gok op een remix :) of een remake vn een oud NC geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
One-sided lijkt me niet, voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd bij een Q-Dance anthem, dus waarom zou het nu wel zo zijn?


Het Defqon '08 anthem genaamd Biological insanity is op een one sided vinyl gereleased. En op een krommme ook nog is.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was toch op de a-side Extended Mix en op de b-side Cutted version?? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Sunboom schreef:
One-sided lijkt me niet, voor zover ik weet is dat nog nooit gebeurd bij een Q-Dance anthem, dus waarom zou het nu wel zo zijn?


Het Defqon '08 anthem genaamd Biological insanity is op een one sided vinyl gereleased. En op een krommme ook nog is.. :thumbdown:

Apart, toen ik nog aan muziek sharen deed had ik een extended mix en een cutted version... Maar dat zal de webrelease geweest zijn denk ik dan? Want je hebt inderdaad gelijk, heb het even opgezocht :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was de web release ja. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een afzetterij dan weer. One sided vinyls :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2009 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle