Waar kan ik dit vinden?patrickjeb wrote:Woensdag HQ volgens mij
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Ik vind het heel irritant hoe de melodie eindigt
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
BHardtraxxer
- 110 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Ik vind het echt een heerlijk anthem 
Deze doet me helemaal niets. Ik krijg er totaal geen anthem gevoel bij.
Moet hem nog echt wel een paar keer horen voordat ie mij pakt ben ik bang.
Het is een goede plaat met vooral een uitstekende kick, vind ik, maar de melodie klinkt zo zwaar. Daardoor zit het zomer gevoel er nog niet echt in voor mij
Het is een goede plaat met vooral een uitstekende kick, vind ik, maar de melodie klinkt zo zwaar. Daardoor zit het zomer gevoel er nog niet echt in voor mij
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Ik vind de mid erg leuk gedaan, verder vind ik het niet echt bijzonder. Misschien dat ik het na een paar keer luisteren wel leuk vindt
-
A
epic
dis toch veel vetter dan Defqon anthem
Last edited by Anonymous on 24 May 2017 09:30, edited 1 time in total.
lekkere plaat, hoor ook wel de typische ncbm dingen erin terug 
Verschrikkelijk, maar dan ook echt... Hele saaie mid intro, standaard opbouw, lelijke synth, lelijke melodie met een paar hele vervelende pitchen.. Nee ik sla over, vind dat NCBM hier hunzelf tekort doen
Doet me vrij weinig, wordt nergens echt spannend en de kicks pitchen ook wat te hoog imo.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Vind m ook niet echt zo 
Dat zei ik ook over het nieuwe Defqon anthem maar die ben ik ook steeds meer gaan waarderen, geef het ffMitzinator wrote:Vind m ook niet echt zo
Ik mag dan een NCBM fanboy zijn, maar dit is toch gewoon een heerlijke plaat
Het is allemaal niet vernieuwend, maar het klinkt zeker wel fijn.
Sterke kicks in de intro met een lekker vage screech die met zijn lange uithalen heel erg aan de intro sound uit Summer in the City(1) doet denken. Dan die dikke break uit de preview gevolgd door de melodie die gisteren na het filmpje toch al de hele dag in m'n hoofd zat. Zitten trouwens ook hele goede kicks onder de climax. Tweede climax heeft nog net wat meer energie dan de eerste. Ik denk dat dit met een zonnetje op je hoofd echt wel heel erg goed gaat.
Ik snap het gezeur niet heel goed
Sterke kicks in de intro met een lekker vage screech die met zijn lange uithalen heel erg aan de intro sound uit Summer in the City(1) doet denken. Dan die dikke break uit de preview gevolgd door de melodie die gisteren na het filmpje toch al de hele dag in m'n hoofd zat. Zitten trouwens ook hele goede kicks onder de climax. Tweede climax heeft nog net wat meer energie dan de eerste. Ik denk dat dit met een zonnetje op je hoofd echt wel heel erg goed gaat.
Ik snap het gezeur niet heel goed
Ik zal 't nog 's zeggen:ThaBomba. wrote: Ik snap het gezeur niet heel goed
Het kan niet altijd feest zijn natuurlijk..G1LL wrote:Hele saaie mid intro, standaard opbouw, lelijke synth, lelijke melodie met een paar hele vervelende pitchen..
Last edited by G1LL on 23 May 2017 22:07, edited 1 time in total.
Lekker aan het dippen?G1LL wrote:Ik zal 't nog 's zeggen:ThaBomba. wrote: Ik snap het gezeur niet heel goed
G1LL wrote:Hele saaie mid intro, standaard opbouw, lelijke synth, lelijke melodie met een paar hele vervelende pitchen..
Ik vind hem lekker. Anthem heeft daarnaast ook wel iets unieks met dat ritme van die synth