Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zeg dat nog is als het zonnetje schijnt, je staat met een zon en nog 20.000 man bij de mainstage van Defqon 1 2014(want toen draaide hij hem voor het eerst), nou dan vind je het helemaal mooi

Haha misschien wel. Ik vind er NU (in de zon, btw) in ieder geval geen zak aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zeg dat nog is als het zonnetje schijnt, je staat met een zon en nog 20.000 man bij de mainstage van Defqon 1 2014(want toen draaide hij hem voor het eerst), nou dan vind je het helemaal mooi

Dude als je met een zon op de mainstage staat zou het echt veel te warm zijn daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch NC gebruik van de vocals. Eindelijk weer eens een mainstreamplaat die me boeit, maar dat moet dan ook wel van deze baas afkomen :love: . Gelukkig ook niet zo'n ellenlange break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zeg dat nog is als het zonnetje schijnt, je staat met een zon en nog 20.000 man bij de mainstage van Defqon 1 2014(want toen draaide hij hem voor het eerst), nou dan vind je het helemaal mooi

Ik zoek op zulke festivals altijd de meest donkere krotten op om daar alleen maar moeilijke teringherrie aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast (beetje dom dat ik me dit nu pas bedenk), Paultheone...

IK BEPAAL GODVERDOMME ZELF WEL WAT IK LEUK VIND EN WAT NIET. ZAL IK DAT NOG IS ZEGGEN???
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas is voor mijn gevoel vaak heel slordig met z'n synth timing waardoor t soms onnodig druk / warrig klinkt. Volgens mij ben ik daar ook wel extra vatbaar voor, maar goed :P

Raven schreef:
Ik zoek op zulke festivals altijd de meest donkere krotten op om daar alleen maar moeilijke teringherrie aan te horen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zeg dat nog is als het zonnetje schijnt, je staat met een zon en nog 20.000 man bij de mainstage van Defqon 1 2014(want toen draaide hij hem voor het eerst), nou dan vind je het helemaal mooi


Ervaring leert dat de sfeer op de main van Defqon enorm zaad is en dat 3/4 er maar een beetje bij staat.
Als je bij de Black was tijdens Miss K8 weet je wat sfeer is. Elke keer dat ik langs de red ging was het zaaddodend saai en tam behalve de eerst 8 meter vooraan waar je nooit komt.

Raven schreef:
Ik zoek op zulke festivals altijd de meest donkere krotten op om daar alleen maar moeilijke teringherrie aan te horen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar in de zon tussen 20.000 man op Defqon nota bene, Dirk. Wat dan, Dirk? Hè, Dirk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja nee kut, helemaal vergeten, als ik in de zon sta en op Defqon.1 en met 20.000 man op de mainstage dan vind ik dit wel sowieso een heel vette plaat. Dan wel ja. Sorry he Rikkert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 17:38 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige die de sound van de leadsynth echt 3 x niks vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Ben ik de enige die de sound van de leadsynth echt 3 x niks vind?


Nope, kwam op de eerste pagina deze reactie van me tegen
wootum schreef:
Ik vind hem ook niet zo bijzonder. De melodie komt heel zeurderig over en de synth vind ik niet warm genoeg klinken. En de kicks zijn weer niet m'n smaak.


En daar hou ik het na het horen van het volledige nummer nog steeds bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik had het ook al gezegd...
The Skribbler schreef:
ik vind de synth heel zeurderig klinken...


Dus ik weet niet precies wat je nou stoer loopt te doen ofzo, alsof jij de enige bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet wat hij met die vocals gedaan heeft. Door dat knip en plak werk lijkt het een eigen melodie lijn (?). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als een die hard NC fan moet ik eerlijk zeggen dat ik hier niks aan vind :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 03:40 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje, vocalen zijn aanstekelijk, niet zijn beste plaat maar goed te doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De melodie is heerlijk. Maar door de 'tape-stops' kan ik er niet vaak naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind bijna alles lekker van NC maar dit haalt voor mij bij lange na niet wat hij echt kan.

Vind t geheel nogal zeurderig klinken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 03:02 
 
Hardtraxxer

man man man wat een baas is het toch :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen dus ik noem het maar het ''riedeltje'', het riedeltje van de melodie vind ik echt heel irritant, het klinkt zo simpel en wat zeurderig zoals sommige al zeiden.

Toch zet ik dit nummer op een of andere manier regelmatig even op, en elke keer denk ik, meh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zeg dat nog is als het zonnetje schijnt, je staat met een zon en nog 20.000 man bij de mainstage van Defqon 1 2014(want toen draaide hij hem voor het eerst), nou dan vind je het helemaal mooi

Hoi.

Maandag was ik dus op Hardfest, en oke, er stonden geen 20.000 man om me heen en we stonden in een tent, maar er was een kei leuke sfeer met de mensen die om me heen stonden en NC was een super vette set aan het draaien, maar ik vond het nog steeds een saaie schijtplaat.

HOE KAN DAT?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het op Supersized echt een heerlijke plaat. Meeste bijgebleven. Misschien lag het aan je gezelschap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vond het op Supersized echt een heerlijke plaat. Meeste bijgebleven. Misschien lag het aan je gezelschap?

He! :mad:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle