Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Franske schreef:
Helaas is dit tot nu toe de slechtste Fusion release van 2011!

Voor Fusion begrippen klinkt dit echt te vrolijk! Hopelijk zullen zijn volgende tracks meer Fusion waardig zijn!


Ik wil niet zeuren, maar ik vind dit de slechtste Fusion ooit :/


Haha ik denk ik breng het wat positiever...maar je hebt wel gelijk ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:46 
 
Artiest

Franske schreef:
Rik schreef:
Franske schreef:
Helaas is dit tot nu toe de slechtste Fusion release van 2011!

Voor Fusion begrippen klinkt dit echt te vrolijk! Hopelijk zullen zijn volgende tracks meer Fusion waardig zijn!


Ik wil niet zeuren, maar ik vind dit de slechtste Fusion ooit :/


Haha ik denk ik breng het wat positiever...maar je hebt wel gelijk ja!


Maar mensen laten we eerlijk zijn, dat zegt meer over het label Fusion dan deze release toch?!
Het is niet zo dat het 1 groot drama is, het is alleen gewoon minder en dat noemen jullie dan slechtste fusion release ooit (wellicht ben ik het wel daarmee eens), maar dat zegt meer over het label imo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:

Maar mensen laten we eerlijk zijn, dat zegt meer over het label Fusion dan deze release toch?!
Het is niet zo dat het 1 groot drama is, het is alleen gewoon minder en dat noemen jullie dan slechtste fusion release ooit (wellicht ben ik het wel daarmee eens), maar dat zegt meer over het label imo ^^

Ja geeft eigenlijk alleen aan hoe hoge kwaliteit we gewend zijn van Fusion en hoe geweldig label het is :)


BTW, dit wist ik niet: CreditsWritten and produced by John-Paul Pirrello & Salvatore Pirrello

Worden Nitrouz releases altijd door 2 pers (broers?) gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:
Ga terug naar DMW :list:


Zozo, had iets politiek correcters bij jou verwacht. :P


Heb nooit een NitrouZ solo track wat aan gevonden, en de samenwerkingen zijn ook niet geweldig. Allemaal saai en onorigineel. Daarbij komt nog dat zijn hele stijl niet bij Fusion past. Alles bij elkaar lijkt het er niet op dat hij wat toe gaat voegen en het verpest het imago van Fusion alleen maar als er rommel tussen zit. Vond overigens hetzelfde bij de Sahara release, en Toneshifterz bleken later nog wel wat te kunnen. Enig verschil is dat dat hun eerste release was en NitrouZ al met genoeg andere releases heeft bewezen dat ik m niks aan vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Full Track:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

alsof die claps interessant zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn die pitchkicks gemaakt door met een koekenpan op ijzeren emmers te rammen met verschillende hoeveelheden water erin :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Volgens mij zijn die pitchkicks gemaakt door met een koekenpan op ijzeren emmers te rammen met verschillende hoeveelheden water erin :/


:lol: Haha hier moest ik wel ff om lache
Is idd echt een *** nummer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hem ook gewoon best lekker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem fijn, eens iets ander dan alleen het gebeuk van de laatste tijd op fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Of deze man echt een aanwinst zal zijn voor Fusion... moet het allemaal nog maar afwachten.
Geen slechte producer, maar iemand die je heel graag binnen wilt halen lijkt hij me ook niet.
Naja afwachten op verdere releases. ^^

Volgensmij doet hij als geluidsman ook heel veel achter de schermen voor Q etc. (zelf paarkeer bij defqon1 2010 gezien bij main, weet het verder niet zeker) Denk dat we wel wat van het kunnen verwachten in de toekomst! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle