Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 08:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nightcraft - Fall Again (SCARB086)

Label: Scantraxx Carbon
WEB release: 24/01/2023

Tracks:
Nightcraft - Fall Again

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 08:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een vette plaat weer :D Begint echt een hele interessante artiest te worden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dit nummer is echt weer top! Maakt echt heerlijke platen. De kant van hardstyle die ik nog graag hoor en enthousiast van kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, vet :) Dit is gewoon rechttoe rechtaan hardstyle zoals het hoort. Goede melodie, fijne sfeer, goede drive, degelijke kicks. Niet te veel poespas, daar hou ik wel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Vet plaatje wel ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele toffe melodie ook de verandering van de melodie na de 2e climax is zeer nice. Krijg een beetje Prefix & Denisty / B-front vibes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is precies de hardstyle die ik tegenwoordig heerlijk vind. Heerlijk sfeertje, heerlijke melodieën en degelijke kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2023 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Hele toffe melodie ook de verandering van de melodie na de 2e climax is zeer nice. Krijg een beetje Prefix & Denisty / B-front vibes
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 14:11 
 
Hardtraxx Newbie

Wauw! Hardstyle zoals ik het wil horen. Dit stijltje bevalt mij heel goed. Stevige kicks met een goeie melodie en zoals sommige hierboven ook al zeiden, hoor ik in de 2e climax B-Front invloeden en dat kan ik heel erg waarderen. TOTY materiaal dit. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh dit is wel prima eigenlijk. nergens echt heel speciaal maar wel meer zoals ik hardstyle graag hoor.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle