Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nightcraft & Dvastate - Yesterday (SCARB073)

Label: Scantraxx Carbon
WEB release: 13/05/2022

Tracks:
Nightcraft & Dvastate - Yesterday

Samples:


Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 22:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo jammer dat hier geen fijne kicks onder zitten, anders was het echt super geweest. Vooral die 2e climax was dan echt heel goed geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 18:32 
 
Hardtraxxer

Kicks zijn niet altijd heel geweldig, maar er zit wel altijd lekker veel drive in Nightcraft z'n platen. Vooral de 2e climax gaat altijd heel lekker. Lost in reality, blijft wel z'n beste plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zo jammer dat hier geen fijne kicks onder zitten, anders was het echt super geweest. Vooral die 2e climax was dan echt heel goed geweest.


Heb het soms best met je te doen.
Wat vind jij veel platen mooi maar worden ze verpest door de kicks.
Was er maar zoiets dat artiesten weer b-kanten gingen uitbrengen en dan versies op de b-kant zonder kicks.
Jij dan met jou favoriete super kickpack alles editen. Volgens mij was jij dan de gelukkigste man van Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 22:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
wootum schreef:
Zo jammer dat hier geen fijne kicks onder zitten, anders was het echt super geweest. Vooral die 2e climax was dan echt heel goed geweest.


Heb het soms best met je te doen.
Wat vind jij veel platen mooi maar worden ze verpest door de kicks.
Was er maar zoiets dat artiesten weer b-kanten gingen uitbrengen en dan versies op de b-kant zonder kicks.
Jij dan met jou favoriete super kickpack alles editen. Volgens mij was jij dan de gelukkigste man van Hardtraxx

:lol: Dat zou wat zijn ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 09:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
:lol: Dat zou wat zijn ja!


Ik zou maar uitkijken met je meningen, eerst Rick boos en nu Martin ook al overstuur.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle