Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2015 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nexone - Higher (KIU049)

Label: Keep It Up Music
WEB release: 25/01/2016

Tracks:
Nexone - Higher

Samples:


Bron: SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt best vet alleen die kick is zo slap dat er niks aan is ala geheel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 00:10 
 
Hardtraxx Addict

Melodie heeft iets zomers.. Erg lekker!! Deze al het tijdens het festival seizoen nog eens erg lekker kunnen doen :).
Vind de kick zelf ook iets wat slappe kant.
Misschien dat het aan mij ligt maar ik hoor wel dat Nexone zich nog een beetje moet onderscheiden. Want ik vind persoonlijk dat je nog wel wat Frontlinerachtige elementen terug hoort. Wat opzich niet zo gek is aangezien hij bij KIU zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Aah nieuwe track van die Lange Lange haha :P Melodie wel lekker maar kick inderdaad te slap.
Verder eens met M Unic dat hij zich nog moet onderscheiden want klinkt ,naar mijn mening, alsof Frontliner zich er te veel mee bemoeid heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje, maar neigt idd wel heel veel naar Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

leuk maar daar blijft het bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de vreselijk slappe kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een belachelijk slappe kick xd
Had Nexone last van zn oren? Slaat echt helemaal nergens op :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 21:39 
 

hurricane schreef:
Wat een belachelijk slappe kick xd
Had Nexone last van zn oren? Slaat echt helemaal nergens op :thumbdown:

released op keep it up, iets met frontliner syndroom :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 16:00 
 
Artiest

Thanks voor de feedback!
Nee, het is geen Radical Brutal 5.0 kick maar om nou te zeggen slap :/
Frontliner zelf heeft niets aan de track gedaan, alles is zelf gemaakt. Tuurlijk veel geïnspireerd door hem maar daar blijft het ook bij.

Beetje jammer van sommige reacties, maar ik zal het meenemen in m'n volgende platen ;) tnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 16:31 
 
Hardtraxxer

Nexone schreef:
Thanks voor de feedback!
Nee, het is geen Radical Brutal 5.0 kick maar om nou te zeggen slap :/
Frontliner zelf heeft niets aan de track gedaan, alles is zelf gemaakt. Tuurlijk veel geïnspireerd door hem maar daar blijft het ook bij.

Beetje jammer van sommige reacties, maar ik zal het meenemen in m'n volgende platen ;) tnx!

De kick is idd niet heel sterk maar het moet ook niet altijd dezelfde kick zijn, ik vind deze track echt goed, keep up the good work ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 17:26 
 

Nexone schreef:
Beetje jammer van sommige reacties, maar ik zal het meenemen in m'n volgende platen ;) tnx!


Het is hier geen Facebook qua reacties :P Misschien kan iemand er productie technisch wat dieper op ingaan qua kick/sounds? Wel tof dat je hier reageert! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 18:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind de kick ook verschrikkelijk :$
De punch klinkt veel te 'dik' lomp ding met een matige sound, maar hij klapt niet, er zit veel te weinig stomp in de kick. Als je er een lowpass filter over heen zou gooie nzou het geowon klinken als een bassloop zonder stomp geluid, wat een kick juist nodig heeft om een goede impact te creëren.
De tail is wat statisch en er zit niet veel beweging in de tail, hij blijft wat kalm. Ook vind ik hem iets te dof klinken tov de rest van de sounds.

De melodie is wel prima, maar ook de lead is niet zo spannend. De mid intro en climax vind ik ook vrij saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 18:46 
 

Vind die kick eigenlijk wel lekker alleen het lijkt zo los te staan van de synth. Het klinkt niet helemaal lekker samen. Verder prima plaatje :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle