Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexone - Electronic (DT087)

Label: Derailed Traxx
WEB release: 21/05/2018

Tracks:
Nexone - Electronic

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend amateuristisch dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 19:05 
 
Artiest

ThaBomba. schreef:
Wat ontzettend amateuristisch dit.

En mag ik vragen waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 19:45 
 

nee vind dit niks, melodie is vrij saai, de synth vind ik niet lekker om naar te luisteren en die frontliner kick kennen we inmiddels wel, gebruik eens iets anders (of maak eens een eigen kick voor de verandering)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nexone schreef:
ThaBomba. schreef:
Wat ontzettend amateuristisch dit.

En mag ik vragen waarom?


Maar natuurlijk. Het blijft natuurlijk slechts mijn mening, laat ik dat voorop stellen. Had de zin wat anders kunnen formuleren.

Ik vind de sound van het geheel wat leegjes/schel, dit had ik ook bij Higher(2.0). De melodie van die plaat vond ik lekker, alleen ontbreekt er iets voor mij. Of dat voor mij dan de afmix is of iets anders vind ik lastig te zeggen. Wat me verder stoort is dat de tail van de kick steeds kort wordt hoe verder hij omhoog pitcht.

Ook speelt het feit mee dat ik even ging vergelijken met een Ecstatic, waarvan hun eerste release rond de zelfde periode als die van jou was(2014/2015). Als ik een plaat als Underground, die inmiddels ook al weer een jaar oud is, vergelijk met deze plaat dan klinkt bovengenoemde veel schoner en voller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 20:55 
 
Artiest

jeffrey2107 schreef:
.. en die frontliner kick kennen we inmiddels wel, gebruik eens iets anders (of maak eens een eigen kick voor de verandering)


Het is geen frontliner kick :)

ThaBomba. schreef:
Nexone schreef:
ThaBomba. schreef:
Wat ontzettend amateuristisch dit.

En mag ik vragen waarom?


Maar natuurlijk. Het blijft natuurlijk slechts mijn mening, laat ik dat voorop stellen. Had de zin wat anders kunnen formuleren.

Ik vind de sound van het geheel wat leegjes/schel, dit had ik ook bij Higher(2.0). De melodie van die plaat vond ik lekker, alleen ontbreekt er iets voor mij. Of dat voor mij dan de afmix is of iets anders vind ik lastig te zeggen. Wat me verder stoort is dat de tail van de kick steeds kort wordt hoe verder hij omhoog pitcht.

Ook speelt het feit mee dat ik even ging vergelijken met een Ecstatic, waarvan hun eerste release rond de zelfde periode als die van jou was(2014/2015). Als ik een plaat als Underground, die inmiddels ook al weer een jaar oud is, vergelijk met deze plaat dan klinkt bovengenoemde veel schoner en voller.


Thanks voor je feedback:) hier heb ik wat aan. Zal dit ook zeker meenemen voor de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:55 
 

Nexone schreef:
jeffrey2107 schreef:
.. en die frontliner kick kennen we inmiddels wel, gebruik eens iets anders (of maak eens een eigen kick voor de verandering)


Het is geen frontliner kick :)

ik kan ook de frontliner kick pakken, iets aanpassen en het mijn eigen kick noemen. blijft zo dat frontliner kicks gebruikt die (bijna) hetzelfde klinken en dat ik de kick gewoon niet goed vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:26 
 
Artiest

jeffrey2107 schreef:
Nexone schreef:
jeffrey2107 schreef:
.. en die frontliner kick kennen we inmiddels wel, gebruik eens iets anders (of maak eens een eigen kick voor de verandering)


Het is geen frontliner kick :)

ik kan ook de frontliner kick pakken, iets aanpassen en het mijn eigen kick noemen. blijft zo dat frontliner kicks gebruikt die (bijna) hetzelfde klinken en dat ik de kick gewoon niet goed vind.


Klopt, dat kan iedereen met een beetje kennis over hardstyle kicks. Alleen is dat gewoon niet het geval. Wel jammer dat je 'm niet goed vindt. Misschien wel relevant om te vertellen dat ik kicks heb leren maken van Frontliner zelf nog ver voor het samplepack uit was. Maar no offence verder, je mag vinden wat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:08 
 

het is ook misschien dat ik hem niet goed vind omdat ik van mening ben dat de kick extreem veel op die van frontliner lijkt, en die heeft zn sounds al 495867486x gerecycled, en iedereen op keep it up naar mijn idee een keer die sounds gebruikt heeft.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle