Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump! Gaat hier nog iets mee gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had iets van een infectie opgelopen. Las dit begin september ergens en het was vrij ernstig. Hij trad nog wel op op loudfest..
De track moet zelf al wel af zijn na al die tijd, dus vraag het me ook wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neroz plaatst zojuist dit op Facebook:

Official Statement:
Dear fans,
This post is dedicated to my inactivity on social media and lack of track releases.
As some of you may know, i've got infected with Lyme-Disease. Some of you may be familliar with this, some of you may be not.
I've got infected by a mite during a walk in the forest, which carried the borellia bacteria. i've never ever seen this mite, but after a while i saw a red circle on my leg which only grew bigger. I went to see the doctor and i've got diagnosed with borrelia (Lyme).
This was around 4 months ago, but i'm still recovering and i can only hope that it will ever go away.
The problem is, that i lost interest in producing, as i did before. i wasn't motivated and started doing side things to avoid thinking of the disease.
Loudfest was my latest gig, and i had REALLY sick time, but i almost collapsed after my set because of my body's weak condition, and it took a whole hour to recover.
Therefore i'm asking you to be patient for new music, Man of God will be released in the end November / Begin of December if all goes well.
Thank you for all your support so far, it means the world to me! And i promise you, i will come back harder than before.
We will meet eachother again at "Regain's Point of no return" on the 5th of December. Untill then, i hope to be back at producing hardstyle really soon. Bit by bit, my condition improves.. so that's positive!
Thanks for your patience!
Greetings,
Steven
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heftig verhaal zeg

Ik vind dit echt een dikke plaat, jammer dat ik hem bijna nooit hoor op festivals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Heftig verhaal zeg

Ik vind dit echt een dikke plaat, jammer dat ik hem bijna nooit hoor op festivals..

Jason Payne en Regain draaien hem regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 10:38 
 
Artiest

Twanneke schreef:
Heftig verhaal zeg

Ik vind dit echt een dikke plaat, jammer dat ik hem bijna nooit hoor op festivals..


Thanks!

Ik heb de track toentertijd ook alleen maar naar een handjevol mensen gestuurd. Meer met het idee om de track te testen omdat ik weinig boekingen had/heb.

Op het moment dat ik de master binnen heb, zal ik ze doorsturen naar meerdere artiesten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Release date: 11th of February 2016

ANY071
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 21:08 
 
Hardtraxx Newbie

Het releasen van dit nummer heeft echt veel te lang geduurd.
10/10 though, ben nog nooit zo hyped geweest voor een release :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 12:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja blijf deze wel erg vet vinden eigenlijk, hopen dat hij volledig boven z'n ziekte gekomen is, en snel weer volle bak bezig kan gaan met nieuwe shit :D

Gunfactor ligt wel meteen een stukje hoger als je dat verhaal zo leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow deze was ik even helemaal vergeten. Hij kwam me al zo bekend voor.
Wel een heftige situatie, hopelijk knapt hij er helemaal van op!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle