Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:03 

Hardtraxx Addict

Neilio schreef:
Gaat lastig als het nummer nog niet uit is he ;) en geloof me de verkoop cijfers vallen echt niet tegen. Ik weet zeker dat geen enkele 'beginnend' hardstyle label in de buurt komt van de verkoop cijfers. Kan er niet van leven, maar het is zeker een welkome part time job :)

Fijn om te horen dat de verkoop lekker loopt, dat heb je zeker verdiend met jouw tracks. Als je er maar niet van afhankelijk wordt en daardoor geforceerd gaat produceren. ;)

Then again, mss kun je er dan wel een fulltime job van maken, zou vet zijn. Draai je ook trouwens of produceer je vooral?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 01:15 

Artiest

Meph0 schreef:
Neilio schreef:
Gaat lastig als het nummer nog niet uit is he ;) en geloof me de verkoop cijfers vallen echt niet tegen. Ik weet zeker dat geen enkele 'beginnend' hardstyle label in de buurt komt van de verkoop cijfers. Kan er niet van leven, maar het is zeker een welkome part time job :)

Fijn om te horen dat de verkoop lekker loopt, dat heb je zeker verdiend met jouw tracks. Als je er maar niet van afhankelijk wordt en daardoor geforceerd gaat produceren. ;)

Then again, mss kun je er dan wel een fulltime job van maken, zou vet zijn. Draai je ook trouwens of produceer je vooral?

Ik zou me nooit laten forceren. Ik maak muziek die naar mn hart ligt. Of ik er nou geld of niet mee verdien. Het is wat ik het allerliefste doe en ik zou niet mn ziel verkopen om maar geld te kunnen verdienen. Het feit dat ik nu geld ermee verdien is gewoon geweldig en een mooie bijverdienste.
Mijn doel is natuurlijk om muziek mijn fulltime baan te maken en helaas lukt dat op dit moment niet, want ik moet het alleen doen met mijn producties. Ik zou graag wat meer optredens willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 10:57 

Hardtraxxer

Out on monstercat !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

Kan niet vinden op Hardstyle.com :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 11:42 

Hardtraxxer

Thanks ECHO for telling! Bought it :)

Nuracore schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=-LXwodhuZrU

I feel your pain
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 12:11 

Hardtraxxer

Awesome track Neilio :)
Bought it ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 13:54 

Artiest

Track is released!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 13:50 

Artiest

Nuracore schreef:

Monstercat released helaas niet op hardstyle.com...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Neilio schreef:
Nuracore schreef:

beetje jammer, vergroot wel de koop kansen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:58 

Hardtraxxer

NONDEJU hijs weer geniaal, komen alleen maar juweeltjes uit de laatste tijd. heerlijke melodie als altijd

keep up the good work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 21:10 

Artiest

TheAvENgER schreef:
NONDEJU hijs weer geniaal, komen alleen maar juweeltjes uit de laatste tijd. heerlijke melodie als altijd

keep up the good work!

Dank je wel! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

goed bezig baasje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 19:57 

Hardtraxxer

Dit klinkt echt zeer netjes!!vooral de 2e climax klinkt wel erg goed !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 00:06 

Hardtraxxer

Neilio, vind deze NR echt top van je. Je releases worden steeds beter, maar vind deze toch echt het vetst van allemaal tot nu toe. Ga zo door man! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:56 

Artiest

Ofcourse schreef:
Neilio, vind deze NR echt top van je. Je releases worden steeds beter, maar vind deze toch echt het vetst van allemaal tot nu toe. Ga zo door man! :)

Ik hoor zelf ook het verschil heel duidelijk tussen de kwaliteit en de techniek van mn platen. Ben blij met de vooruitgang. Dank je wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Vind het echt een Wildstylez kick! Klinkt niet verkeerd man :cool: Hij pitcht ook mooi. Aardig plaatje, deze komt wel in de CD map denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:56 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Vind het echt een Wildstylez kick! Klinkt niet verkeerd man :cool: Hij pitcht ook mooi. Aardig plaatje, deze komt wel in de CD map denk ik!

Thanks voor het compliment :D Wildstylez kick is mijn idool kick haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:48 

Artiest

Nu ook geupload op mijn eigen channel!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:23 

Hardtraxxer

Lekker hoor Nelio. Ga zo door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:08 

Neilio schreef:
Nuracore schreef:

Eigelijk wel logisch ook / in elk geval een goede keuze.

Over de track, leuke 2de climax qua lead. Voor de rest heb ik nooit wat aan je tracks gevonden (besides and god said/true beauty, gewoon puur als ik eens geen zin heb in hardstyle wat nog wel redelijk voorkomt)

Ga je ook eens een keer wat nieuws proberen? Of blijf je altijd dezelfde 'stijl' maken? dan weet ik een beetje of ik in het verloop nog op deze links moet gaan klikken met de naam neilio of niet, haha (no offence hé)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

ik heb hem gelijk maar op cd gezet want hij klinkt vet! :D intro is niet te zacht, gewoon goede kicks en een melodie om je vingers bij af te likken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

jeuj kheb hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:11 

Artiest

dellionNL schreef:
Neilio schreef:
Nuracore schreef:

Eigelijk wel logisch ook / in elk geval een goede keuze.

Over de track, leuke 2de climax qua lead. Voor de rest heb ik nooit wat aan je tracks gevonden (besides and god said/true beauty, gewoon puur als ik eens geen zin heb in hardstyle wat nog wel redelijk voorkomt)

Ga je ook eens een keer wat nieuws proberen? Of blijf je altijd dezelfde 'stijl' maken? dan weet ik een beetje of ik in het verloop nog op deze links moet gaan klikken met de naam neilio of niet, haha (no offence hé)

Begrijp ik goed dat jij True Beauty & And God Said wel goede tracks vindt? Kun je uitleggen waarom die wel en mijn andere niet?
En ik ben zeker van plan om iets nieuws te proberen, maar mijn manier van producen is gewoon maken wat ik zelf vet vind en kennelijk is dat steeds die 'stijl'. Maar ik wil sowieso iets nieuws proberen.
Thanks voor je feedback ;)

Dj Skitzo schreef:
ik heb hem gelijk maar op cd gezet want hij klinkt vet! :D intro is niet te zacht, gewoon goede kicks en een melodie om je vingers bij af te likken :)

Goed om te horen!

Nuracore schreef:
jeuj kheb hem :)

Thanks man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:26 

Hardtraxx Addict

Klinkt weer goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:28 

Hardtraxxer

Neilio schreef:
TheAvENgER schreef:

keep up the good work!

Dank je wel! :woot:

Da stijltje wat je in de tweede wat je in de tweede climax gebruikt da spreekt me iig heeel erg aan.
vraagje tussendoor btw, welk programma gebruik je ook weer om te produceren??
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle