Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet helemaal mijn smaak dit, kicks lijken niet helemaal lekker door te komen.

Wel hulde voor je reactie Neilio, kunnen een heleboel anderen een voorbeeld aan nemen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 21:56 
 

kicks vallen uiteindelijk toch best mee, eerst vond ik ze best kut maar in hq klinken ze gewoon weer lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow hulde voor je reactie Neilio, echt respect daarvoor! De vocals zijn een beetje cheesy, de kicks vallen een beetje op de achtergrond (vooral in het stuk tussen de twee climaxen), maar er zit wel weer een bijzonder fijn sfeertje in dit nummer. Melodie is niet de sterkste van je tot nu toe, maar lekker desalniettemin. En het is er duidelijk één met jouw handtekening eronder waardoor hij zich onderscheidt.

De eerste tracks die ik van je hoorde waren die van de Freezing Cold EP. Ik was inderdaad ook geen fan van de kicks, maar die melodieën man, damn! Hierna kwamen er een paar releases die een beetje aan me voorbij zijn gegaan, een prima track met Rebourne, en een wat mindere met Melissa Pixel. Opzich wel een fijn nummertje met een lekkere melodie, maar het kwam door de vocals dat de track al snel niet meer opgezet werd. Maar de track die er voor mij echt uitsprong is Apache, ik kan nog steeds wegdromen bij die sfeer en die heerlijke melodie :loving: . Ondanks dat ik me bij de meesten aansluit wat betreft de kicks, is het wat Ventrue al zei in een ander topic

Ventrue schreef:
Als tracks bepaalde elementen bevatten of een bepaald gevoel geven kan ik daar ongeacht van de kwaliteit enorm van genieten en ben ik wat betreft kwaliteit een stuk minder kritisch als wanneer ik een standaard plaat hoor die mij van zichzelf niet zo heel veel doet.


Dat dus, je hebt een eigen stijl, je hebt een gave wat betreft het maken van ontzettend fijne melodieën, en dat zijn allemaal redenen dat ik jou tracks beluister als ik ze voorbij zie komen en in de gaten zal blijven houden.
Blijf gewoon zo doorgaan, je kunt niet iedereen te vriend houden, maar blijf vooral ook streven naar vooruitgang en verbetering, hoewel je dat laatste toch wel zult doen :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle