Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freezing Cold klinkt als typisch Neilio. Een fijn luisterplaatje dus. De kicks gaan helaas een ietsje hoog in de climax, maar bij deze plaat kan in dat nog wel waarderen. :) Way Beyond beschrijft echter precies wat er met de kicks gebeurt: ze stuiteren Way Beyond het audiospectrum, wat in mijn optiek echt totáál niet klinkt. Jammer, want opzich had het best een leuk plaatje kunnen zijn. Ain't No Dream weet me het meest raken. Een heerlijke luisterplaat met een opzwepende melodie.

Kortom: het zijn beslist geen tracks waar ik helemaal op uit m'n plaat zou gaan (zoals meestal bij Neilio), maar het zijn daarentegen wel heerlijke luisterplaten (op Way Beyond na) om regelmatig te draaien. :) Vo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 01:40 
 
Hardtraxx Veteran

Voorkeur gaat toch uit naar Way Beyond (die intro met die pitchende kicks :love: ) en Freezing Cold (melodie is gewoon heilig). Ain't No Dream vind ik de minste van de drie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freezing Cold heeft een heerlijke melodie. Kicks zijn matig. Rest er omheen is ook wel lekker. Prima plaatje :) 6,8/10
Way Beyond is geweldig imo :loving: geweldige melodie en intro is ook super. Heerlijk :love: 8,1/10
Ain't No Dream heeft opnieuw een heerlijke melodie, ook een lekkere intro. Kicks zijn ook wat beter dan bij de andere 2. 7,2/10
Al met al prima release. Neilio mag nog wel een beetje sleutelen aan de kicks, ze zijn niet slecht ofzo, maar wanneer ze wat beter zijn kunnen dit allemaal geweldige plaatjes worden. Maar ik ga ze alle 3 meenemen :)
Hele goeie aanwinst op DWX ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 23:25 
 
Hardtraxxer

Way Beyond is echt waanzinnig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 01:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt voor alle reacties! Blij om te vernemen dat het overwegend positief is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 01:47 
 
Hardtraxxer

Neilio schreef:
Bedankt voor alle reacties! Blij om te vernemen dat het overwegend positief is :cool:

De eindbaas zelf! Haha :P

Fijne nummers, hele EP :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ain't No Dream wat een track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de rest van de previews geluisterd. Ik vind ze beide degelijk, maar Ain't No Dream springt er voor mij wel echt bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn ogen echt een van de grootste talenten op euforisch gebied... benieuwd of hij deze zomer meteen veel meer boekingen zal krijgen dankzij DWX :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmmm so so, vind het allemaal erg tam. Klinkt wel goed en hoop meer te horen van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Way beyond (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allemaal welke leuke plaatjes met Way Beyond als beste.
geen van de tracks pakt me heel erg maar wel verdient dat Neilio eindelijk beetje doorbreekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Way beyond en Aint no dream zijn 2 mooie plaatjes, lekker euforisch en energiek. Neilio heeft goeie vooruitgang geboekt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral freezing cold vind ik vet.
De rest gaat, net als de oudere neilio track's.

Eerder mezelf altijd afgevraagd waarom die niet dichterbij met een label kwam, ipv monstercat. Nu gelukkig bij D.W.X. Hopelijk maakt ie nu een betere kans in de hard dance scene ;)

De mix die neilio maakte voor GQ.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke platen, en nog maar 1 nachtje slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:08 
 

Helaas, vind het niet veel aan.. De sounds doen me nog niet veel, en de melodieen nemen me ook niet mee zoals ik dat bij anderen terug lees. Nog effe doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen! Way Beyond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke tracks zeg! :thumbsup: Stuk voor stuk geweldige melodieën met veel gevoel. Voor de rest zitten de platen ook prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat wordt er een heerlijke sfeer neergezet in deze platen. Een van de sterkste mainstream platen van de afgelopen paar maanden is voor mij toch wel Way Beyond. Wat een gigantisch lekker zomers gevoel krijg je erbij zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Way Beyond heeft een erg lekkere mid-intro en een mooie euforische climax. Stoor me eerlijk gezegd niet zo aan de pitchkicks in deze plaat dus das een positief punt :thumbup: Ain't no dream is ook een erg lekkere plaat. Kicks lijken iets harder te gaan. Die synth in de mid-intro klinkt erg lekker. Overgang van de mid naar de break vind ik iets minder. Climax klinkt dan wel weer heel erg fijn. En overall heeft de plaat een heerlijke sfeer. Freezing Cold, pakt me het minst van de drie, kicks gaan naar mijn mening iets te zacht. Maar de melodie klinkt weer lekker euforisch.
Ja deze release pakt mij zeker, aangenaam positief verrast. Ga zo door! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:12 
 

Mod edit: De officiële previews staan al online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Way Beyond klinkt erg lekker met die melodie, zometeen de rest eens rustig beluisteren. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ain't no dream :worship: Meesterwerk! Alleen die vocalen klinken nog wat amateuristisch imo :P Melodie is wel echt geweldig en die intro doet het ook erg goed :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle