K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 10 days ago
View on YouTube
:/
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Ik vind dat begin wel erg vet, olifanten geluid met een wappie kick xd. Die anti op het laatste vind ik dan weer wat minder
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Nee, dit sla ik over.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
:sick:
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
NXT LVL kut
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Weer van die ontzettend geforceerde raw meuk die we toch eigenlijk inmiddels wel een beetje beu zouden moeten zijn :mad:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
13/12 :yawn:
R
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2014
last seen Mar 2017
Ncrypta zoek een andere hobby :whistle:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
:sleep:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
StevenvanKuijk wrote:13/12 :yawn:
Seeker Of Fire wrote::sleep:
yannickvk wrote:Nee, dit sla ik over.
R
Not to hate, maar doe het maar eens na jongens. Ik heb respect voor elke producer, en zo ook voor Ncrypta. Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort. Het heeft niet mijn voorkeur maar vind het zeker niet zo slecht als jullie omschrijven!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Re-vamp wrote:doe het maar eens na jongens.
:lol:. Dikke floorkiller ook zeker dit?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Re-vamp wrote:Not to hate, maar doe het maar eens na jongens. Ik heb respect voor elke producer, en zo ook voor Ncrypta. Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort. Het heeft niet mijn voorkeur maar vind het zeker niet zo slecht als jullie omschrijven!
Kicks pakken me niet helaas. Verder is dat eigenlijk waar deze hele plaat om draait dus dan heb je ook geen andere elementen (vette melodie, paar mooie vocalen bijvoorbeeld) die dat compenseren. Het houd hier al heel snel op als je de kicks niks vind.
Bij een harde melodieuze plaat bijvoorbeeld Deetox - Paralyzed heb je goeie vocals, melodie en kicks. Als je een van die 3 dingen niks vind kun je die plaat nog steeds heel vet vinden door alle andere elementen die er in zitten.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Re-vamp wrote: Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort.
welke muziek luister jij dan, ik heb kicks als deze al zo vaak gehoord dat ze me 3 keer mn neus uit komen
R
Dezelfde muziek als jij anders zou ik niet op dit forum zitten. Laat mij eens een track horen die dezelfde kick heeft als deze? Ben benieuwd.
R
Svbtwee wrote:
Re-vamp wrote:Not to hate, maar doe het maar eens na jongens. Ik heb respect voor elke producer, en zo ook voor Ncrypta. Vind het een gewaagde plaat met een kick die je niet vaker hoort. Het heeft niet mijn voorkeur maar vind het zeker niet zo slecht als jullie omschrijven!
Kicks pakken me niet helaas. Verder is dat eigenlijk waar deze hele plaat om draait dus dan heb je ook geen andere elementen (vette melodie, paar mooie vocalen bijvoorbeeld) die dat compenseren. Het houd hier al heel snel op als je de kicks niks vind.
Bij een harde melodieuze plaat bijvoorbeeld Deetox - Paralyzed heb je goeie vocals, melodie en kicks. Als je een van die 3 dingen niks vind kun je die plaat nog steeds heel vet vinden door alle andere elementen die er in zitten.
Mee eens. Ik hou ook meer van platen, zoals die nieuwe van MYST (before you go), maar ik kan dit op zn tijd ook wel waarderen. Je mening uiten op deze manier is echt top, kudo's daarvoor! :thumbsup:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja hoor, we hebben dr weer een.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Broken Balance wrote:
Ja hoor, we hebben dr weer een.
:lol:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 11 hours ago
Qua gebruikte sounds is het wel prima, alleen het voelt een beetje leeg. Ik weet niet of mijn oren kapot zijn, of dat het een slechte rip is, maar het klinkt een beetje alsof dit nog een work in progress is waarbij er nog allerlei sounds moeten worden toegevoegd om het op te vullen (een dikke reverb op de punch, zoals je tegenwoordig wel vaker hoort, zou hier wonderen doen).
R
@sjaakie P: Voor bijna elke producer in de scene is er ruimte voor verbetering, zelfs de pro's zijn niet klaar met innoveren en nieuwe dingen ontdekken! Dus in dat opzicht ben ik het wel met je eens

En @broken balance: fijn dat je er weer een hebt :thumbsup: