Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ncrypta - Freefall EP (ID001)

Label: Identity Records
WEB release: 02/04/2020

Tracks:
01. Ncrypta - Freefall
02. Ncrypta & Mona Rose - Freefall (Cinematic Version)

Samples:
View on YouTube

View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
View on YouTube

@ 2:25
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Komt 2 april uit en wordt een EP met de naam Freefall! :thumbup:
C
Hardtraxxer
84 posts member since 2020
last seen Dec 2021
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
^ Eens, vind 'm desondanks wel leuk.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Alm1ghty wrote:Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.
Welkom in deze scene die nu nog steeds zo prachtig wordt gevonden.. terwijl 't wel anders is geweest. xd :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
G1LL wrote:
Alm1ghty wrote:Same shit different sounds. Als hier Rebelion, Warface ofzo voor had gestaan had ik het ook geloofd. Het lijkt echt ontzettend veel op andere tracks.
Welkom in deze scene die nu nog steeds zo prachtig wordt gevonden.. terwijl 't wel anders is geweest. xd :P
Tja, we zijn het ontgroeid denk ik. Waar ik eerst naar feesten ging voor de muziek en bepaalde artiesten sta ik er nu louter voor de gezelligheid en om oude bekenden weer eens te zien.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Alm1ghty wrote:
G1LL wrote:
Tja, we zijn het ontgroeid denk ik. Waar ik eerst naar feesten ging voor de muziek en bepaalde artiesten sta ik er nu louter voor de gezelligheid en om oude bekenden weer eens te zien.
Ontgroeid? Man er word gewoon saai geproduceerd :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Er is markt voor, maar ik vind het verschrikkelijk klinken. Ontiegelijk lelijke kicks en ook die schreeuwvocalen zijn verschrikkelijk.

De Cinematic Version klinkt dan wel weer top.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote:Er is markt voor, maar ik vind het verschrikkelijk klinken. Ontiegelijk lelijke kicks en ook die schreeuwvocalen zijn verschrikkelijk.
N
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
De 2 door jou genoemde acts proberen naar mijn inziens veel te variëren in hun muziek en tuurlijk maken ze niet altijd platen die super diepgaand zijn met ingewikkelde melodieën of weet ik veel hoeveel lagen in hun muziek.
Maar het zijn altijd wel tracks waar voor mij genoeg in verwerkt zit om van te kunnen genieten als liefhebber en lekker op los te kunnen gaan met hier en daar ook gewoon een lekkere lompe ramplaat.

Maar wat Ncrypta hier nu maakt vind ik echt helemaal 3x niks, de vocals zijn echt verschrikkelijk en zo een beetje elk ander element van de track klinkt zo verschrikkelijk simpel :/
Doe mij dan toch maar crushmode, fake news, corruption of live for this etc. etc.
Stuk voor stuk dikke ramplaten die gewoon goed afgewerkt en vol klinken! :D

Tldr: dit is een kut plaat, rebelion en warface maken de laatste jaren best goede tracks naar mijn mening met hier en daar een tegenvallertje :cool: