Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mystery - 4 O'Clock (DMW094)

Label: Dutch Master Works
Vinyl release: -
WEB release: 03/09/2012

1. Mystery - 4 O'Clock

Samples:


Bron: http://www.junodownload.com/products/4- ... 030200-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:32 
 
Hardtraxx Elite

Zelfde vocals als Promise Me >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt nog niet echt helemaal lekker uitgewerkt. Lijkt wel of de kick net te kort is ook. Het filmpje ervoor is meer van kwaliteit dan de track. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit dan weer?????? Jezus zeg elke keer denk ik ''ok dit is wel echt het dieptepunt, veel erger kan het niet worden'' en dan TOCH komt er weer zoiets. Wtf man... Kutscene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:19 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Wat is dit dan weer?????? Jezus zeg elke keer denk ik ''ok dit is wel echt het dieptepunt, veel erger kan het niet worden'' en dan TOCH komt er weer zoiets. Wtf man... Kutscene.


Echt kut enzo he, knap dat je het dan toch zo blijft volgen/ blijft reageren bij nieuwe tracks.

OT: Promise me vocals, zatox kicks/ screeches?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Wat is dit dan weer?????? Jezus zeg elke keer denk ik ''ok dit is wel echt het dieptepunt, veel erger kan het niet worden'' en dan TOCH komt er weer zoiets. Wtf man... Kutscene.


Ja wat een kutscene :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Elexz schreef:
Wat is dit dan weer?????? Jezus zeg elke keer denk ik ''ok dit is wel echt het dieptepunt, veel erger kan het niet worden'' en dan TOCH komt er weer zoiets. Wtf man... Kutscene.


Echt kut enzo he, knap dat je het dan toch zo blijft volgen/ blijft reageren bij nieuwe tracks.

OT: Promise me vocals, zatox kicks/ screeches?

Ik zie niet wat daar knap aan is. In jouw geval zou ik het eerder opmerkelijk vinden, maargoed. Zal wel iets met je autisme te maken hebben denk ik. En tja, de hoop blijft er bestaan he, dat er hier en daar soms nog een degelijk plaatje geproduceerd wordt ;) Sla ik de slag weer mis, zoals 95% van de huidige zooi, is de comment niet vaak positief nee. Snap niet zo goed waarom dat zo lastig te begrijpen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite

dat je de moeite doet voor die 5%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
dat je de moeite doet voor die 5%.

Ik weet niet onder welke steen jij leeft, maar volgens mij is 3x klikken, je oren 20 seconde open zetten, en vervolgens 3x op je toetsenbord rammen niet echt moeite. Gezien jij 23 uur per dag op Hardtraxx zit misschien wel idd. Zo een ben ik niet, sorry ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:55 
 
Hardtraxx Addict

Dit hebben we ook al 100x gehoord, opbouw geval is een beetje frontliner style.

En emmerick jij bent ook maar een zeveraar zeg, kom jou comments ook overal tegen.
Laatst nog onder een track van Atmozfears op utube dat je loopt te vertellen wat een goede producer Tim is en dat hij tips heeft gekregen van Wildstylez oid. :yawn: blablabladoewatmetjelevenblabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Dit hebben we ook al 100x gehoord, opbouw geval is een beetje frontliner style.

En emmerick jij bent ook maar een zeveraar zeg, kom jou comments ook overal tegen.
Laatst nog onder een track van Atmozfears op utube dat je loopt te vertellen wat een goede producer Tim is en dat hij tips heeft gekregen van Wildstylez oid. :yawn: blablabladoewatmetjelevenblabla


Sorry maar moet hier emmerick wel een beetje gelijk geven word altijd zo moe van sommige reacties van mensen op tracks van blaa meaaahhh de scene gaat kapot etc. stel je eige niet zo aan is een nummer niet jouw ding luister hem dan niet meer en zet er niet zo'n trieste reactie bij. Ik vind deze plaat ook niet vet dus ik reageer ook niet zo overdreven. Zoals emmerick zei concentreer je nu op de platen die je wel goed vind en filter alleen platen die je wel vet vind ook al is dat tegenwoordig moeilijk maar ga niet zo zitten huilen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Sorry maar moet hier emmerick wel een beetje gelijk geven

:lol:

SkiggyRapz18 schreef:
word altijd zo moe van sommige reacties van mensen op tracks van blaa meaaahhh de scene gaat kapot etc.

Dan heb jij Emmerick's vroegere reacties niet gelezen :lol: Dan dacht je hier wel anders over, bwahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:08 
 

Elexz schreef:
emmerick schreef:
Elexz schreef:
Wat is dit dan weer?????? Jezus zeg elke keer denk ik ''ok dit is wel echt het dieptepunt, veel erger kan het niet worden'' en dan TOCH komt er weer zoiets. Wtf man... Kutscene.


Echt kut enzo he, knap dat je het dan toch zo blijft volgen/ blijft reageren bij nieuwe tracks.

OT: Promise me vocals, zatox kicks/ screeches?

Ik zie niet wat daar knap aan is. In jouw geval zou ik het eerder opmerkelijk vinden, maargoed. Zal wel iets met je autisme te maken hebben denk ik. En tja, de hoop blijft er bestaan he, dat er hier en daar soms nog een degelijk plaatje geproduceerd wordt ;) Sla ik de slag weer mis, zoals 95% van de huidige zooi, is de comment niet vaak positief nee. Snap niet zo goed waarom dat zo lastig te begrijpen is.

Iemand zomaar een autist noemen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ach, je haalt ze er zo uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Sorry maar moet hier emmerick wel een beetje gelijk geven

:lol:

SkiggyRapz18 schreef:
word altijd zo moe van sommige reacties van mensen op tracks van blaa meaaahhh de scene gaat kapot etc.

Dan heb jij Emmerick's vroegere reacties niet gelezen :lol: Dan dacht je hier wel anders over, bwahah


Ik denk niet anders over Emmerick, alleen over het feit van die trieste reacties allemaal, wat hij zegt moet hij zelf weten alleen ik kon me hier in deze keer wel vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Joeyvg schreef:
Dit hebben we ook al 100x gehoord, opbouw geval is een beetje frontliner style.

En emmerick jij bent ook maar een zeveraar zeg, kom jou comments ook overal tegen.
Laatst nog onder een track van Atmozfears op utube dat je loopt te vertellen wat een goede producer Tim is en dat hij tips heeft gekregen van Wildstylez oid. :yawn: blablabladoewatmetjelevenblabla


Sorry maar moet hier emmerick wel een beetje gelijk geven word altijd zo moe van sommige reacties van mensen op tracks van blaa meaaahhh de scene gaat kapot etc. stel je eige niet zo aan is een nummer niet jouw ding luister hem dan niet meer en zet er niet zo'n trieste reactie bij. Ik vind deze plaat ook niet vet dus ik reageer ook niet zo overdreven. Zoals emmerick zei concentreer je nu op de platen die je wel goed vind en filter alleen platen die je wel vet vind ook al is dat tegenwoordig moeilijk maar ga niet zo zitten huilen. :thumbdown:

Wat een onzin zeg, je mag toch ook ergens negatief op reageren. De mensen die gaan reageren op negatieve reacties zijn juist kansloos. En dan heb ik het niet over mensen die met een goed geonderbouwde mening een ander probeert te overtuigen of probeert aan te tonen aan derden waarom hij/zei de track wel mooi vind, maar over de mensen die altijd komen met het het domme argument: 'als je het niet mooi vind, zeg dan niks en reageer alleen op wat je mooi vind'. Dan ben je pas kansloos aan het praten. >.< Dit bedoel ik in het algemeen, want ik ben zelf ook van mening dat Elexz wel erg loopt te piepen in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
:: AUDIOFREQ ::‏@audiofreqdj

Hey @DJZatox … This sounds like one of your kicks… http://www.youtube.com/watch?v=XZuUkQrRI8Y



Citaat:
DJ Zatox‏@DJZatox

@audiofreqdj Sam this guy need to make his own kicks ... Again he stolen my kicks?


Beetje goedkoop dit, zelf geen kicks kunnen maken en dan bij een label gaan. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan altijd erger dan dit.....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BLS_TStvK8g&feature=share&list=PLCOq7C_nEIDSI0esFq9tiwsP1ot0QgRx_ /youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 12:29 
 
Hardtraxx Addict

Elexz schreef:
Wat is dit dan weer?????? Jezus zeg elke keer denk ik ''ok dit is wel echt het dieptepunt, veel erger kan het niet worden'' en dan TOCH komt er weer zoiets. Wtf man... Kutscene.


Produce technisch gezien is dit toch minder slecht dan andere tracks die ik hier wel eens zie staan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle