Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Het zal vast al ergens gevraagd zijn maar weten we inmiddels waarom MYST ervoor heeft gekozen om op deze manier zijn album te releasen? Dus eerst alle tracks los en daarna pas het album?

Ik heb geen idee, want ik zal het album ook zeker niet kopen of aan mijn playlist toevoegen als ik (vrijwel) alle singles al maanden geleden in mijn playlist had staan. Misschien zodat hij een album tour kan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Roan schreef:
Het zal vast al ergens gevraagd zijn maar weten we inmiddels waarom MYST ervoor heeft gekozen om op deze manier zijn album te releasen? Dus eerst alle tracks los en daarna pas het album?

Ik heb geen idee, want ik zal het album ook zeker niet kopen of aan mijn playlist toevoegen als ik (vrijwel) alle singles al maanden geleden in mijn playlist had staan. Misschien zodat hij een album tour kan doen?


Album tour? in alle plaatselijke kroegen een livestream organiseren ofzo? >.<

Gewoon spreiding van je momentum door elke week een single te releasen ipv pats boem een album droppen die men na een maand niet meer luistert. Denk dat dit de beste manier is om jezelf langdurig in de kijker te houden, zeker gezien de situatie rondom COVID.

Vind het persoonlijk jammer dat hij in deze tijd met zo'n meesterwerk komt, maar denk wel dat hij de beste manier heeft gekozen om hem zo uit te brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien kan RoyAPO een spotify analyse doen om te kijken of het bereik van MYST is gegroeid door de nummers van dit album? Dan heeft hij er wel degelijk goed aan gedaan, als de uitslag positief is natuurlijk. Als ik in mijn directe omgeving kijk, dan zie ik dat MYST nog maar weinig aan populariteit heeft gewonnen. Ook op social media niet. Dat zijn natuurlijk twee hele belangrijke kwantitatieve studies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Album tour? in alle plaatselijke kroegen een livestream organiseren ofzo? >.<

Gewoon spreiding van je momentum door elke week een single te releasen ipv pats boem een album droppen die men na een maand niet meer luistert. Denk dat dit de beste manier is om jezelf langdurig in de kijker te houden, zeker gezien de situatie rondom COVID.

Vind het persoonlijk jammer dat hij in deze tijd met zo'n meesterwerk komt, maar denk wel dat hij de beste manier heeft gekozen om hem zo uit te brengen!

De strategie van het uitbrengen van singles en zo momentum behouden in deze tijd, kan ik volgen. Ik begrijp alleen niet wat de winst dan nog is van het album uitbrengen. De album tour was inderdaad een sarcastische suggestie in deze tijd. Een paar social media posts? Die paar fysieke verkopen waarvan je maar moet hopen dat de aantallen in deze tijd de productiekosten dekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Die paar fysieke verkopen waarvan je maar moet hopen dat de aantallen in deze tijd de productiekosten dekken?

Anderzijds: mensen kunnen toch niet naar festivals, feesten of uitgaan momenteel. Wellicht zijn ze dan sneller geneigd om een CD'tje aan te schaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Misschien kan RoyAPO een spotify analyse doen om te kijken of het bereik van MYST is gegroeid door de nummers van dit album? Dan heeft hij er wel degelijk goed aan gedaan, als de uitslag positief is natuurlijk. Als ik in mijn directe omgeving kijk, dan zie ik dat MYST nog maar weinig aan populariteit heeft gewonnen. Ook op social media niet. Dat zijn natuurlijk twee hele belangrijke kwantitatieve studies.

Pohh misschien moet ik dat maar weer eens gaan doen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Tering wat ontiegelijk goed. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik I Can See Now naast Bliss de beste track van dit album vind tot nu toe. Hier liggen de kicks ook een stuk lekkerder in het gehoor wat mij betreft, naast een briljante melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik denk dat ik I Can See Now naast Bliss de beste track van dit album vind tot nu toe. Hier liggen de kicks ook een stuk lekkerder in het gehoor wat mij betreft, naast een briljante melodie.


Voor mij zijn dat I Can See Now, Life Eternal en The Path We Take. Stuk voor stuk heerlijke platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

BroodjeKroket schreef:


Tering wat ontiegelijk goed. :loving:


:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik zin in dit album zeg, keer op keer flikt hij het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 22:25 
 
Hardtraxxer

MYST is zeker 1 van de meest interessante producers op het moment, zowel op het gebied van sound design als diepe en emotionele melodieën. Kan niet anders dan een geweldig album worden dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYST op Facebook schreef:
My album TRINITY is out now on cd! Most of you will receive it today or after the weekend.
Unfortunately, I was unable to sign the copies due to private circumstances. Everyone who bought the album will receive the extended mixes of all the tracks next week.
Digitally every two weeks a new track will be released, as I already did the last few months.
We are still looking at the availability for a vinyl release. I will let you guys know when I have more info.
Merch will be drop this week aswell!
Thanks everyone for supporting my music in any kind of way!
Afbeelding


Heb gisteren een verzendbevestiging van Q-Dance met track & trace gehad, alleen bij DHL is ie nog niet ontvangen of verwerkt, dus zal maandag worden vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm zelf nog geen verzend bevestiging ontvangen. Zal binnenkort wel komen.

Edit: nu bevestiging ontvangen van DHL dat ze morgen komen. Top! :D

Edit 2: Net het album + pet ontvangen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2021 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook de nog niet gereleasde platen zijn stuk voor stuk weer heerlijk.
Album van het jaar voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2021 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cd ook net binnen gekregen. Staan nog 4 heerlijke niet geprievewde platen op.
Wat me op viel is dat de Where I Shine (Trinity Edit) nog geplakt zit achter de Fire & Ice (Trinity Edit)
Album van het jaar voor mij persoonlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2021 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond de eerste twee delen van het album al goed, maar er miste nog iets speciaals aan de platen. Deel drie maakt dat meer dan goed. MYTH, Fight The Hardest, Driven By Pain en Find You zijn zulke onmeunig goede tracks, ze kunnen eindelijk de concurrentie aan met de oude MYST platen die maar niet overtroffen konden worden. Heb ze urenlang op repeat staan. Album was meer dan m'n geld waard en m'n verwachtingen zijn zeker overtroffen (ik maar denken dat dat laatste deel filler platen zouden worden). Die trinity edits hadden van mij niet gehoeven. Leuk live, maar op de koptelefoon klinken ze toch niet al te best. Wel leuk dat ie een tweede edit er als een verrassing bij heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2021 23:57 
 
Hardtraxxer

Wat een vreselijk goed album zeg, ook de nieuwe tracks zijn weer uitermate goed. :worship: Vind Myth wel een van de vetste platen van het hele album, die vocal/screech maakt die plaat heel fijn naar mijn mening. Fight the hardest en driven by pain doen me dan weer denken aan de oudere sound van Myst wat ook wel weer lekker is. Find you is verder ook een leuke plaat, alleen jammer dat die vocal al zo vaak gebruikt is in andere hardstyle nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Völser schreef:
Cd ook net binnen gekregen. Staan nog 4 heerlijke niet geprievewde platen op.
Wat me op viel is dat de Where I Shine (Trinity Edit) nog geplakt zit achter de Fire & Ice (Trinity Edit)
Album van het jaar voor mij persoonlijk :loving:

Ik was weer eens te laat met bestellen... nouja, dan maar digital. Want die previews afgelopen weken waren top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog meer een mail ontvangen met alle extended versies als "excuus" dat hij het album niet kon signen? Wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 18:34 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
Iemand nog meer een mail ontvangen met alle extended versies als "excuus" dat hij het album niet kon signen? Wat een baas :worship:

Ja ik ook, plus een digitale handtekening. Leuke toevoeging
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Iemand nog meer een mail ontvangen met alle extended versies als "excuus" dat hij het album niet kon signen? Wat een baas :worship:

Dus het album heeft geen extended versies? Dan ben ik blij dat ik te laat was met bestellen... wat een ellende is dat, flikte MOH me laatst ook al met die CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luistert lekker weg ja die mix-intro's, zo gezellig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Luistert lekker weg ja die mix-intro's, zo gezellig. :P

Vind ik van wel. Ik luister altijd bij voorkeur extendeds. nummers van 2:30 of 3 minuten vind ik echt te kort.

Maar goed, persoonlijke smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf graag extended versies om te draaien natuurlijk. Maar ik vond het afgelopen zaterdagnacht bij het luisteren met een groepje toch wel chill dat er geen mix-intro's aan zitten. Een CD2 met extended versies of digitaal erbij zoals nu is ideaal voor mij.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle