gvd nu al gvd 
hulde voor release beleid van Nightbreed, heerlijk label
hulde voor release beleid van Nightbreed, heerlijk label
Ik moest meteen denken aan Lil Wayne ft Bruno Mars - Mirror toen ik m voor t eerst hoordetomac wrote:Heerlijke track, maar ik heb het idee dat ik die melodie ergens van ken, maar kom er maar niet achter van welke track. Rete-irritant
Iets Trance of Hardtrance misschien?tomac wrote:Heerlijke track, maar ik heb het idee dat ik die melodie ergens van ken, maar kom er maar niet achter van welke track. Rete-irritant
Zeg dat wel!kingxxl wrote:Myst wat een baas.
Heerlijke momenten zijn dat toch ook he? Lekker onverwachts en snel de tent in en weer uit.Chroman wrote:Loop je langs de hardstyle tent op Wish, gooit Digital Punk net deze erop.![]()
Even naar binnen en buiten gesprint.
Svbtwee wrote:Hele vette plaat alweer!
Dat zijn geinige momentjes jaRowanyt1309 wrote:Heerlijke momenten zijn dat toch ook he? Lekker onverwachts en snel de tent in en weer uit.Chroman wrote:Loop je langs de hardstyle tent op Wish, gooit Digital Punk net deze erop.![]()
Even naar binnen en buiten gesprint.
Ik moest een beetje aan Till You Believe It van Brennan Heart denkentomac wrote:Heerlijke track, maar ik heb het idee dat ik die melodie ergens van ken, maar kom er maar niet achter van welke track. Rete-irritant
Dit zat dus de hele tijd in mijn kop, kon er niet op komen. bedankt.Rawbin wrote:Ik moest een beetje aan Till You Believe It van Brennan Heart denkentomac wrote:Heerlijke track, maar ik heb het idee dat ik die melodie ergens van ken, maar kom er maar niet achter van welke track. Rete-irritant![]()
Wel een toffe melodie, leuke plaat!
Snel even naar de Indigo gelopen dus?Lowrenz wrote:Dat zijn geinige momentjes jaRowanyt1309 wrote:Heerlijke momenten zijn dat toch ook he? Lekker onverwachts en snel de tent in en weer uit.Chroman wrote:Loop je langs de hardstyle tent op Wish, gooit Digital Punk net deze erop.![]()
Even naar binnen en buiten gesprint.. Had dat op Defqon ook dat ik voorbij de indigo loop en god weet wie the Worlds beyond er op gooide