Eens met ditHardstylistic wrote:Van mij had er een iets vollere kick onder gemogen, nu mist er net een iets wat i.c.m. de zweverige melodie net een extra beetje power er aan geven. Voor de rest is dit wel weer een steengoede productie van deze man
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
wauw 
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Heerlijke track. Blijf deze opzetten. Lekker sfeertje erin. Myst blijft lekkere platen maken.
Ik denk dat dit zomaar mijn TOTY kan worden. Wat blijft deze fijn zeg.
Poeh, 1 van de weinige tracks die mij echt pakt sinds de laatste tijd. Heerlijk.
Misschien dat Phuture Noize zo aardig is om deze track te draaien tijdens Qlimax
zou met toch een partijtje vet zijn!
Plaat groeit wel wat bij mij, vind de tweede climax heerlijk.
Eerste climax vond ik eerst niet zo veel aan, nu begon ik 'm iets meer te waarderen!
Eerste climax vond ik eerst niet zo veel aan, nu begon ik 'm iets meer te waarderen!
Typische Myst track weer, ben ik fan van! Zang is ook goed erbij 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Hij kwam me al zo bekend voor View on YouTube, dikke plaat! 
Onluisterbaar voor mij door de typische “nightbreed tok kick”. Jammer.
Zo dan!
Wat een heerlijke plaat is dit zeg 
Hier toch wel mee eens eigenlijk.Jordi wrote:Onluisterbaar voor mij door de typische “nightbreed tok kick”. Jammer.
Jammer van de kick.
Echt ontzettend jammer inderdaad. Melodie en de overall sfeer zijn echt fantastisch, maar de kicks verpesten het voor mij helaas ookJordi wrote:Onluisterbaar voor mij door de typische “nightbreed tok kick”. Jammer.