Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MYST ft. Disarray - That's Life (NB???)

Label: Nightbreed
WEB release: 21/01/2022

Tracks:
MYST ft. Disarray - That's Life

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk krijgen we nog wel de collab met Frontliner!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2022 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Hopelijk krijgen we nog wel de collab met Frontliner!


Die komt er ook nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 02:05 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben echt omver geblazen, had dit totaal niet verwacht.
Vocals vallen lekker, geweldige melodie en hele harde kicks.

:$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een ongelofelijke tegenvaller dit. Die plaat heeft letterlijk niks wat MYST vet maakte imo. Een fucking versnelling/hardcore stukje met kut kicks er in... christus hoe kom je er op om dit als laatste plaat te pakken.:x

Misschien maar beter dat hij stopt. Album beschouw ik als één van de beste hardstyle albums ooit, als dit de toekomst van MYST zou zijn ben ik er niet meer rouwig om dat ie stopt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wauw, wat een ongelofelijke tegenvaller dit. Die plaat heeft letterlijk niks wat MYST vet maakte imo. Een fucking versnelling/hardcore stukje met kut kicks er in... christus hoe kom je er op om dit als laatste plaat te pakken.:x

Misschien maar beter dat hij stopt. Album beschouw ik als één van de beste hardstyle albums ooit, als dit de toekomst van MYST zou zijn ben ik er niet meer rouwig om dat ie stopt.



Let the zuur flow through you.

Nee wel enigszins eens. Vind deze plaat niet enorm goed. Kicks zijn te schel, melodie had meer ingezeten en dat hardcore stuk had niet gehoeven. De sfeer in de plaat is wel top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocal en sfeer zijn top, voor de rest vooral jammer van het hardcore stuk.
Kijkende naar zijn discografie maakt het me geen reet uit dat deze een klein beetje tegenvalt. Wat een nummers heeft hij gemaakt..


Myst, bedankt voor alle fantastische muziek die je hebt gemaakt! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had er echt meer van verwacht moet ik zeggen. Wat Rickzel hierboven zegt: het hele ding waarmee MYST bekend is geworden ontbreekt vrijwel helemaal. Vind de vocals overigens ook niets.
Heb die masterclass gekocht van 'm waar deze track in zat en was best wel hyped ervoor. Maar toen ik de track hoorde was het enthousiasme wel echt een stuk minder. Zou op zich niks af moeten doen aan de kwaliteit van de masterclass, maar teleurstellend was het wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
teleurstellend een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 23:10 
 
Hardtraxxer

Tegenvallertje dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 11:26 
 
Hardtraxxer

Zeker een tegenvaller dit, heeft hele vette dingen gemaakt..Maar dit begrijp ik ook niet :oh:
Even los van deze plaat ben ik ook wel klaar met al die nummers waarbij de melodie is gemaakt op het ritme van de vocals, op enkele uitzonderingen na dan.. Vind het vaak goedkoop en getuigen van weinig inspiratie bij artiesten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teleurstellend :(
Had zo gehoopt dat het deze track zou zijn: https://streamable.com/anjq0b
Blijkbaar gebeurd daar dus niets meer mee :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien de minste MYST track ever. Vooral de vocals kan ik weinig mee :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 13:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, deze doet het hem ook niet voor mij. Het begin was wel leuk maar vanaf het hardcore stuk en de schreeuwvocals vind ik er niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nee, deze doet het hem ook niet voor mij. Het begin was wel leuk maar vanaf het hardcore stuk en de schreeuwvocals vind ik er niks meer aan.

100% mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 16:28 
 
Hardtraxxer

RvD schreef:
Vocal en sfeer zijn top, voor de rest vooral jammer van het hardcore stuk.
Kijkende naar zijn discografie maakt het me geen reet uit dat deze een klein beetje tegenvalt. Wat een nummers heeft hij gemaakt..


Myst, bedankt voor alle fantastische muziek die je hebt gemaakt! :worship:


Vooral de intro en sfeer zijn heel ziek imo, eerste climax met die gated kicks ook zeker niet verkeerd. Alleen hardcore stuk had voor mij niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 18:32 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Nee, deze doet het hem ook niet voor mij. Het begin was wel leuk maar vanaf het hardcore stuk en de schreeuwvocals vind ik er niks meer aan.

Dit, jammer zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2022 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot aan 2:06 is het nog best oké, al heb ik vele male betere dingen gehoord van MYST, maar alles wat daarna komt vind ik ronduit teleurstellend. Had verwacht dat hij al zijn productie skills in de deze plaat nog even zou laten zien en er met een waanzinnige track uit zou gaan, maar dit klinkt als alles behalve dat. Krijg hier echt niet het gevoel bij dat iemand nog één keer alles uit de kast heeft gehaald om afscheid te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2022 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Tot aan 2:06 is het nog best oké, al heb ik vele male betere dingen gehoord van MYST, maar alles wat daarna komt vind ik ronduit teleurstellend. Had verwacht dat hij al zijn productie skills in de deze plaat nog even zou laten zien en er met een waanzinnige track uit zou gaan, maar dit klinkt als alles behalve dat. Krijg hier echt niet het gevoel bij dat iemand nog één keer alles uit de kast heeft gehaald om afscheid te nemen.


Afscheid van deze man is een lachertje. Zowel het cancelen van zijn laatste optredens en deze laatste plaat :lol: myst er niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Flinke tegenvaller. Gelukkig heeft ie wel zat gave platen gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik had er echt meer van verwacht moet ik zeggen. Wat Rickzel hierboven zegt: het hele ding waarmee MYST bekend is geworden ontbreekt vrijwel helemaal. Vind de vocals overigens ook niets.
Heb die masterclass gekocht van 'm waar deze track in zat en was best wel hyped ervoor. Maar toen ik de track hoorde was het enthousiasme wel echt een stuk minder. Zou op zich niks af moeten doen aan de kwaliteit van de masterclass, maar teleurstellend was het wel een beetje.


Sluit me hier bij aan, niet in de lijn van al zijn werken en baal een beetje dat dit nu zijn laatste echte solo plaat is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2022 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook mij doet deze plaat weinig helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 23:25 
 
Hardtraxx Newbie

Over de track.. De vocals en de eerste climax is goed, maar naar mijn idee niet heel bijzonder. De kicks klinken hier verder nog wel prima, maar vervolgens komt het hardcore gedeelte wat voor mij helemaal niks toevoegt aan deze plaat. Mede doordat dit gewoon op dezelfde melodie verder gaat, alleen dan een tempo hoger met eigenlijk nog mindere kicks waar ik gewoon niks mee kan. Helaas sluit MYST het op deze manier af. Ik had veel meer verwacht van zijn laatste track, maar zoals hierboven al vaker gezegd is, heeft hij gelukkig heel veel goeie tracks gemaakt waar ik nog altijd graag naar luister. MYST, bedankt voor alles en het gaat je goed.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle