Deze man! 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Deze man kan echt niets fout doen. Het zo ontzettend goed in elkaar. Tweede melodie past ook echt perfect erbij, wat een talent 
Klinkt veelbelovend, maar ik moet zeggen dat platen van Myst me in HQ soms nog wel eens tegenvallen. Dat maar even afwachten dus.
Als ik de instaclips mag geloven, komt hier een videoclip van binnenkort.
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Deze is ook weer heel goed. Heerlijke melodie.
Dit is toch niet normaal meer. Doe man wordt met de plaat exponentieel beter. Hoe moet dat over 1 jaar?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Die sfeer en drive
Heerlijke plaat weer van hem.
MYST - Fire And Ice (NB050)
Label: Nightbreed
WEB release: 21/11/2017
Tracks:
MYST - Fire And Ice
Samples:
View on SoundCloud
Bron:

MYST
Label: Nightbreed
WEB release: 21/11/2017
Tracks:
MYST - Fire And Ice
Samples:
View on SoundCloud
Bron:

MYST
November 21
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Heel simpel: Precies hetzelfde als de rest. Geld en fame nemen over, ten koste van de kwaliteit. Let maar op.Chroman wrote:Dit is toch niet normaal meer. Doe man wordt met de plaat exponentieel beter. Hoe moet dat over 1 jaar?
Niks bijzonders gaat te ver iddExterkate wrote:Ik vind het ook echt ziek. 'Vanuit het niets' hardstyle maken en dan letterlijk alleen maar dikke tracks maken tot nu toe. Hoop ook echt dat hij in het festivalseizoen meer waardering gaat krijgen. Ik heb zelf maten van mij die zeggen dat dit niks bijzonders is. Tuurlijk, iedereen heeft een eigen smaak maar wtf?Chroman wrote:Dit is toch niet normaal meer. Doe man wordt met de plaat exponentieel beter. Hoe moet dat over 1 jaar?
Voor mij de interessantste artiest van Nightbreed. Wat een plaat

MYST kan vanaf 'The Ultimate Destination' al niks meer fout doen. 
Deze is voor mij misschien nog wel beter dan Before You Go. Wat een gevoel in deze plaat zeg, instant kippenvel! Deze gaat hoog eindigen in m'n TOTY lijst.

Eerste solo plaat van MYST die ik goed kan waarderen.
Never Look Back er ook nog bij, en je zit al op 3/10. Wordt gvd nog lastig (niet dat onze persoonlijke top 10's ook maar enigszins er toe doen, maar blijft toch altijd leuk om over na te denkenIndy wrote:Deze is voor mij misschien nog wel beter dan Before You Go. Wat een gevoel in deze plaat zeg, instant kippenvel! Deze gaat hoog eindigen in m'n TOTY lijst.![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zit hier op kantoor gewoon met mierentieten over m'n hele lichaam.
Wat een platen maakt MYST toch elke keer weer.
Hoe dan haha.
Wat een platen maakt MYST toch elke keer weer.
patrickjeb wrote:Eerste solo plaat van MYST die ik goed kan waarderen.
Hoe dan haha.