Exterkate schreef:
Chroman schreef:
Dit is toch niet normaal meer. Doe man wordt met de plaat exponentieel beter. Hoe moet dat over 1 jaar?
Ik vind het ook echt ziek. 'Vanuit het niets' hardstyle maken en dan letterlijk alleen maar dikke tracks maken tot nu toe. Hoop ook echt dat hij in het festivalseizoen meer waardering gaat krijgen. Ik heb zelf maten van mij die zeggen dat dit niks bijzonders is. Tuurlijk, iedereen heeft een eigen smaak maar wtf?

Niks bijzonders gaat te ver idd

. Maar ik voel hem ook gewoon niet.. er ontbreekt iets maar ik weet niet wat.