Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

MVTATE & Ecstatic - Collide (NEXT018)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 22/06/2016

Tracks:
MVTATE & Ecstatic - Collide

Samples:


Bron: SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk, waar herken ik deze van? En waar blijven Reason & Follow Your Heart van Notoriouz? Tracks die hij uitbrengt zijn namelijk veel minder.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil die 2e climax :cry:
Goeie track zeg! 3 superzieke talenten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Weggehaald op verzoek van Ecstatic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dom gedoe altijd dat weghalen op verzoek van. Track is gewoon in een podcast te vinden. Als je niet wilt dat hij op een forum als hardtraxx eindigt dan geef je hem niet aan meneer Coone.


6:54 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: Gejank weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje vaag vind, de track zit idd in een podcast dus iedereen kan hem toch wel luisteren, en ik upload puur omdat mensen het fijner vinden naar een ripje te luisteren dan naar een podcast naar een bepaald tijdstip door te klikken om hem zo te luisteren :P maar, de artiest bepaalt. Daarnaast wil ik geen strikes haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 20:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje vaag vind, de track zit idd in een podcast dus iedereen kan hem toch wel luisteren, en ik upload puur omdat mensen het fijner vinden naar een ripje te luisteren dan naar een podcast naar een bepaald tijdstip door te klikken om hem zo te luisteren :P maar, de artiest bepaalt. Daarnaast wil ik geen strikes haha


Normaal gesproken hebben wij er geen problemen mee, helaas zit het nu iets anders in elkaar. >.<
We vragen het nu netjes en fijn dat de uploader daar aan meewerkt want een copystrike is voor beide partijen een gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ecstatic schreef:
OutsideSpacer schreef:
Ik moet zeggen dat ik het ook een beetje vaag vind, de track zit idd in een podcast dus iedereen kan hem toch wel luisteren, en ik upload puur omdat mensen het fijner vinden naar een ripje te luisteren dan naar een podcast naar een bepaald tijdstip door te klikken om hem zo te luisteren :P maar, de artiest bepaalt. Daarnaast wil ik geen strikes haha


Normaal gesproken hebben wij er geen problemen mee, helaas zit het nu iets anders in elkaar. >.<
We vragen het nu netjes en fijn dat de uploader daar aan meewerkt want een copystrike is voor beide partijen een gedoe.


Het is ook jullie muziek, als jullie het eraf willen is dat geen probleem natuurlijk. Alleen begrijp ik de reden niet; als het namelijk is om exclusief te houden gaat dat niet echt op aangezien ie in GD zit. :P Ben wel benieuwd waarom, heeft het met het systeem van Soundcloud te maken in de zin van dat jullie account de dupe kan zijn als een uploadkanaal iets upload van jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 20:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Het is ook jullie muziek, als jullie het eraf willen is dat geen probleem natuurlijk. Alleen begrijp ik de reden niet; als het namelijk is om exclusief te houden gaat dat niet echt op aangezien ie in GD zit. :P Ben wel benieuwd waarom, heeft het met het systeem van Soundcloud te maken in de zin van dat jullie account de dupe kan zijn als een uploadkanaal iets upload van jullie?


Nope het heeft een andere reden die we helaas niet openbaar kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor! Klinkt kwalitatief ook erg goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ecstatic schreef:
OutsideSpacer schreef:
Het is ook jullie muziek, als jullie het eraf willen is dat geen probleem natuurlijk. Alleen begrijp ik de reden niet; als het namelijk is om exclusief te houden gaat dat niet echt op aangezien ie in GD zit. :P Ben wel benieuwd waarom, heeft het met het systeem van Soundcloud te maken in de zin van dat jullie account de dupe kan zijn als een uploadkanaal iets upload van jullie?


Nope het heeft een andere reden die we helaas niet openbaar kunnen maken.


Dit maakt me dan godverdomme wel nieuwsgierig :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 01:31 
 
Hardtraxx Veteran

Q next release? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ecstatic schreef:
OutsideSpacer schreef:
Het is ook jullie muziek, als jullie het eraf willen is dat geen probleem natuurlijk. Alleen begrijp ik de reden niet; als het namelijk is om exclusief te houden gaat dat niet echt op aangezien ie in GD zit. :P Ben wel benieuwd waarom, heeft het met het systeem van Soundcloud te maken in de zin van dat jullie account de dupe kan zijn als een uploadkanaal iets upload van jullie?


Nope het heeft een andere reden die we helaas niet openbaar kunnen maken.


Mag ik vragen waarom hij dan niet als TBA - TBA in GD zit? Track is bekend, zit in een podcast, maar beluisteren 'mag niet'. Dit maakt het wel erg tegenstrijdig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 15:26 
 
Hardtraxxer

Kaasstaaf schreef:
Ecstatic schreef:
OutsideSpacer schreef:
Het is ook jullie muziek, als jullie het eraf willen is dat geen probleem natuurlijk. Alleen begrijp ik de reden niet; als het namelijk is om exclusief te houden gaat dat niet echt op aangezien ie in GD zit. :P Ben wel benieuwd waarom, heeft het met het systeem van Soundcloud te maken in de zin van dat jullie account de dupe kan zijn als een uploadkanaal iets upload van jullie?


Nope het heeft een andere reden die we helaas niet openbaar kunnen maken.


Mag ik vragen waarom hij dan niet als TBA - TBA in GD zit? Track is bekend, zit in een podcast, maar beluisteren 'mag niet'. Dit maakt het wel erg tegenstrijdig..


Op deze manier moeten mensen perse de GD podcast luisteren voor de track, wat weer meer views etc in het laatje brengt voor meneer Coone :P views op YT levert immers ook geld op
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw, :loving:
die 2de climax is echt super!
jammer dat koen er doorheen zwetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Kaasstaaf schreef:
Ecstatic schreef:

Nope het heeft een andere reden die we helaas niet openbaar kunnen maken.


Mag ik vragen waarom hij dan niet als TBA - TBA in GD zit? Track is bekend, zit in een podcast, maar beluisteren 'mag niet'. Dit maakt het wel erg tegenstrijdig..


Op deze manier moeten mensen perse de GD podcast luisteren voor de track, wat weer meer views etc in het laatje brengt voor meneer Coone :P views op YT levert immers ook geld op


De mensen die liever een rip luisteren, die knippen het er toch wel uit. Dus zie het nut er niet van in. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik krijg steeds meer zin in de zomer :cool:

Lekkere euforische plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Leuk, waar herken ik deze van?

Doet mij denken aan Hard Driver - Nature of Blue

Wel een leuke luisterplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 09:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Track word binnekort uitgebracht als MVTATE & Ecstatic :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ecstatic schreef:
Track word binnekort uitgebracht als MVTATE & Ecstatic :cool:

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Leuk, waar herken ik deze van? En waar blijven Reason & Follow Your Heart van Notoriouz? Tracks die hij uitbrengt zijn namelijk veel minder.. :list:


Volgens MVTATE komen deze ook binnenkort uit onder zijn nieuwe naam. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 17:46 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle