Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:08 

Hardtraxx Veteran

Doet me niet heel veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:22 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Joeyvg schreef:
saai

Het was een leuke 'special' act.. Maar de platen voegen voor mij gewoon echt geen waarde toe aan de 'raw' hardstyle.

Dit is gewoon een film stukkie plakken in de break, een screech van 1 layer en een ton distortie er door heen, plaatsen op 155bpm, een kick zonder fatsoenlijke tail en te harde pucnh er op en kijken waar je op uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

Wat een negativiteit hier toch allemaal. Volgens mij ben ik de enige die dit een dikke plaat vind :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 23:02 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Wat een negativiteit hier toch allemaal. Volgens mij ben ik de enige die dit een dikke plaat vind :worship:

Maar jou heb ik sowieso nog nooit negatief over een track gehoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 12:50 

Hardtraxx Veteran

Kicks zijn stom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:18 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Duruz schreef:

Ik reageer inderdaad ook bijna alleen nog maar op tracks die ik goed/leuk vind. Heb nooit echt de behoefte om wat los te laten over tracks die mij minder of niet aanspreken. Lokt alleen maar zinloze discussies uit over smaak etc. In tegenstelling tot anderen op dit forum die juist precies het tegenovergestelde doen. Vraag me soms af waarom ze de muziek uberhaupt luisteren, als ze het allemaal niks vinden en alleen maar zitten af te kraken. Van die haattraxx-meelopers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:01 

Hardtraxx Crew

Duruz schreef:
Steffnov schreef:
Duruz schreef:

Ik reageer inderdaad ook bijna alleen nog maar op tracks die ik goed/leuk vind. Heb nooit echt de behoefte om wat los te laten over tracks die mij minder of niet aanspreken. Lokt alleen maar zinloze discussies uit over smaak. etc. In tegenstelling tot anderen op dit forum die juist precies het tegenovergestelde doen. Vraag me soms af waarom ze de muziek uberhaupt luisteren, als ze het allemaal niks vinden en alleen maar zitten af te kraken. Van die haattraxx-meelopers :D

Zo'n discussie is nog altijd 10x interessanter dan wat er nu te lezen valt in de topics.
-Gaaf
-Lekkere track :yay:
-Fijn nummer!
-Geweldig :drool:

Zou eigenlijk ook bij een positieve reactie verplicht uitleg moeten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:30 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Ik reageer inderdaad ook bijna alleen nog maar op tracks die ik goed/leuk vind. Heb nooit echt de behoefte om wat los te laten over tracks die mij minder of niet aanspreken. Lokt alleen maar zinloze discussies uit over smaak. etc. In tegenstelling tot anderen op dit forum die juist precies het tegenovergestelde doen. Vraag me soms af waarom ze de muziek uberhaupt luisteren, als ze het allemaal niks vinden en alleen maar zitten af te kraken. Van die haattraxx-meelopers :D

Als dat je insteek is kun je beter Hardtraxx links laten liggen en naar Facebook verkassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:02 

Hardtraxx Veteran

https://www.trackitdown.net/track/moridin/realm-of-terror-radio-edit/hardstyle/8004596.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:07 

Donateur

wootum schreef:

Ja gek, gewoon minimaal 100 tekens in de release subfora ofzo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:09 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:

Ja gek, gewoon minimaal 100 tekens in de release subfora ofzo. :D

Er is denk ik geen effectievere manier om het forum dood te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:23 

Hardtraxx Crew

Is ook niet realistisch, maar zou het wel interessanter maken om dit soort topics te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 10:51 

Hardtraxx Crew

Vandaag ook gereleased voor de liefhebber
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:15 

Hardtraxx Newbie

Voor mijn gevoel ontbreekt er nog wat, de hele track lijkt wel een intro. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 19:45 

Hardtraxxer

-Gaaf
-Lekkere track :yay:
-Fijn nummer!
-Geweldig :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle